wymień oring i zobaczysz co będzie - koszt ... do max. 10zł
a co do płynu chłodniczego - nie unikniesz raczej, ale i tak dobrze zrobi wymiana płynu na świeży, tymbardziej, że przed zimą.
kupujesz 2x 1,5L FEBI 01381 koncentrat + 5L woda destylowana i wlewasz najpierw 2x FEBI i resztę uzupełniasz destylowaną. czekasz, aż się samo odpowietrzy - korek otwarty może być, silnik uruchomiony.
w międzyczasie dolewasz destylowanej ... no i tyle.
na drugi dzień i w sumie kolejne dni ... jak pojeździsz kilka km to również tam zobacz i uzupełnij.
koszt za 2xFEBI - 2x26zł + 6zł destylowana.
A6 C5 2,4V6 ubywa plynu chlodzacego
kiedy nie masz płynu w ogóle - nie uruchamiaj silnika.
wlej najpierw jakieś 3L wody destylowanej, do bańki z pozostałą wodą destylowaną wlej 2x1,5L - 3L koncentratu i wymieszaj.
wlej to wymieszane do układu.
jak będziesz widział, że jest już max. - uruchom silnik i poczekaj, płyn zejdzie ... po około 5-10min może go być tyle (będzie się odpowietrzał) - że będziesz musiał dolać resztę, uzupełnić.
tak na chłopski rozum po prostu koncentrat najlepiej wcześniej wymieszać z destylowaną i zalać układ pod max. ... uruchomić silnik i czekać, po 5-10min dolewać.
no i za jakieś 3-4 dni dolać znów destylowanej, bo pewnie podczas jazdy i tak się jeszcze odpowietrzy.
p.s.
piszę to, ponieważ sam miałem takie doświadczenia.
wlej najpierw jakieś 3L wody destylowanej, do bańki z pozostałą wodą destylowaną wlej 2x1,5L - 3L koncentratu i wymieszaj.
wlej to wymieszane do układu.
jak będziesz widział, że jest już max. - uruchom silnik i poczekaj, płyn zejdzie ... po około 5-10min może go być tyle (będzie się odpowietrzał) - że będziesz musiał dolać resztę, uzupełnić.
tak na chłopski rozum po prostu koncentrat najlepiej wcześniej wymieszać z destylowaną i zalać układ pod max. ... uruchomić silnik i czekać, po 5-10min dolewać.
no i za jakieś 3-4 dni dolać znów destylowanej, bo pewnie podczas jazdy i tak się jeszcze odpowietrzy.
p.s.
piszę to, ponieważ sam miałem takie doświadczenia.