Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Problem z pracą silnika

Elektryka
ODPOWIEDZ
Adrianadi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2015, 16:11
Lokalizacja: Gdynia

Problem z pracą silnika

Post autor: Adrianadi » 22 lis 2015, 16:39

Witam i pozdrawiam wszystkich.

Mam problem z pracą silnika od kilku dni. Auto sporadycznie nie pracuje na 3 cylindrze, VAG milczy na ten temat. Problem pojawia sie w różnych sytuacjach, nie ma reguły czy zimny czy ciepły jest silnik. Świece i kable nowe. Sprawdzałem iskre - jakaś jest tylko nie wiem czy prawidłowa. Problem pojawił się w ostatnie bardzo deszczowe dni kiedy auto stało na dworzu, początkowo rzadko a teraz po kilku dniach juz bardzo często nie pali na ten gar.
I pytanie, czy to cewka czy coś innego

Po prawej gniazdo od 3 cylindra. Już od dłuższego czasu tak wyglądało ale działało

Obrazek


Dzieki z góry

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 lis 2015, 18:27

sprawdzałeś może spryskując woda czy po ciemku nie ma błyskoteki? Podmień może sam przewód żeby wykluczyć jego usterkę.

Adrianadi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2015, 16:11
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Adrianadi » 22 lis 2015, 19:18

Zamieniałem kable, i kupiłem nowe świece. Zero poprawy. Cały czas tylko ten jeden cylinder.
Jeszcze dzisiaj zobacze czy mi coś swieci z pod maski

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 lis 2015, 22:01

kompresja sprawdzona?

Adrianadi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2015, 16:11
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Adrianadi » 22 lis 2015, 22:07

Miedzy cewkami ta waska przestrzen widac tam przejasnienia reszta ciemno

[ Dodano: 2015-11-22, 22:07 ]
Kompresji jeszcze nie sprawdzalem. A przy miejszym sprezeniu swiece by lalo jezeli bylaby cewka sprawna ?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 lis 2015, 22:09

no jeśli nie będzie kompresji dobrej to nie dojdzie do zapłonu , zawsze to łatwiej sprawdzić niż cewkę kupować , nie masz nikogo w okolicy na podmianę cewki? Będzie pasować z każdej 2.4 , 2.8 z A4 , A6

Adrianadi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2015, 16:11
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Adrianadi » 22 lis 2015, 22:15

Wiesz co. Chyba zrobie tak ze podjade do szpeca jakiegos niech mnie zmierzy na tym cylindrze. Pare zlotych mu dam pewnie grosze to wyjdzie. Jezeli bedzie dobre to kupie cewke. Czy jeszcze cos innego moglo by byc?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 lis 2015, 22:17

wtryskiwacz lpg?

Adrianadi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2015, 16:11
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Adrianadi » 28 lis 2015, 11:52

Gaz i benzyna to samo robi

[ Dodano: 2015-11-28, 11:48 ]
Ciśnienie na garach dobre. wymiana cewki nic nie dała

POMOCY, dalej nie pali na jeden gar.

KODY błędów

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4B0 907 552 A
Component and/or Version: 2.4L V6/5V MOTR HS D01
Software Coding: 04102
Work Shop Code: WSC 00000
9 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-00 - -
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0130 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-10 - - - Intermittent
17930 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1522 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17927 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1519 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
17645 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1237 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1128 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

[ Dodano: 2015-11-28, 11:52 ]
jeszcze ten

17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
P1237 - 35-00 - -

Moreno
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 425
Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
Imię: Marcin
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Moreno » 29 lis 2015, 15:55

bendzji pisze:no jeśli nie będzie kompresji dobrej to nie dojdzie do zapłonu.
Dlaczego nie dojdzie do zapłonu? Przecież to silnik z zapłonem iskrowym.
A więc, jak sama nazwa wskazuje, zapłon inicjowany jest przeskokiem iskry między elektrodami świecy. ...mam rację? ;)
Adrianadi pisze: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-00 - -
(...)
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
(...)
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
(...)
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
Może nie powinieniem tego pisać, z racji, iż się nie znam na tym, ale tak na chłopski rozum biorąc, to z błędów można wyczytać m.in.:
- za niskie napięcie
- mieszanka za bogata (prawdopodobnie s.lambda to wykazuje)
- wtryskiwacz dla cylindra pierwszego > przerwa w obwodzie.

A zatem nasuwają się następujące pytania:
Czy aby na pewno nie pali na trzeci cylinder?
Czy nie masz przypadkiem pozamienianych kabli od wtryskiwaczy? ...a może coś nie łączy we wtyku do wtryskiwacza?

PS.
Nie chcę niepotrzebnie strzępić nerwów, a jedynie pomóc. :)
Ale może powinieneś podjechać do kolesia od instalacji LPG. On powinien rozkminić problem.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 lis 2015, 21:57

ale jak nie będzie odpowiedniej kompresji to nawet iskra nie pomoże ;)

Adrianadi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2015, 16:11
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Adrianadi » 05 gru 2015, 16:02

Kompresja jest dobra. Była mierzona. Wziąłem listwe z wtryskami I podmienilem na kolegi i nic.

I tak. Chodzi o pierwszy cylinder wyżej zle napisałem.

Wtrysk od gazu spowodowałoby również kłopoty z praca na benzynę ?

[ Dodano: 2015-12-05, 16:02 ]
Sprawa rozwiązana po ciężkich bojach. <radocha>

Potrzebna była tylko nawa mapa i to wszystko.
Przestał widzieć gaz i sie krzaczyło.

Pozdrawiam <radocha> <radocha> <radocha> <radocha>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja