1,8t awt uboga mieszanka
1,8t awt uboga mieszanka
Witam
Panowie potrzebuje odczyt z podobnego silnika (1,8t AWT) z:
engine / measuring block / basic settings / grupa 33 (odczyt z pierwszej tabelki "PreCat O2 Reg")
U mnie są to odczyty oscylujące koło 25;/ co może być tego przyczyną? Sonda była podmieniana, efekt był praktycznie taki sam. Ciągle ma nawracający błąd ubogiej mieszanki, męczę się już z tym jakiś czas, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, przy przyspieszaniu szarpie, sporadyczne wypadanie zapłonu. To wszystko objawy na benzynie o jeździe na gazie mogę zapomnieć na razie. Po skasowaniu błędów silnik zaczyna pracować równo ale to chwilowy efekt na parę kilometrów.
Panowie potrzebuje odczyt z podobnego silnika (1,8t AWT) z:
engine / measuring block / basic settings / grupa 33 (odczyt z pierwszej tabelki "PreCat O2 Reg")
U mnie są to odczyty oscylujące koło 25;/ co może być tego przyczyną? Sonda była podmieniana, efekt był praktycznie taki sam. Ciągle ma nawracający błąd ubogiej mieszanki, męczę się już z tym jakiś czas, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, przy przyspieszaniu szarpie, sporadyczne wypadanie zapłonu. To wszystko objawy na benzynie o jeździe na gazie mogę zapomnieć na razie. Po skasowaniu błędów silnik zaczyna pracować równo ale to chwilowy efekt na parę kilometrów.
Resetowałem kompa wcześniej, niby na benzynie było ok ale tylko na jakiś czas tzn około 150 km, później znowu się sypie, a na Vagu i tak wartości ta w tej grupie co opisywałem wcześniej w okolicy 20-25. Fakt że butli nie zakręcałem..... na regulacji też byłem wyregulował mi jeszcze gorzej niż było, auto teraz gaśnie za gazie, szarpie jeszcze bardziej itp. rozwiercił dysze, grzebał coś przy parowniku, kazał zmienić świece, niestety nic nie pomaga.
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Skoro idzie na PLUS to masz ubogo. Czyli za mało paliwa względem powietrza. Więc albo masz problemy z dozowaniem paliwa (pompa,wtryski) albo gdzieś zasysa lewusa i podaje tylko paliwo do zmierzonego powietrza (a nie do całości).
Logi 002 + 033 by wiele wyjaśniły.
Co pokazuje 032 ? ? ? Bo może być wina po stronie zmiany czasu wtrysku z częściowego obciążenia.
Logi 002 + 033 by wiele wyjaśniły.
Co pokazuje 032 ? ? ? Bo może być wina po stronie zmiany czasu wtrysku z częściowego obciążenia.
Chociaż robiłem tak już wcześniej zrobiłem tak jak pisał "pavel44" niby auto na benzynie ożyło, ale to raczej tymczasowy efekt. Sprawdziłem grupe 33 i teraz ma w miarę normalne wartości są bo na postoju to tak od 3-12% a w czasie jazdy oscyluje w okolicy zera. A co do bloku 32 to praktycznie obie wartości stoją na 0, zauważyłem ze pierwsza miła odchył na 0,8 i tyle. Jeśli chodzi o logi to mogę zrobić tylko kiedy, teraz na żwawym silniku czy jak złapie muła i zacznie, przerywac?
[ Dodano: 2015-11-04, 09:42 ]
Czy temat już "zdechł"?
Wracając.... W blokach 032, zauważyłem że wartości się zawieszają. Bywa że cały czas jest 0 0 albo staje na przypadkowych wartościach np 1,4 : 9,7. Co to może oznaczać, czy to jednak sonda?
[ Dodano: 2015-11-04, 09:42 ]
Czy temat już "zdechł"?
Wracając.... W blokach 032, zauważyłem że wartości się zawieszają. Bywa że cały czas jest 0 0 albo staje na przypadkowych wartościach np 1,4 : 9,7. Co to może oznaczać, czy to jednak sonda?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
logi wstaw tu http://vaglog.pl/?l=pl
szczelność dolotu do sprawdzenia i ciśnienie paliwa pod obciążeniem
szczelność dolotu do sprawdzenia i ciśnienie paliwa pod obciążeniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Czy auto jest po programie? jak na serie to przepływka za dużo pokazuje, napięcie sondy leży praktycznie w jednym miejscu, daj odczyt błedów jakie wystepują, do tego musisz zrobić komplet logów, daj statyczne na jałowym 002+033+032, dynamicznie jeszcze zrób 115+118 i 003+020.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Auto seria, możesz mi na słowo uwierzyć że na postoju 32 i 33 też stoją, przepływka mieści się w nomach a nawet musi bo jest nowa pierburga. Co do błędów to tak: najczęściej pojawia się uboga mieszanka zaraz za nią wypadanie zapłonu i przypadkowe cylindry bez względu na przekładanie cewek, świece nowe. zdarza się jeszcze 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High ale to przy dłuższej jeździe. Napiszę jeszcze ze te sondę przed katem podmieniałem z dwiema innymi (były to używki z allegro) i efekt był taki sam. A te logi dynamiczne postaram się jeszcze dzisiaj zrobić.
Oto logi o które prosiłeś.
http://vaglog.pl/log_238997.html
http://vaglog.pl/log_238998.html
http://vaglog.pl/log_238999.html
http://vaglog.pl/log_238997.html
http://vaglog.pl/log_238998.html
http://vaglog.pl/log_238999.html