Dzięki...taki zwyczajny sedan jak poprzedniShadok18 pisze:No pięknie się prezentuje
W międzyczasie doszła antena CB na dzwonku... nie lubię zakładać i zdejmować magnesów.
Radio umieściłem pod podłokietnikiem lecz częściowo kosztem uchwytu na napoje i karty z których nie korzystam.
Dzięki temu zabiegowi rado całe wchodzi w schowek i nie wystaje co pozwala na całkowite opuszczenie podłokietnika.
Zostało mi jeszcze pochowanie kabli - puszczenie ich pod tunelem.
Po wcześniej opisywanej wymianie prawej poduszki pod silnikiem, odczułem duże zmniejszenie drgań na wolnych obrotach, w związku czym pokusiłem się o wymianę i drugiej. Dość okazyjnie nabyłem poduszkę od silnika 2.0 CR - pasującą i do PD. Po wymontowaniu starej przeżyłem chwilowe rozczarowanie bo nie zauważyłem żadnych uszkodzeń ani wycieków (nawet porównałem jej wagę z nową - różnica 0,003kg), jedynie guma na nowej jakby elastyczniejsza była.
Ale jak już wymontowałem starą to zamontowałem i nową.... i tu moje zaskoczenie. Po uruchomieniu nie czuć nawet mrowienia nawet na kierownicy.... praktycznie jak w benzyniaku. Zginął też taki nieprzyjemny dźwięk jakby brzazgania silnika na wolnych obrotach (jakby jakieś plastiki się wcześniej chlapały) . Jedynie na lewarku zmiany biegów lekko czuć mrowienie - ale tego już chyba nie można usunąć.