xkali1984 pisze:Mam oczy i sam widziałem wszystko jest na znakach .Mechanikiem nie jestem ale ustawienie rozrządu w każdym aucie wyglada tak samo ma się zgadzać ze znakami i czy to maluch czy audi zasada ta sama,byłem widziałem wszystko było ok jedyna rzecz to te same napinacze. Nie uwaga ziomka może brak doświadczenia jeden chu...auto dalej na klockach ,ja bez auta mechanik wszystko robi teraz za free. Wychodzę z założenia przeklęte audi i tyle chyba poprzedni właściciel strasznie go żałował bo censored
się na potegę . Od kupna do teraz co miesiąc min 500 eur. Ktoś mi to może racjonalnie wytłumaczyć , rzeczoznawca wysłany przed kupnem auta miało być wszystko na tup top, auto gosne polecenia.
Chyba nie wszyscy sobie zdają sprawę co kupują
......kolego....kupiłeś auto z silnikiem V8....powtarzam.....nie jakieś 4 cylindrowe 1.8.......tylko V8. Części i serwisowanie silników V8 nigdy nie było...nie jest i nie będzie tanie.
Przykłady można mnożyć......stare Jaguary XJ......BMW z motorami V8.......i wiele innych.
Mało tego......kupiłeś auto z silnikiem, które ma już około 15 lat. Żadna maszyna, pracująca non stop przez 15 lat nie jest bezawaryjna. Tutaj oceny rzeczoznawców nic nie pomogą. Nikt nie ma rentgena w oczach. Sam kupiłem swoje auto z myślą, że w miarę zadbane i wszystko z nim ok. I tak jak ty...też dołożyłem w ciągu 6 miesięcy średnio 500-2000 zł miesięcznie. Moje auto też mnie wkurwia czasem masakrycznie bo co miesiąc coś się posypie. Mimo że stać mnie na te wszystkie naprawy, to jednak serce boli, bo szkoda tych pieniędzy......zawsze lepiej wydać je na coś znacznie pożyteczniejszego....wiadomo.....człowiek by chętniej kupił coś do mieszkania...wyposażył garaż w nowe narzędzia......dziecku coś kupił.....a tu pakowanie kasy w stare auto
No i przede wszystkim ludzie "nacinają się" na te auta bo są tanie w zakupie.....każdy myśli sobie, że za 20 000zł będzie miał silnik z mocą powyżej 300 KM i będzie wreszcie szybki i wściekły
.....do czasu aż coś w takim silniku trzeba będzie zrobić....wtedy już nie jest szybki..... tylko wściekły
....... nagle zdziwienie, że jak to za napinacz 2000 zł x2
za uszczelki 1000
Nagle trzeba się dostać do rozrusznika, żeby szczotki wymienić....a okazuje się że połowę przodu trzeba rozbierać
V8 tak ma
ciągnie po kieszeni.....nie tylko Audi.....kup Jaguara to zobaczysz co to koszt utrzymania V8
Pozdrawiam i mam nadzieję, że u Ciebie skończy się na tym rozrządzie i dalej już będzie bezawaryjnie