Z odczytem obrotów sam sobie poradziłem.
xoslox, dziękuję
Coś się dzieję.
I) Pierwsze odpalenie po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu 1000obr/min.
II) Podpięcie kabla i zero błędów na Silniku.
III) Kilka kolejnych odpaleń i tak samo - obroty 1000obr/min.
Przed chwilą rozwiązałem pierwszy problem
" ile (obrotów )pokazuje VAG - czy to nie czasem przekłamania licznika. "

IV) Podpiąłem kabel i wszedłem: Polski VAG 4.9 >>> Silnik >>> Bloki danych.

Początkowo Polski VAG wyświetlił (tak samo jak licznik) 1000obr/min, ale wystarczyło tylko, że wcisnąłem Start (Polski VAG 4.9 >>> Silnik >>> Bloki danych >>> Start) i od razu obroty spadły, co odczułem w ten sposób, że auto ucichło, a wartość 1000obr/min zniknęła z ekranu laptopa i z licznika
V) Wartość obrotów spadła. Poniżej skany z programu Polski VAG 4.9:
1 - odczyt na benzynie 800obr/min:

2 - podpięcie na benzynie:

3 - podpięcie na benzynie:

4 - odczyt na benzynie 720obr/min:

5 - odczyt na LPG 720obr/min:

6 - odczyt na LPG 780obr/min:

7 - odczyt na benzynie 720obr/min:

8 - odczyt na benzynie 680obr/min:

9- odczyt na benzynie 680obr/min:

Filmik po odłączeniu auta po zakończonej diagnostyce:
VI) Nadal zero błędów na silniku
Widać, że im silnik był cieplejszy tym obroty były niższe? Dobrze mówię?
Bo nie jestem pewny którą temperaturę pokazuje 2okiekno? Oraz 3 i 4 okienko?
Powiecie coś na ten temat tych zdjęć?































