Dodam,że silnik pracuje równo.
[AML 2.4 165 KM] Wężyki z podciśnienia
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
na zdjęciu dużo nie widać ale:
- do tego zaworka niebieskiego ( jednokierunkowy , nie upuszcza podciśnienia z układu ) idzie węzyk z trójnika z grubego wężyka z kolektora zaraz za przepustnicą , drugi wężyk z tego trójnika idzie do regulatora ciśnienia paliwa na listwie
- za zaworkiem jest trójnik - żółty idzie do elektrozawory SAI ( powietrza wtórnego ) , z niego wychodzi wężyk i rozdziela się na dwa przewody do jednej i do drugiej głowicy ( tym zielonkawym plastikowym przewodem ) do takich puszek na tyle głowicy
- ten trójnik bliższy przodu samochodu - jeden wężyk do elektrozaworu od zmiennej długości dolotu , z zaworka do gruszki na przodzi kolektora , drugi idzie pod pompę ABS do zbiornika podściśnienia w nadkolu ( przynajmniej u mnie )
![Obrazek]()
- do tego zaworka niebieskiego ( jednokierunkowy , nie upuszcza podciśnienia z układu ) idzie węzyk z trójnika z grubego wężyka z kolektora zaraz za przepustnicą , drugi wężyk z tego trójnika idzie do regulatora ciśnienia paliwa na listwie
- za zaworkiem jest trójnik - żółty idzie do elektrozawory SAI ( powietrza wtórnego ) , z niego wychodzi wężyk i rozdziela się na dwa przewody do jednej i do drugiej głowicy ( tym zielonkawym plastikowym przewodem ) do takich puszek na tyle głowicy
- ten trójnik bliższy przodu samochodu - jeden wężyk do elektrozaworu od zmiennej długości dolotu , z zaworka do gruszki na przodzi kolektora , drugi idzie pod pompę ABS do zbiornika podściśnienia w nadkolu ( przynajmniej u mnie )
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Sprawdzę czy u mnie jest podobnie.bendzji pisze:na zdjęciu dużo nie widać ale:
- do tego zaworka niebieskiego ( jednokierunkowy , nie upuszcza podciśnienia z układu ) idzie węzyk z trójnika z grubego wężyka z kolektora zaraz za przepustnicą , drugi wężyk z tego trójnika idzie do regulatora ciśnienia paliwa na listwie
- za zaworkiem jest trójnik - żółty idzie do elektrozawory SAI ( powietrza wtórnego ) , z niego wychodzi wężyk i rozdziela się na dwa przewody do jednej i do drugiej głowicy ( tym zielonkawym plastikowym przewodem ) do takich puszek na tyle głowicy
- ten trójnik bliższy przodu samochodu - jeden wężyk do elektrozaworu od zmiennej długości dolotu , z zaworka do gruszki na przodzi kolektora , drugi idzie pod pompę ABS do zbiornika podściśnienia w nadkolu ( przynajmniej u mnie )
[url=http://s20.postimg.org/dtzvb4tzt/P1050953.jpg]Obrazek[/url]