Mam problem z ogrzewaniem w aucie .Temperatura płynu 90 stopni a z nawiewów leci letnie powietrze.Jest troszkę cieplej gdy ustawie klimatronika na HI i jadę autem tak powyżej 3 tys obrotów .Gdzie szukać przyczyny takiego stanu ?
-Termostat nowy
-pompa wody nowa.
-węże nagrzewnicy dolny gorący parzy! górny też gorący ale nie parzy ..
- nagrzewnica nie zapowietrzona
-błędów żadnych
-płynu nie ubywa stan prawidłowy
-silniczek dmuchawy pracuje wieje z nawiewów dośc mocno tylko letnim powietrzem
-filtr kabinowy nowy zamontowany prawidłowo
-ustawienie klimatronika w pozycje Hi -leci letnie powietrze
-ustawienie klimatronika na zimno max -wieje chłodem super zimno
Problem jest z ciepłem-- klimatronik w trybie auto pracuje ok .Ustawienie większej temp na wyświetlaczu powoduje zwiększenie obrotów dmuchawy ale wieje tym letnim powietrzem a powinno walić żarem
CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNA TAKIEGO STANU
Problem z ogrzewaniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie
Problem z ogrzewaniem
Spalanie LPG 11,38/100km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
To samo mam u siebie .W marcu tego roku zamontowany został gaz , wcześniej w zime grzał super. Teraz nie mogę sobie poradzić z odpowietrzeniem nagrzewnicy.
Gdy odpowietrzę jest dobre grzanie do momentu gdy zostawię auto na noc. Na drugi dzień jakby płyn się cofał i znowu na HI słabo grzeje. Ponowne odpowietrzenie znowu przynosi poprawę i tak w kółko.
Płynu nie ubywa , wycieków nie widzę .
Czy ktoś ma rozpiskę jak krok po kroku odpowietrzać V8 40 v ?
Gdy odpowietrzę jest dobre grzanie do momentu gdy zostawię auto na noc. Na drugi dzień jakby płyn się cofał i znowu na HI słabo grzeje. Ponowne odpowietrzenie znowu przynosi poprawę i tak w kółko.
Płynu nie ubywa , wycieków nie widzę .
Czy ktoś ma rozpiskę jak krok po kroku odpowietrzać V8 40 v ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie
Dla potomnych problem rozwiązany .Grzeje ze aż parzy.Przepłukałem nagrzewnice woda pod ciśnieniem .Później wlałem mikstury wody (wrzątku) z octem zostawiłem na 30 min .Następnie ponownie przepłukałem całość wodą zmieniając kierunki przepływu wody(raz w górny króciec nagrzewnicy raz w dolny podawałem strumień wody ) Wcześniej założyłem dwa węże gumowe na króćce nagrzewnicy żeby nic sie nie lało po silniku .
Odpowietrzałem tak .
Klimatronik na Ekon temperatura ustawiona na max ciepło nadmuch na max.Ustawiony nadmuch na nogi na szybę i na kratki środkowe .Korek na zbiorniczku wyrównawczym odkręcony -leży z boku.Uruchamiamy auto i niech sobie pracuje .Jak złapie tak ok 70 stopni to bawimy się gazem i wprowadzamy go na obroty 2,5 -3 tys aż osiągnie 90 stopni .Obserwujemy zbiorniczek czy ubywa płyn . Gdy otworzy sie termostat płynu ubyło.W moim wypadku bulgotało (wydobywało sie powietrze ) jak w wulkanie :)Gdy sytuacja sie uspokoiła i ubyło płynu w zbiorniczku Zgasiłem auto poczekałem troszeczkę aż ostygnie dolałem płynu i ponownie uruchomiłem auto .Popracowało tak jeszcze z 15 min na wolnych obrotach .Zakręciłem korek zbiorniczka i gotowe
Odpowietrzałem tak .
Klimatronik na Ekon temperatura ustawiona na max ciepło nadmuch na max.Ustawiony nadmuch na nogi na szybę i na kratki środkowe .Korek na zbiorniczku wyrównawczym odkręcony -leży z boku.Uruchamiamy auto i niech sobie pracuje .Jak złapie tak ok 70 stopni to bawimy się gazem i wprowadzamy go na obroty 2,5 -3 tys aż osiągnie 90 stopni .Obserwujemy zbiorniczek czy ubywa płyn . Gdy otworzy sie termostat płynu ubyło.W moim wypadku bulgotało (wydobywało sie powietrze ) jak w wulkanie :)Gdy sytuacja sie uspokoiła i ubyło płynu w zbiorniczku Zgasiłem auto poczekałem troszeczkę aż ostygnie dolałem płynu i ponownie uruchomiłem auto .Popracowało tak jeszcze z 15 min na wolnych obrotach .Zakręciłem korek zbiorniczka i gotowe
Spalanie LPG 11,38/100km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
Czy nasze ogrzewanie nie ma tak ze po ogrzaniu w srodku zaczyna tak jakby troszeczke schladzac a jak temp spadnie to ponownie ogrzewa? U mnie tak chyba jest, dzisiaj tak zauwazylem ze najpierw zarem daje ale potem samo schladza ale nie jest zimno. Potem przy normalnej jezdzie samo znowu zaczelo dawac zarem i nie wiem czy cos jest nie tak czy wszystko ok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga