Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDW 2.4 177 KM] Szarpanie na LPG poniżej 2tys obrotów

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 paź 2015, 12:31

Ale to nie musisz nie wiadomo ile latać, jak coś jest nie tak to już wyjdzie <okok>

Awatar użytkownika
ratchet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 13 lip 2014, 15:39
Moje auto: S6 Plus C4
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Wrocław

Post autor: ratchet » 28 paź 2015, 12:34

Jazda po mieście pozwala w fajnych zakresach posprawdzać autko. Przegoń je jeszcze parę razy od świateł do świateł w całym zakresie obrotów.

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 28 paź 2015, 17:48

Mazdomania pisze:Ale to nie musisz nie wiadomo ile latać, jak coś jest nie tak to już wyjdzie <okok>
No więc przeskanowałem go i mam tylko błąd od tego włącznika stopu:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (BDW) Labels: 06E-910-552-BDW.clb
Part No SW: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Component: 2.4l V6 MPI 0010
Revision: --H15--- Serial number:
Coding: 0105000318070118
Shop #: WSC 23671 141 10780
VCID: 32610288ADD1A08E527-8067

1 Fault Found:
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 008 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 254895 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.28
Time: 08:43:46

Freeze Frame:
RPM: 1120 /min
Mass Air / Rev.: 201.7 mg/str
Temperature: 21.0°C
Idle
Load: 29.0 %
Speed: 3.0 km/h

Readiness: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Part No SW: 4F0 910 517 D HW: 4F0 614 517
Component: ESP8 front H03 0010
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0004433
Shop #: WSC 70874 134 52502
VCID: 254BE9D4EC1FC736C75-8070

1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 66
Mileage: 254895 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.28
Time: 08:43:45

Freeze Frame:
Hex Value: 0x0380
Hex Value: 0x4082
Hex Value: 0x0202
Hex Value: 0x00A9
Hex Value: 0x00FF


No to wychodzi na to ze cos nie tak z lpg jest

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 paź 2015, 18:52

Iceman2003 pisze:No to wychodzi na to ze cos nie tak z lpg jest
Dokładnie tak. Masz źle auto wystrojone, tak więc do gazownika na regulację i powinno być ok :)

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 28 paź 2015, 19:50

Mazdomania pisze:
Iceman2003 pisze:No to wychodzi na to ze cos nie tak z lpg jest
Dokładnie tak. Masz źle auto wystrojone, tak więc do gazownika na regulację i powinno być ok :)
Problem jest taki ze niedawno instalacja byla regulowana, jakies 3-4 tys km temu wiec albo te mapy trzeba odbudowac lub szukac ktora czesc instalacji jest do wymiany, pojezdze jeszcze na pb i zobaczymy czy to minie. jak nie to trzeba szukac dalej. Dzieki wszystkim za rady, kolejny raz sie na was nie zawiodłem :)

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 paź 2015, 20:14

A sprawdzasz co jakiś czas profilaktycznie błędy? Moja też tak miała, że po regulacji był błąd ubogiej mieszanki. Kilka razy jeździłam, zanim dobrze mi wystroili auto. Ja bym jeszcze zerknęła w blokach ile wynoszą korekty. Jak mieszczą się w normie to szkoda drożej jeździć.

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 28 paź 2015, 21:26

Mazdomania pisze:A sprawdzasz co jakiś czas profilaktycznie błędy? Moja też tak miała, że po regulacji był błąd ubogiej mieszanki. Kilka razy jeździłam, zanim dobrze mi wystroili auto. Ja bym jeszcze zerknęła w blokach ile wynoszą korekty. Jak mieszczą się w normie to szkoda drożej jeździć.
Jeśli mówisz o gazie to nie mam niestety kabelka do gazu i nie mam jak, jedynie moge podjechać do mojego gazownika żeby mi to wszystko sprawdził, sam niestety tego nie zrobie bo nie mam jak.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 paź 2015, 21:31

Zrobisz to swoim VCDS-em. Wejdź w silnik, później w bloki mierzone i zobacz czy gdzieś masz procentowe korekty sondy lambda. W C5 to kanały 032 i 033, jak to jest w C6 tego nie wiem. Natomiast co do gazu to gazownik podpinając się pod komputer widzi czasy wtrysku i PB i LPG, ale jeśli jest ogarnięty to wie co zrobić nawet jak jest rozjazd między stronami (u mnie tak było, bo mam rozjazd i wystarczyło jedną stronę podlać o 10% i błędów już nie mam i korekty idą na równo).

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 28 paź 2015, 22:11

Mazdomania pisze:Zrobisz to swoim VCDS-em. Wejdź w silnik, później w bloki mierzone i zobacz czy gdzieś masz procentowe korekty sondy lambda. W C5 to kanały 032 i 033, jak to jest w C6 tego nie wiem. Natomiast co do gazu to gazownik podpinając się pod komputer widzi czasy wtrysku i PB i LPG, ale jeśli jest ogarnięty to wie co zrobić nawet jak jest rozjazd między stronami (u mnie tak było, bo mam rozjazd i wystarczyło jedną stronę podlać o 10% i błędów już nie mam i korekty idą na równo).
Wlasnie ostatnio on mi korekty robil, jakis czujnik sie chyba psuje po 3 cylindry bylu bodajże na 3,5ms wtrysk a 3 miały roznice na wtryskach, on mi to na gazie korygował tak że były równe. Jednak jakis tam czujnik do wymiany jest jednak jeszcze nie wiem jak on sie nazywa

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 paź 2015, 22:16

Iceman2003 pisze:Wlasnie ostatnio on mi korekty robil, jakis czujnik sie chyba psuje po 3 cylindry bylu bodajże na 3,5ms wtrysk a 3 miały roznice na wtryskach
Jaki czujnik? Jeśli różne czasy wtrysku to mogą być różne przyczyny - nie do końca równo złożony rozrząd czy słabsze wtryski lub coś jeszcze innego, ale to raczej nie wina czujnika.
Iceman2003 pisze:on mi to na gazie korygował tak że były równe
Widocznie niezbyt dobrze, dlatego wróć, aby teraz dobrze ustawił :)

Gość.

