Geometria zawieszenia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Geometria zawieszenia
Witam. Pojechalem w czwartek orientacyjnie sprawdzic zbieznosc po wymianie z przodu dolnej tylnej tulei. Autko jezdzilo ladnie,nie sciagalo kompletnie nic. Stwierdzili,ze trzeba cala geometrie robic bo jest poprzestawiana. Wiec mowie ok,robcie. Po wyjechaniu kierownica juz nie byla calkiem prosto i sciagalo w prawo. Wrocilem,poprawili i efektu zadnego. Podlaczyli pod komputer marki PRECYZJA,niby ustawienia idealne zeobili i co?kierownica do jazdy na wprost jest w lewo a auto ciagnie w prawo. Pozmienialem opony lewa na prawa,przod na tyl i kompletnie nic. Zaznacze jeszcze ze nie ma luzow w zawieszeniu bo bylo sprawdzane na szarpakach,dodatkowo mechanik wykluczyl blokujacy sie ktorys hamulec. Panowie wciskali kit ze to cos z autem,ze oni juz nic nie ustawia ale wymusilem i ustawiaja...tak zablokowali kierownice ze im sie na koniec przestawila wiec wsiadlem do auta i sam ja trzymalem prosto. Efekt byl taki ze kierownica juz jest prosto ale sciaga dalej,moze troche mniej juz. Hamowanie czy przyspieszanie nie ma wplywu na jakas sile sciagania w prawo. Panowie powiedzcie mi,czy ci fachowcy to po prostu takie glaby?czy moze faktyczniecos byc z autem tylko zeprzed wjechaniem do nich bylo ok. Nerwow mi tyle zjedli a auto rozregulowane jest dalej. Prosze o jakies porady co z tym zrobic.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Wynik wydruku
[ Dodano: 2015-12-07, 06:57 ]
Nie wiem jak wkleic zdjecie przez androida,dodam jako zalacznik
[ Dodano: 2015-12-07, 06:57 ]
Jak dodac zdjecie?
[ Dodano: 2015-12-07, 07:09 ]
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b93188c19b3e72f8
[ Dodano: 2015-12-07, 07:10 ]
Chyba sie udalo. To jest wynik trzeciego ich ustawiania jak w koncu pod komputer podlaczyli ktory niezbyt umieli obslugiwac
[ Dodano: 2015-12-07, 06:57 ]
Nie wiem jak wkleic zdjecie przez androida,dodam jako zalacznik
[ Dodano: 2015-12-07, 06:57 ]
Jak dodac zdjecie?
[ Dodano: 2015-12-07, 07:09 ]
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b93188c19b3e72f8
[ Dodano: 2015-12-07, 07:10 ]
Chyba sie udalo. To jest wynik trzeciego ich ustawiania jak w koncu pod komputer podlaczyli ktory niezbyt umieli obslugiwac
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Jak mozesz to wklej,chociaz porownam sobie:-) mi auto tez jezdzilo dobrze ale stwierdzili,ze jest potrzebna geometria bo takie odchyly i tak naprawili,ze jest masakra. Te sciaganie nie jest takie najgorsze ale auto w trasie nawet na malych nierownosciach zaczelo plywac czego nie bylo wczesniej a jesli bylo to nie az tak.
[ Dodano: 2015-12-07, 11:29 ]
Jak rozumiem na zadnym 3d ustawianiu nie byles i jezdzi sie dobrze?
[ Dodano: 2015-12-07, 11:29 ]
Jak rozumiem na zadnym 3d ustawianiu nie byles i jezdzi sie dobrze?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
No to chyba jest 3d. Niby elegancko ustawia ale i zle opinie tez czytalem,jak o wszystkim chyba zdania podzielone:)kurde no albo juz sie przewrazliwilem albo naprawde te auto stalo sie malo stabilne jadac na wprost po tym ich manewrowaniu tyle razy geometria. Nie wiem co mi grzebneli ten ostatni raz na odpierdziel zebym sie odczepil. Nie czuc tej stabilnosci w trasie i to wcale nie przy jakis wielkich predkosciach,tak jak by co chwile trzeba bylo korekty kierownica robic no i te lekkie sciaganie w prawo. Nie wiem co nakombinowali. Jeszcze sanki zawieszenia mi chodza po glowie ale chyba na szarpakach by to wylapali a sprawdzal znajomy i dokladnie sprawdzal. Jutro jade do jakiegos polecanego majstra od geometri,nie wiem co za sprzet ma ale mam nadzieje,ze ustawi dobrze. A powiedz mi,dociazali Ci samochod jakimis ciezarkami w srodku z przodu i z tylu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
Mazdomania pisze:Ja jeżdżę na zbieżność laserową na urządzeniu marki HUNTER, ogarnia mi ją starszy gość i od tamtej pory zero problemów. Tak jak napisał enduro7 zmień majstra.....
Gdyby sanki były przestawione to już wcześniej ze zbieżnością byłby problem.
hunter ma specjalną zakładkę procedury VAG i tam jasno i czytelnie jest wszystko opisane tylko problem w tym żę mało kto z obsługi wie o tej zakładce
minusem hantera jest to żę do c5 są tylko 2 wartości ET felgi
być możę w opcjach są inne ustawienia ale ze wg na ograniczony czas ni udało mi się tego znależć
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jest możliwość wpisania ręcznego, bo ja zawsze po zmianie kół jeżdżę do gościa i on pyta mnie jaka wielkość, szerokość felgi i jakie ET (co tam smaruje dokładnie to następnym razem zerknę).
Czy majster korzysta z procedur VAG-a to nie wiem (zapytam o to), ale przy wjeździe za pierwszym razem wypytał dokładnie o wszystko, powpisywał do komputera i od razu mu wyświetliło jakie zawieszenie, jakie powinny być kąty itd. Później jak ustawiał to też mu pokazywało co po kolei ma robić, ale czy to są procedury VAG to bladego pojęcia nie mam
Czy majster korzysta z procedur VAG-a to nie wiem (zapytam o to), ale przy wjeździe za pierwszym razem wypytał dokładnie o wszystko, powpisywał do komputera i od razu mu wyświetliło jakie zawieszenie, jakie powinny być kąty itd. Później jak ustawiał to też mu pokazywało co po kolei ma robić, ale czy to są procedury VAG to bladego pojęcia nie mam

Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL