Dodam,że silnik pracuje równo.



Sprawdzę czy u mnie jest podobnie.bendzji pisze:na zdjęciu dużo nie widać ale:
- do tego zaworka niebieskiego ( jednokierunkowy , nie upuszcza podciśnienia z układu ) idzie węzyk z trójnika z grubego wężyka z kolektora zaraz za przepustnicą , drugi wężyk z tego trójnika idzie do regulatora ciśnienia paliwa na listwie
- za zaworkiem jest trójnik - żółty idzie do elektrozawory SAI ( powietrza wtórnego ) , z niego wychodzi wężyk i rozdziela się na dwa przewody do jednej i do drugiej głowicy ( tym zielonkawym plastikowym przewodem ) do takich puszek na tyle głowicy
- ten trójnik bliższy przodu samochodu - jeden wężyk do elektrozaworu od zmiennej długości dolotu , z zaworka do gruszki na przodzi kolektora , drugi idzie pod pompę ABS do zbiornika podściśnienia w nadkolu ( przynajmniej u mnie )
[url=http://s20.postimg.org/dtzvb4tzt/P1050953.jpg]Obrazek[/url]