Post autor: Gość. » 28 paź 2015, 22:22

Sprawdzic też jakośc LPG,zatankuj na jakiejś dobrej ruchliwej stacji jesli masz z no name.

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 28 paź 2015, 22:28

Apophis pisze:Sprawdzic też jakośc LPG,zatankuj na jakiejś dobrej ruchliwej stacji jesli masz z no name.
Tankuje na stacji Tesco w bielsku, dosc spory ruch jest.


Źle założony rozrząd? Myślisz ze tyle czasu by wytrzymał? Ide go jeszcze podpiąć pod kompa i sprawdzę te wtryski, jednak nie wiem czy na VCDSie pokaze mi czasy wtrysków na poszczególnych wtryskiwaczach

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 paź 2015, 22:33

Zapomniałam, że masz łańcuch, więc odpada.
Iceman2003 pisze:Ide go jeszcze podpiąć pod kompa i sprawdzę te wtryski
Wtrysków nie sprawdzisz. Jedyne czego możesz poszukać to korekty.

Gość.

Post autor: Gość. » 28 paź 2015, 22:41

tesco to no name własnie ja tylko statoil,bp i shell. Kiedys widziałem niemca co tu mu wystroli na cacy w 2.4 a jak tam pojechał to nie szło jechać. w końcu przyjechał z baniakiem tamtego gazu i wyszło że syf straszny.

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 28 paź 2015, 22:49

Apophis pisze:tesco to no name własnie ja tylko statoil,bp i shell. Kiedys widziałem niemca co tu mu wystroli na cacy w 2.4 a jak tam pojechał to nie szło jechać. w końcu przyjechał z baniakiem tamtego gazu i wyszło że syf straszny.
Kurde, tylko że ja zawsze tam tankowałem i nigdy nie mialem problemów, nigdy nie szarpało, problem sie zaczal w momencie awarii instalacji, jak sie zagrzał silnik to mi wybijało gaz, nawet jak mialem zatankowany zbiornik do pełna, pojechalem do magików od gazu, cos tam porobili i straszyli ze jak nie pomoze to reduktor do wymiany.

Pogadałem z moim gazownikiem a ze on jest przedstawicielem AC i do nich jezdzi to ich przycisnal i powiedzieli ze cos mi po prostu jakiś wężyk przegryzło. Byłem u niego i mi spr wszystko bo mi sie cos nie podobalo, spalanie wedlug komputera spadlo mi z 12,5L na 9L na tych samych trasach. Okazało się ze mi podkręcili cisnienie do 1.2.

Pozmienial wszystko i myslalem ze bedzie dobrze a tu kupa. Troche poszperałem teraz w VCDSie ale juz mi laptop sie rozladowal. Zrobilem troche logów, cholera, czemu taki niski woltaż jest na 2 cylindrach??

22:38:40 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
0.522 V Knock Sensor Voltage Cylinder 1
0.504 V Knock Sensor Voltage Cylinder 2
0.550 V Knock Sensor Voltage Cylinder 3
0.357 V Knock Sensor Voltage Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (4F0 910 552 R)

22:38:59 Group 027: Ignition (Knock Control Cylinder 5-8)
0.466 V Knock Sensor Voltage Cylinder 5
0.351 V Knock Sensor Voltage Cylinder 6
Knock Sensor Voltage Cylinder 7
Knock Sensor Voltage Cylinder 8

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (4F0 910 552 R)

22:39:11 Group 031: Lambda Control (Lambda Sensor Voltages)
0.9961 Lambda Control Bank 1 (actual)
0.9980 Lambda Control Bank 1 (specified)
0.9961 Lambda Control Bank 2 (actual)
0.9980 Lambda Control Bank 2 (specified)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (4F0 910 552 R)

22:39:28 Group 033: Lambda Control
-0.3 % Lambda Control Bank 1 Sensor 1
2.050 V Sensor Voltage Bank 1 Sensor 1
1.5 % Lambda Control Bank 2 Sensor 1
2.041 V Sensor Voltage Bank 2 Sensor 1


Edit

Znalazłem opisy meas blocków do A6 C6

Group 000, General Engine Data, (no normalization)

Groups 001 - 009 General Engine Data

Groups 010 - 019: Ignition & Misfire Detection

Groups 020 - 029: Knock Control

Groups 030 - 049: Mixture Control, O2S Heating, Catalytic Converter

Groups 050 - 059: Engine Speed Control

Groups 060 - 069: Throttle Valve Control

Groups 070 - 079: Emission Control Systems (EVAP, Sec. AIR, EGR)

Groups 080 - 085: Control module identification

Groups 090 - 098 Camshaft & Intake Manifold Control

Groups 099 & 100: Compatibility Groups

Groups 101 - 109: Fuel Injection

Groups 110 - 119: Load Registration & Boost Pressure Control

Groups 120 - 129: Communication Between Control Modules

Groups 130 - 137: Engine cooling

Groups 140 - 147: BDE

Groups 160 - 169: Lambda Control for SULEV-ULEV

zaraz wracam do garazu i zrobie logi :)
Ostatnio zmieniony 28 paź 2015, 22:55 przez Iceman2003, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja