
[ BDW 2.4 177 KM] Szarpanie na LPG poniżej 2tys obrotów
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
No więc przeskanowałem go i mam tylko błąd od tego włącznika stopu:Mazdomania pisze:Ale to nie musisz nie wiadomo ile latać, jak coś jest nie tak to już wyjdzie
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (BDW) Labels: 06E-910-552-BDW.clb
Part No SW: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Component: 2.4l V6 MPI 0010
Revision: --H15--- Serial number:
Coding: 0105000318070118
Shop #: WSC 23671 141 10780
VCID: 32610288ADD1A08E527-8067
1 Fault Found:
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 008 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 254895 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.28
Time: 08:43:46
Freeze Frame:
RPM: 1120 /min
Mass Air / Rev.: 201.7 mg/str
Temperature: 21.0°C
Idle
Load: 29.0 %
Speed: 3.0 km/h
Readiness: 0010 0001
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Part No SW: 4F0 910 517 D HW: 4F0 614 517
Component: ESP8 front H03 0010
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0004433
Shop #: WSC 70874 134 52502
VCID: 254BE9D4EC1FC736C75-8070
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 66
Mileage: 254895 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.28
Time: 08:43:45
Freeze Frame:
Hex Value: 0x0380
Hex Value: 0x4082
Hex Value: 0x0202
Hex Value: 0x00A9
Hex Value: 0x00FF
No to wychodzi na to ze cos nie tak z lpg jest
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Problem jest taki ze niedawno instalacja byla regulowana, jakies 3-4 tys km temu wiec albo te mapy trzeba odbudowac lub szukac ktora czesc instalacji jest do wymiany, pojezdze jeszcze na pb i zobaczymy czy to minie. jak nie to trzeba szukac dalej. Dzieki wszystkim za rady, kolejny raz sie na was nie zawiodłemMazdomania pisze:Dokładnie tak. Masz źle auto wystrojone, tak więc do gazownika na regulację i powinno być okIceman2003 pisze:No to wychodzi na to ze cos nie tak z lpg jest

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Jeśli mówisz o gazie to nie mam niestety kabelka do gazu i nie mam jak, jedynie moge podjechać do mojego gazownika żeby mi to wszystko sprawdził, sam niestety tego nie zrobie bo nie mam jak.Mazdomania pisze:A sprawdzasz co jakiś czas profilaktycznie błędy? Moja też tak miała, że po regulacji był błąd ubogiej mieszanki. Kilka razy jeździłam, zanim dobrze mi wystroili auto. Ja bym jeszcze zerknęła w blokach ile wynoszą korekty. Jak mieszczą się w normie to szkoda drożej jeździć.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Zrobisz to swoim VCDS-em. Wejdź w silnik, później w bloki mierzone i zobacz czy gdzieś masz procentowe korekty sondy lambda. W C5 to kanały 032 i 033, jak to jest w C6 tego nie wiem. Natomiast co do gazu to gazownik podpinając się pod komputer widzi czasy wtrysku i PB i LPG, ale jeśli jest ogarnięty to wie co zrobić nawet jak jest rozjazd między stronami (u mnie tak było, bo mam rozjazd i wystarczyło jedną stronę podlać o 10% i błędów już nie mam i korekty idą na równo).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Wlasnie ostatnio on mi korekty robil, jakis czujnik sie chyba psuje po 3 cylindry bylu bodajże na 3,5ms wtrysk a 3 miały roznice na wtryskach, on mi to na gazie korygował tak że były równe. Jednak jakis tam czujnik do wymiany jest jednak jeszcze nie wiem jak on sie nazywaMazdomania pisze:Zrobisz to swoim VCDS-em. Wejdź w silnik, później w bloki mierzone i zobacz czy gdzieś masz procentowe korekty sondy lambda. W C5 to kanały 032 i 033, jak to jest w C6 tego nie wiem. Natomiast co do gazu to gazownik podpinając się pod komputer widzi czasy wtrysku i PB i LPG, ale jeśli jest ogarnięty to wie co zrobić nawet jak jest rozjazd między stronami (u mnie tak było, bo mam rozjazd i wystarczyło jedną stronę podlać o 10% i błędów już nie mam i korekty idą na równo).
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jaki czujnik? Jeśli różne czasy wtrysku to mogą być różne przyczyny - nie do końca równo złożony rozrząd czy słabsze wtryski lub coś jeszcze innego, ale to raczej nie wina czujnika.Iceman2003 pisze:Wlasnie ostatnio on mi korekty robil, jakis czujnik sie chyba psuje po 3 cylindry bylu bodajże na 3,5ms wtrysk a 3 miały roznice na wtryskach
Widocznie niezbyt dobrze, dlatego wróć, aby teraz dobrze ustawiłIceman2003 pisze:on mi to na gazie korygował tak że były równe

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Tankuje na stacji Tesco w bielsku, dosc spory ruch jest.Apophis pisze:Sprawdzic też jakośc LPG,zatankuj na jakiejś dobrej ruchliwej stacji jesli masz z no name.
Źle założony rozrząd? Myślisz ze tyle czasu by wytrzymał? Ide go jeszcze podpiąć pod kompa i sprawdzę te wtryski, jednak nie wiem czy na VCDSie pokaze mi czasy wtrysków na poszczególnych wtryskiwaczach
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Kurde, tylko że ja zawsze tam tankowałem i nigdy nie mialem problemów, nigdy nie szarpało, problem sie zaczal w momencie awarii instalacji, jak sie zagrzał silnik to mi wybijało gaz, nawet jak mialem zatankowany zbiornik do pełna, pojechalem do magików od gazu, cos tam porobili i straszyli ze jak nie pomoze to reduktor do wymiany.Apophis pisze:tesco to no name własnie ja tylko statoil,bp i shell. Kiedys widziałem niemca co tu mu wystroli na cacy w 2.4 a jak tam pojechał to nie szło jechać. w końcu przyjechał z baniakiem tamtego gazu i wyszło że syf straszny.
Pogadałem z moim gazownikiem a ze on jest przedstawicielem AC i do nich jezdzi to ich przycisnal i powiedzieli ze cos mi po prostu jakiś wężyk przegryzło. Byłem u niego i mi spr wszystko bo mi sie cos nie podobalo, spalanie wedlug komputera spadlo mi z 12,5L na 9L na tych samych trasach. Okazało się ze mi podkręcili cisnienie do 1.2.
Pozmienial wszystko i myslalem ze bedzie dobrze a tu kupa. Troche poszperałem teraz w VCDSie ale juz mi laptop sie rozladowal. Zrobilem troche logów, cholera, czemu taki niski woltaż jest na 2 cylindrach??
22:38:40 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
0.522 V Knock Sensor Voltage Cylinder 1
0.504 V Knock Sensor Voltage Cylinder 2
0.550 V Knock Sensor Voltage Cylinder 3
0.357 V Knock Sensor Voltage Cylinder 4
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 552 R)
22:38:59 Group 027: Ignition (Knock Control Cylinder 5-8)
0.466 V Knock Sensor Voltage Cylinder 5
0.351 V Knock Sensor Voltage Cylinder 6
Knock Sensor Voltage Cylinder 7
Knock Sensor Voltage Cylinder 8
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 552 R)
22:39:11 Group 031: Lambda Control (Lambda Sensor Voltages)
0.9961 Lambda Control Bank 1 (actual)
0.9980 Lambda Control Bank 1 (specified)
0.9961 Lambda Control Bank 2 (actual)
0.9980 Lambda Control Bank 2 (specified)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 552 R)
22:39:28 Group 033: Lambda Control
-0.3 % Lambda Control Bank 1 Sensor 1
2.050 V Sensor Voltage Bank 1 Sensor 1
1.5 % Lambda Control Bank 2 Sensor 1
2.041 V Sensor Voltage Bank 2 Sensor 1
Edit
Znalazłem opisy meas blocków do A6 C6
Group 000, General Engine Data, (no normalization)
Groups 001 - 009 General Engine Data
Groups 010 - 019: Ignition & Misfire Detection
Groups 020 - 029: Knock Control
Groups 030 - 049: Mixture Control, O2S Heating, Catalytic Converter
Groups 050 - 059: Engine Speed Control
Groups 060 - 069: Throttle Valve Control
Groups 070 - 079: Emission Control Systems (EVAP, Sec. AIR, EGR)
Groups 080 - 085: Control module identification
Groups 090 - 098 Camshaft & Intake Manifold Control
Groups 099 & 100: Compatibility Groups
Groups 101 - 109: Fuel Injection
Groups 110 - 119: Load Registration & Boost Pressure Control
Groups 120 - 129: Communication Between Control Modules
Groups 130 - 137: Engine cooling
Groups 140 - 147: BDE
Groups 160 - 169: Lambda Control for SULEV-ULEV
zaraz wracam do garazu i zrobie logi

Ostatnio zmieniony 28 paź 2015, 22:55 przez Iceman2003, łącznie zmieniany 1 raz.