Nowy nabytek <3 Allroad w 4.2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 09:20
- Lokalizacja: Kraków
- Krzysiek93ZS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 18:12
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chorzów
tak, z tą kontrolką od oleju jest coś nie tak, na dniach idzie do wymiany, bo stan sprawdzałem ręcznie za pomocą miarki i olej jest praktycznie pod MAX, check świeci się od gazu bo nawet po wykasowaniu błędu po 400km około pojawia się od nowa. Silnik dogrzany bo mi cały czas trzyma 90 stopni. Także Panowie, nie jestem jakąś nieświadomą osobą, która katowała by auto w takim stanie.
No też właśnie, w pierwszym tygodniu stycznia planuje wymienić uszczelniacze zaworowe, więc wymienie odrazu wszystko przy jednym ściągnięciu auta do warsztatu, odrazu idzie wymiana wszystkich uszczelek i przy okazji przeguby zew. i wew.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-01-12, 05:17 ]
Przeguby wewnętrzne i zewnętrzne wymienione było trochę szukania ale aż tak źle nie było,jeśli ktoś by potrzebował numerów oryginału bądź wymiarów krzyzaka niech do mnie napisze to pomogę z chęcią auto śmiga aż miło, przy okazji wymieniłem zbiornik płynu chłodniczego bo był lekko popekany, natomiast powiedzcie mi co w przypadku jeśli temperatura cieczy wskakuje mi do 90 stopni a po chwili opada do zera, wyczuwam że to czujnik temp który jest przy chłodnicy ale mogę się mylić
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-01-12, 05:17 ]
Przeguby wewnętrzne i zewnętrzne wymienione było trochę szukania ale aż tak źle nie było,jeśli ktoś by potrzebował numerów oryginału bądź wymiarów krzyzaka niech do mnie napisze to pomogę z chęcią auto śmiga aż miło, przy okazji wymieniłem zbiornik płynu chłodniczego bo był lekko popekany, natomiast powiedzcie mi co w przypadku jeśli temperatura cieczy wskakuje mi do 90 stopni a po chwili opada do zera, wyczuwam że to czujnik temp który jest przy chłodnicy ale mogę się mylić
Mała aktualizacja, czujnik od temperatury cieczy wymieniony(o dziwo udało się bez wyciągania silnika - cudownie umieszczony jest ten czujnik) do tego niestety musiałem wymienić kompresor od pneumatyki. Wie ktoś gdzie jest hamownia w Wlkp dla napędu 4x4? Bo coś czuję że moja niunia ma za mało koni. Jakieś rady aby mu pare kucykow przywrócić?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga