![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Z odczytem obrotów sam sobie poradziłem.
xoslox, dziękuję
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Coś się dzieję.
I) Pierwsze odpalenie po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu 1000obr/min.
II) Podpięcie kabla i zero błędów na Silniku.
III) Kilka kolejnych odpaleń i tak samo - obroty 1000obr/min.
Przed chwilą rozwiązałem pierwszy problem
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
" ile (obrotów )pokazuje VAG - czy to nie czasem przekłamania licznika. "
IV) Podpiąłem kabel i wszedłem: Polski VAG 4.9 >>> Silnik >>> Bloki danych.
Początkowo Polski VAG wyświetlił (tak samo jak licznik) 1000obr/min, ale wystarczyło tylko, że wcisnąłem Start (Polski VAG 4.9 >>> Silnik >>> Bloki danych >>> Start) i od razu obroty spadły, co odczułem w ten sposób, że auto ucichło, a wartość 1000obr/min zniknęła z ekranu laptopa i z licznika
![<lol> <lol>](https://a6klub.pl/images/smilies/haha.gif)
V) Wartość obrotów spadła. Poniżej skany z programu Polski VAG 4.9:
1 - odczyt na benzynie 800obr/min:
2 - podpięcie na benzynie:
3 - podpięcie na benzynie:
4 - odczyt na benzynie 720obr/min:
5 - odczyt na LPG 720obr/min:
6 - odczyt na LPG 780obr/min:
7 - odczyt na benzynie 720obr/min:
8 - odczyt na benzynie 680obr/min:
9- odczyt na benzynie 680obr/min:
Filmik po odłączeniu auta po zakończonej diagnostyce:
VI) Nadal zero błędów na silniku
Widać, że im silnik był cieplejszy tym obroty były niższe? Dobrze mówię?
Bo nie jestem pewny którą temperaturę pokazuje 2okiekno? Oraz 3 i 4 okienko?
Powiecie coś na ten temat tych zdjęć?