Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Nowy nabytek <3 Allroad w 4.2

Prezentacja w/w aut.
pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 11 lut 2016, 17:50

Logi przede wszystkim dla przepływki zrób bo nierzadko ona odpowiada za utratę mocy.

tikey
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2015, 23:23
Lokalizacja: Konin

Post autor: tikey » 16 mar 2016, 15:13

Witam w końcu jest vag i kabel do auta. Podpowie mi ktoś jak zrobić te logi kanalow? W co trzeba wejść? Bo nie mogę znaleźć

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 16 mar 2016, 18:54

Wchodzisz w bloki pomiarowe i na dole masz napisane "rozpocznij logowanie" czy coś w tym stylu wciskasz, jedziesz i tyle <okok>

tikey
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2015, 23:23
Lokalizacja: Konin

Post autor: tikey » 16 mar 2016, 19:13

http://vaglog.pl/log_254475.html - wyszło mi dokładnie coś takiego

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 16 mar 2016, 20:55

Jeszcze dla grupy 32+33 ale wszystkie dynamicznie zrób tj trójka i gaz do dechy

tikey
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2015, 23:23
Lokalizacja: Konin

Post autor: tikey » 18 mar 2016, 17:55


pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 18 mar 2016, 21:00

Dla mnie logi niemal idealne. Trochę rozrzad odstaje jednakże biorąc pod uwagę jego skomplikowaną budowę (w końcu bliźniak bbk) nie ruszałbym tego. Ogólnie jeśli odczuwasz brak mocy to wybierz się na hamownie i to zweryfikuje wszystko.

tikey
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2015, 23:23
Lokalizacja: Konin

Post autor: tikey » 18 mar 2016, 22:49

no właśnie w wlkp ciężko o hamownie 4x4, trzeba wybrać się dalej chyba :)

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 19 mar 2016, 08:28

W Poznaniu nie ma żadnej?

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 19 mar 2016, 09:14

Geko nie ma?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 19 mar 2016, 09:23

pavel44 pisze:Dla mnie logi niemal idealne.
A jak dla mnie to auto mega kuleje w zakresie odpracowania zmiennej fazy nastawników. No i trochę za ubogo ma pod obciążeniem.

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 19 mar 2016, 15:37

Bezpieczna granica dla krótkoterminowych to -10 do + 10 a tu rzadko przekracza 3. Posiadając lpg nigdy nie będzie idealnie. A co do rozrządu to nie jest taka prosta sprawa jak w a6 czy s6. Tu koszty są bardzo duże.

tikey
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 25 paź 2015, 23:23
Lokalizacja: Konin

Post autor: tikey » 19 mar 2016, 15:37

Jakie jeszcze logi mogę wykonać aby się upewnic, że to może być wina rozrządu? Fakt, źle spojrzałem, w Poznaniu jest hamownia, postaram się w przyszłym tygodniu wybrać. Jeżeli chodzi o wymianę nastawnika bawić się w wymiane czy nie? Nie wiem jak to finansowo wychodzi. Dodatkowo po przejechaniu 4000km znowu odzywa się przegub wewnętrzny - trzeba będzie zgłosić na reklamację :/ czy tiptronic też może odpowiadać za zmniejszenie mocy? Planuje wymienić olej w skrzynii, więc zobaczymy czy pomoże.

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 19 mar 2016, 16:51

Hamowania zweryfikuje wszystko. Nie jest to samochód pierwszej młodości. Popatrz czy wszystkie podciśnienia podpięte, czy nie sparcialy. A masz tam gruszke od skracania dolotu? Cewki kiedy wymieniane?musiałbyś skontaktować się z jakimś szpecem od s4 b6, bo to podobny motor, który konkretnie by sprawdził Ci silnik. Polecam Ci sportaudi.pl

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 19 mar 2016, 18:49

pavel44 pisze:Bezpieczna granica dla krótkoterminowych to -10 do + 10 a tu rzadko przekracza 3
Krótkoterminowe to nie wszystko.
pavel44 pisze:A co do rozrządu to nie jest taka prosta sprawa jak w a6 czy s6. Tu koszty są bardzo duże.
To oczywiste, ale ja nie twierdze, że to rozrząd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja