[Audi A6 C6 Avant] Bi-xenon i zwykły xenon
help help sos!
udało się zakuoić lampy xsenony z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej , wymieniłem moduł , xenony świecą jak ta lala postojóweczki też i to koniec przyjemności. drl nie działa długie nie działają a jak mrygne długimi na włączonych postojówkach tylko to wtedy również zapalają się xsenony. od czego zacząć? instalacja? vag? vas?
pomocy!
udało się zakuoić lampy xsenony z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej , wymieniłem moduł , xenony świecą jak ta lala postojóweczki też i to koniec przyjemności. drl nie działa długie nie działają a jak mrygne długimi na włączonych postojówkach tylko to wtedy również zapalają się xsenony. od czego zacząć? instalacja? vag? vas?
pomocy!
witam mam do wymiany zarnik bi xenon i mam pytanie, czy zarowka firmy OSRAM 66340 bi xenon koszt ok 100zl- jest godna polecenia do mojego auta?
rocznik 2007 skretne dzieki
rocznik 2007 skretne dzieki
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez seku, łącznie zmieniany 1 raz.
TBG!!!
Zastanów się co piszesz! Normalnie chyba jest jaśniej jak dodatkowo ci świecą dwie żarówki H7 pomyśl logicznie!Apophis pisze:Jak może być jaśniej skoro u mnie biały xenon całkowicie oslepi te żółte plamy z halogenowej żarówki
U mnie H7 zapalają się razem z bi-xenonem, z tego co wiem to można to włączyć/wyłączyć poprzez kodowanie. I jak masz możliwość to zrobić to zrób bo H7 + bi-xenon w nocy daje znakomity wynik świecenia.
____________
wirus aktywny.......
wirus aktywny.......
nowy nie rzucaj się tak bo Ci żyłka pęknie.NORD84 pisze:Zastanów się co piszesz! Normalnie chyba jest jaśniej jak dodatkowo ci świecą dwie żarówki H7 pomyśl logicznie!
Jak się ma w 100% dobre soczewki i świeże żarniki to po załączeniu się bixa te Twoje halogenki h7 to mogą Ci pomóc jedynie grill oświetlić...
No dokładnie. Mam nowe soczewki(tzn maja rok od modyfikacji lamp)Nie świecone za dnia,lapmy czyszczone. Jak wracałem noca od kolegi gdzie robiliśmy ampy to byłem w szoku jaka różnica jest względem starych soczewek. Nowe bixy świeciły dużo jaśniej i szerzej a gdy włączyłem długie to w białym świetle xenonu widziałem lekko żółtą plame halogenu który wcześniej pełnił role świateł drogowych. Po odłączeniu tych halogenów żadnego braku w oświetleniu więc po kiego mi 130W poboru mocy skoro pieknie świeci xenon? Wsadziłem tylko LEDa w miejsce by za dnia miec czym mrugać.KL4K50N pisze:Jak się ma w 100% dobre soczewki i świeże żarniki to po załączeniu się bixa te Twoje halogenki h7 to mogą Ci pomóc jedynie grill oświetlić...
Jedyna korzyść z posiadania tego halogenowego oświetlacza to gdy nam padnie xenon to w nocy możesz miec nieco jaśniej ale ja wolę miec zapas żarnika i przetworniczke na pokładzie i wymiana to 15minut
NORD84, Wiesz po co są te Twoje h7? Po to, że za dnia jak chcesz komuś mrugnąć to przetwornica i żarnik nie dostają po du##e od ciągłego mrugania. Wiesz jakie napięcie idzie na żarnik z takiej przetwornicy?... Po to są właśnie te Twoje H7. Ale jak Ty uważasz, że Twoje H7 oświetlają dodatkowo drogę jak halogeny z tira lub samochodu rajdowego to sobie dalej na nich jeździj - powodzenia. Bez odbioru.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
To napisze mi ktoś jak można je włączyć z powrotem? Jakieś kodowanie?
Nikt mi nie powie, że H7 + bixenon świeci tak samo jak sam bixenon, przecież to jest nielogiczne. Bixenon polega tylko na podniesieniu przesłony, czyli de facto po włączeniu długich masz nadal tyle samo światła przed sobą w obszarze, gdzie świecą krótkie. Powiększa się tylko obszar oświetlony nad granicą krótkich, ale i tak światło jest ograniczone do obszaru łuku widocznego na koronach drzew (tworzy się swego rodzaju tunel). I właśnie te żarówki H7 oświetlają dodatkowo oba obszary (zasięg krótkich i obszar oświetlony po podniesieniu przesłony) oraz dodatkowo świecą na boki oraz powyżej tego tunelu. I według Was nie widać różnicy? Każde dodatkowe światło jest pomocne, gdy jeździ się w nocy. Takie moje zdanie.
Nikt mi nie powie, że H7 + bixenon świeci tak samo jak sam bixenon, przecież to jest nielogiczne. Bixenon polega tylko na podniesieniu przesłony, czyli de facto po włączeniu długich masz nadal tyle samo światła przed sobą w obszarze, gdzie świecą krótkie. Powiększa się tylko obszar oświetlony nad granicą krótkich, ale i tak światło jest ograniczone do obszaru łuku widocznego na koronach drzew (tworzy się swego rodzaju tunel). I właśnie te żarówki H7 oświetlają dodatkowo oba obszary (zasięg krótkich i obszar oświetlony po podniesieniu przesłony) oraz dodatkowo świecą na boki oraz powyżej tego tunelu. I według Was nie widać różnicy? Każde dodatkowe światło jest pomocne, gdy jeździ się w nocy. Takie moje zdanie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga