problem z ogrzewaniem
problem z ogrzewaniem
Witam,
Mam następujący problem: ogrzewanie działa tylko podczas jazdy, gdy tylko zatrzymam się i silnik chodzi zaczyna lecieć letnie powietrze. Mechanik wymienił nagrzewnicę odrobinę lepiej grzeje ale cały czas to nie to. W poprzednim aucie (a4 b6) jak nastawiłem na postoju grzanie nawet na 26 stopni to się nie dało wytrzymać a tu leci letnie. Mam nadzieję że ktoś pomoże.
Pozdrawiam
Mam następujący problem: ogrzewanie działa tylko podczas jazdy, gdy tylko zatrzymam się i silnik chodzi zaczyna lecieć letnie powietrze. Mechanik wymienił nagrzewnicę odrobinę lepiej grzeje ale cały czas to nie to. W poprzednim aucie (a4 b6) jak nastawiłem na postoju grzanie nawet na 26 stopni to się nie dało wytrzymać a tu leci letnie. Mam nadzieję że ktoś pomoże.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lis 2015, 07:01
- Lokalizacja: Łódzkie
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lis 2015, 07:01
- Lokalizacja: Łódzkie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lis 2015, 07:01
- Lokalizacja: Łódzkie
Czytałem owe tematy i żaden z nich nie odpowiada na mój problem filtr kabinowego wymieniony gaz świeży nagrzewnica płukana 2x temp w czasie jazdy nie spada jakoś znacznie może do 87 85 przy włączonym jednocześnie nawiewie na postoju 90 wolno się nagrzewa z nawiewu leci ciepło na hi dopiero przy 3 tys leci gorące o i tyle.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie
Może masz zapowietrzony układ .Spróbuj odpowietrzyć tak jak opisałem w swoim poście .Czytałem też ze taka sytuacja jaka opisujesz możne być spowodowana niewłaściwym montażem instalacji gazowej <parownika>.Przeczytaj wszystkie tematy związane z ogrzewaniem w dziale Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja - C5 (1997-2005) znajdziesz o tym. Albo klimatronik padnięty masz.
Spalanie LPG 11,38/100km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lis 2015, 07:01
- Lokalizacja: Łódzkie
Witam mam podobny problem z ogrzewaniem w aucie. Zaczynają się coraz większe przymrozki a w aucie zimno tylko nie wiem co jest tego powodem. Jak wchodzę w to dodatkowe menu na climatronic na 59 pozycję gdzie podobno pokazuje odczyt z czujnika zewnetrznego to pokazuje mi 49 stopni. Czy to normalne? Czy to jest powodem ze w aucie po nagraniu do 90 stopni mam zimno dopiero po dłuższym czasie zaczyna lecieć ciepłe, nie gorące tak jak powinno być tylko trochę cieplejsze niż letnie.
[ Dodano: 2015-12-17, 00:47 ]
Nikt nic nie wie na ten temat?
[ Dodano: 2015-12-17, 00:47 ]
Nikt nic nie wie na ten temat?
Cześć i jak z problemem?Rozwiązałeś?Mam to samo .Wszystko było ok do dzisiaj.Auto nagrzewa się dopiero po dodaniu gazu a tak leci chłodne powietrze, naz zegarze jak gazu nie dasz to tez wskazówka się nie podnosi.webasto tez nie chce odpalić.Nie mam pojęcia co mam już robić a mrozu -16.Masakra! Audi A6 C5 2.4165KM ALF
Ja bym wymienił termostat i sprawdził czy to pomogło...
Nagrzewnica ci nie cieknie?
Albo czy przewody które prowadzą ciecz do nagrzewnicy są drożne.
Nagrzewnica ci nie cieknie?
Albo czy przewody które prowadzą ciecz do nagrzewnicy są drożne.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Często przyczyna słabego lub nierównego grzania jest gąbka znajdująca się w tunelach nawiewu która z wiekiem czasu zapycha kanały (co powoduje nierówny przepływ powietrza) lub potrafi blokować klapy. najlepiej jest to sprawdzić jak sytuacja wygląda gdy ustawimy klimatyzacje na LO czy równo wszędzie chłodzi i "dmucha"
Drugą możliwą przyczyną są same klapy sterujące ciepłe/zimne powietrze choć rzadko to się zdarza
Trzecia przyczyną jest sama nagrzewnica i przewody nic nie jest wieczne a nagrzewnica lubi zachodzić kamieniem
Czwartą przyczyną są same cylinderki od sterowania temp gdzieś na forum jest temat jak to zrobić będę miał trochę czasu to dokleję
Piąta opcja jest gdy mamy LPG często się zdarzą że na parownik idzie większy przepływ płynu niż na nagrzewnicę co powoduje słabe grzanie
Szóstą i najczęstszą przyczyna jest zabrudzony czujnik wew temp który znajduje się w panelu climatronica
Możliwych przyczyn jest wiele Termostat, Pompa, ale z tym się wiążą tez inne problemy z pracą silnika więc były by widoczne
Drugą możliwą przyczyną są same klapy sterujące ciepłe/zimne powietrze choć rzadko to się zdarza
Trzecia przyczyną jest sama nagrzewnica i przewody nic nie jest wieczne a nagrzewnica lubi zachodzić kamieniem
Czwartą przyczyną są same cylinderki od sterowania temp gdzieś na forum jest temat jak to zrobić będę miał trochę czasu to dokleję
Piąta opcja jest gdy mamy LPG często się zdarzą że na parownik idzie większy przepływ płynu niż na nagrzewnicę co powoduje słabe grzanie
Szóstą i najczęstszą przyczyna jest zabrudzony czujnik wew temp który znajduje się w panelu climatronica
Możliwych przyczyn jest wiele Termostat, Pompa, ale z tym się wiążą tez inne problemy z pracą silnika więc były by widoczne
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga