Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 3.0 Quattro+Tip przesiadka z B7 z multitronic

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Pzwmichal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 25 cze 2012, 19:01
Lokalizacja: Lubuskie

A6 3.0 Quattro+Tip przesiadka z B7 z multitronic

Post autor: Pzwmichal » 10 sie 2015, 18:33

Witam od dwoch miesiecykolekcja audi powiekszyla sie o A6. Córka rośnie, potrzeba coraz większej ilości miejsca zmusiły mnie do poszukiwań czegoś większego od B7.
Celowałem w F11 520d, lecz niestety rynek polski i za słaby motor skutecznie mnie zniechęciły.
Przez przypadek trafiłem na ogłoszenia pewnego Pana, który czekając na C7 z 2014 roku wystawił swoją C6 na sprzedaż. Warunkiem zakupu było odczekanie prawie miesiąca na odbiór auta.


Jestem trochę zdziwiony kulturą pracy Tipa. Biegi zmienia gładko, jednak nie chodzi nawet w połowie tak dobrze jak Multitronic w mojej B7 2.7 Tdi. Poza tym same plusy. Ilość miejsca, komfort, cisza, zawieszenie - inna bajka
Kilka słów o wyposażeniu.

Najważniejsza i warunek konieczny to PNEUAMTYKA :)

Czarne skóry z podgrzewaniem.
Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
MMI 3G z dyskiem 30GB
Szyberdach
Quattro
Tiptronic
CLH
Xenon
Oświetlenie Ambiente
Reszta to chyba seria :)
Auto strasznie porysowane, domowy detailing trochę to zmienił. Zniknęło 60-70 % rys, lakier odżył po politurze o dobrym wosku. :)
Kilka fotek
Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po miesiącu wpadły ciemne szyby i lekko zmodyfikowane listwy bo oryginalne aluminium było bardzo porysowane.
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 paź 2015, 18:02 przez Pzwmichal, łącznie zmieniany 1 raz.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 11 sie 2015, 01:36

Ładny egzemplarz, życzę bez awaryjności :-)

Wojula
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 25 sie 2015, 11:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wojula » 25 sie 2015, 11:18

Ładne autko, jak dla mnie szkoda że nie ma drewnianego wykończenia (ja akurat lubię takie klimaty;), tak to bardzo ładne, bezawaryjności;)

Pzwmichal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 25 cze 2012, 19:01
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pzwmichal » 25 sie 2015, 22:08

Dzięki,
Jestem po pierwszej dłuższej trasie. Spalanie na odcinku 800 km nad polskie morze, głównie drogą S3. Prędkości praktycznie bez przerwy 150 i więcej, kilka korków wyszło 8,8 l\100km co chyba jest dobrym wynikiem. B7 2.7 TDI z multi spaliloby mi około 8 a masa i moc mniejsza. Pojawił się niestety pierwszy problem - przy wyższych prędkościach zaczęło mi ostro trzasc podczas hamowania a poprzedni właściciel pół roku temu założył nowe tarcze i klocki na przód więc są igły. Czy jest możliwe że tarcze się pogiely, mógł je przegrać? Tarcze ATE z rowkami eliptycznymi. Mam też te tarcze w b7 i nie są zbyt dobre. Można je jakoś sprawdzić? Rozmiar tarcz 347 mm.
Porady co robic z tymi tarczami bardzo mile widziane

Rafikk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 15 paź 2015, 18:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafikk » 15 paź 2015, 19:39

Graty za furtkę, piękna sztuka!

Mam do ciebie pytanko. Tez miałem a w zasadzie nadal mam a4 b7 która wystawiłem na sprzedaz. Moje pytanie brzmi:

Co masz na myśli pisząc ze tip niechodzi nawet w połowie tak dobrze jak multitronic? Sam posiadam multi z którego jestem wniebowzięty ale jak będę zmieniał na a6 c6 po lifcie to chce tylko automat i właśnie tipa bo zależy mi na 4 łapach.

Drugie pytanie, jaki kolor, odcień mają deski rozdzielcze w a6? Bardzo podoba mi sie w b7 ze deska jest mocno czarna a ta w c6 wydaje sie bardziej szara jak vw Hmmm. Pytam bo jeszcze c6 w środku nie widziałem na żywo.

Pozdro

Pzwmichal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 25 cze 2012, 19:01
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pzwmichal » 16 paź 2015, 18:14

Rafikk pisze:Graty za furtkę, piękna sztuka!

Mam do ciebie pytanko. Tez miałem a w zasadzie nadal mam a4 b7 która wystawiłem na sprzedaz. Moje pytanie brzmi:

Co masz na myśli pisząc ze tip niechodzi nawet w połowie tak dobrze jak multitronic? Sam posiadam multi z którego jestem wniebowzięty ale jak będę zmieniał na a6 c6 po lifcie to chce tylko automat i właśnie tipa bo zależy mi na 4 łapach.

Drugie pytanie, jaki kolor, odcień mają deski rozdzielcze w a6? Bardzo podoba mi sie w b7 ze deska jest mocno czarna a ta w c6 wydaje sie bardziej szara jak vw Hmmm. Pytam bo jeszcze c6 w środku nie widziałem na żywo.

Pozdro
Dzięki
Co do pytań to rzeczywiście czarna deska w c6 nie jest do końca czarna tylko szara. Nie wiem czy były jakieś inne kolory w polifcie
Co do multi to dalej uważam za najlepszy automat w audi. Po zrobieniu tipem 6 tys km w c6 i 150 tys multi stwierdzam że Tip nie dorasta do piet pod względem kultury pracy i płynności. w końcu skrzynia bezstopniowa i dlatego chodzi ona płynnie ale jest przez to bardzo wygodna. Zmiana w tipie jest trochę drazniaca .
Gdyby nie było Quattro to na 100% kupionym C6 z multi :)

Powodzenia w sprzedazy bo klientów na multi jest bardzo mało. Ja trafilem na kupca który nie rozróżniał skrzyń w Audi ale od razu mu powiedziałem że jest to bezstopniowa skrzynia. Po kilkunastokilometrowej trasie wzięli auto z uśmiechem na twarzy bo na prawdę jechało jak nowe. Żałuje trochę że cena była niska ale gdybym podniósł to bujalbym się z tym ogłoszeniem pewnie do wiosny. A każdy miesiąc na Allegro z wyróżnieniem to 100 zł.
Jak masz jakieś pytania odnośnie c6 to pisz

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 18 paź 2015, 11:55

Pzwmichal pisze:Co do multi to dalej uważam za najlepszy automat w audi
<rotfl> dobry jesteś. Jak multi może być lepszą skrzynią od tipa? Chyba, że lubisz uczucie jakbyś wózkiem widłowym jeździł a nie autem to wtedy ok. Multi to ostatnia skrzynia z jaką bym chciał mieć do czynienia. Jechałem nią około 500km i powiedziałem do kumpla - jak Ty mogłeś coś takiego kupić?. Przejedź się autem z S-tronic. Albo po prostu Twoj tip ma jakiś problem, że masz takie doznania.

[ Dodano: 2015-10-18, 11:55 ]
Druga sprawa, nie pomyślałeś dlaczego multi wkładają do słabszych jednostek? Odpowiedź jest prosta - przy większej mocy ona by nie dała rady i padła szybciej niż Ci się wydaje.

Pzwmichal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 25 cze 2012, 19:01
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pzwmichal » 21 paź 2015, 22:08

KL4K50N pisze:
Pzwmichal pisze:Co do multi to dalej uważam za najlepszy automat w audi
<rotfl> dobry jesteś. Jak multi może być lepszą skrzynią od tipa? Chyba, że lubisz uczucie jakbyś wózkiem widłowym jeździł a nie autem to wtedy ok. Multi to ostatnia skrzynia z jaką bym chciał mieć do czynienia. Jechałem nią około 500km i powiedziałem do kumpla - jak Ty mogłeś coś takiego kupić?. Przejedź się autem z S-tronic. Albo po prostu Twoj tip ma jakiś problem, że masz takie doznania.

[ Dodano: 2015-10-18, 11:55 ]
Druga sprawa, nie pomyślałeś dlaczego multi wkładają do słabszych jednostek? Odpowiedź jest prosta - przy większej mocy ona by nie dała rady i padła szybciej niż Ci się wydaje.
W moim 2.7 TDi 180km i 380 Nm spisywała się perfekcyjnie, znam również osoby które podnosiły moc do 230 KM w tym silniku i też dawała radę. jeden z nich mial na wakacje przejechane 276 tys km bez jakiejkolwiek naprawy.
Tip 6 to już przestarzala skrzynia więc nie ma co się nią jarac. U mnie chodzi bardzo dobrze ale sama jej konstrukcja i praca nie jest ideałem. Co do S-tronic to już inna bajka. Jezdzilem sporo DSG w octavii RS z tego roku i tam to poezja :)

[ Dodano: 2015-10-20, 20:37 ]
Kilka zmian w autku. Zmienione tarcze ATE Wytrzymały okolo 25 tys km. Poprzedni właściciel musiał ostro gdzieś hamowac
Obrazek

www.directupload.net/file/d/4112/8cto6lxp_jpg.htm

Obrazek

www.directupload.net/file/d/4112/kz9v2bjy_jpg.htm
Piasty sprawdzone idealnie proste więc wina ewidentnie w tarczach lub klockach Jurid
Teraz założone Zimmermanny mam nadzieję będzie lepiej

Obrazek

www.directupload.net/file/d/4112/xicviqku_jpg.htm

Wpadlo tez kilka elementów oswietlenia. Z przodu w halogenach miałem żółte zarowki h11 które nijak nie pasowały do ledow i ksenonow. Najbardziej było to widoczne w CLH. Z tyłu Ledy tablicy też poprawiły wygląd.
Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2015-10-21, 22:08 ]
W związku z dużą ilością pytan priv o żarówki h11 świecących jak xenon to zalozylem Osram Cool Blue Hyper 5000 kk.niestety nie maja homologacji na drogi publiczne ale nikt się nie z orientuje :)
Oświetlenie tylne led kupilem od użytkownika Gszene z Alleegro. Cena 55 zł a jakość porownywalna z oryginalnymi z a5.

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 21 paź 2015, 22:17

Dzięki za namiar na lampki podświetlenia tablicy, wygląda, że świecą fajnei ;) zamówiłem sobie ;)

Ile dałeś za tarcze zimmermana jak mogę zapytać?
I gdzie kupowałeś?
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

Tommy9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 07 paź 2015, 18:58
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Tommy9 » 21 paź 2015, 22:20

Jakie żarówki kupiłeś w halogeny?

Pzwmichal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 25 cze 2012, 19:01
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pzwmichal » 21 paź 2015, 22:23

luk330 pisze:Dzięki za namiar na lampki podświetlenia tablicy, wygląda, że świecą fajnei ;) zamówiłem sobie ;)

Ile dałeś za tarcze zimmermana jak mogę zapytać?
I gdzie kupowałeś?
Tarcze z klockami kupilem przez mojego mechanika za 1100 zł ale wiem że sporo na mnie zarobił bo można je wyrwać za 800zl. Nie lubię jednak jeździć do ludzi którzy odwalaja kawał dobrej roboty i nigdy mnie nie zawiedli z częściami kupionymi na zewnątrz :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja