[V6] napinacze łańcucha rozrządu
W V6 za to zabezpieczenie robi chyba sprężyna co jest na tym zdjęciu pomiędzy 2 a 3Mazdomania pisze:No właśnie też o tym czytałam. A co jest odpowiednikiem takiej blokady z V8 w V6? ...Bawół1 pisze:v6 nie miały blokady w napinaczu ktora ma trzymać napiety łańcuch .
o-ringiem... link do tematu z nastawnikiem V6 z S4 b5 http://www.audizine.com/forum/showthrea ... Tensioners
U nas w sensie w V8 niema ani tych o-ringów 3 i 4 ani sprężyny Przynajmniej tak wynika ze zdjęcia z tego linku http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/83599.phtml
Szkoda że jeszcze nikt nie rozebrał nastawnika z Banku 2... bo ma inną budowę, chodzi w drugą stronę i ma inny pin zabezpieczający
Ufff temat długii... cały dzień dzisiaj go czytałem i z tego co tam piszą to opłaca się wymieniać łańcuchy bo jednak się rozciągają i to potrafią dość znacznie... niektórzy kupują zamienniki oryginalnych nastawników i dobrze im pracują a innym potrafią od razu się rozsypać tak więc loteria. Często zdarza się że to któryś ślizg łańcucha jest uszkodzony.Jest też jedna sytuacja gdzie na obie głowice zostały założone nastawniki o takim samym numerze i w LOGach jedna głowica ~ -23 a druga ~23 :D jak to chodziło i nic się nie uszkodziło nie mam pojęcia ale po założeniu nastawnika o odpowiednim numerze (co ciekawe zamiennika) wszystko działa poprawnie... Czaszami lepszym lekarstwem na nastawniki jak poczytałem w tamtym temacie to kompletne mycie silnika pod względem osadów i nagarów w kanałach olejowych ale jak to robią to pojęcia nie mam ... chyba podłączają coś pod układ smarowania i wtryskują ropę czy naftę coś jak w tym filmiku (widać po pierwszej minucie filmu) no opcji jej wiele... kto chce może poczytać tematpavel44 pisze:Polecam przeczytać każdemu kto ma problem z grzechotką rano
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
U nas na forum jest chłopak, który do 4.2 (bodajże ARS) założył nastawnik od 2.8 i efekt był taki sam, a nastawnik z 2.8 był z banku 2 i poszedł do banku 2 w 4.2Zbój pisze:w LOGach jedna głowica ~ -23 a druga ~23 :D jak to chodziło i nic się nie uszkodziło nie mam pojęcia
EDIT: Znalazłam jego temat:
audi-42-ars-prosba-o-ocene-logow-vt76875.htm
motostacja - części samochodowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Na prośbę jednego z kolegów załączam instrukcję "Wymontowanie i zamontowanie wałków rozrządu i nastawnika wałków rozrządu", gdzie można znaleźć m.in. ustawienie łańcuchów na napinaczach (inne dla każdej głowicy) w 2.8 30V (innych chyba podobnie).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
Witam kolegów. Może ktoś zobaczyć moje logi. To moje pierwsze, więc nie wiem czy dobrze zrobione. Mam chyba przestawiony rozrząd a napinacz też mi stuka. Czy do wymiany? Z góry dziękuję za odpowiedz http://vaglog.pl/log_244497.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga