Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c4] centralny na pilota,problem

Elektryka
ODPOWIEDZ
tomasss82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 mar 2009, 14:43
Lokalizacja: biłgoraj

[a6 c4] centralny na pilota,problem

Post autor: tomasss82 » 14 mar 2009, 15:12

witam,próbuje podłączyć zestaw centralnego zamka na pilota i mam problem. mianowićie nie wiem pod jakie kolory kabli się podpiąć przy słupku drzwi kierowcy.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 15:47 przez tomasss82, łącznie zmieniany 2 razy.
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat

Awatar użytkownika
PAGOR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 834
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:36
Lokalizacja: BIERUń STARY/ŚLĄSK

Post autor: PAGOR » 14 mar 2009, 15:22

witaj popraw temat zastosuj tagi.
PAGÓR
Obrazek

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 14 mar 2009, 16:58

tomasss82, jeśli dokupiłeś sobie centralkę z kluczykiem scyzorykiem to najprawdopodobniej kupiłeś sterownik do zamka elektronicznego a w naszych autkach jest zamek mechaniczny, polecam dać autko do konkretnego mechanika-elektryka bo do tej centralki trzeba jeszcze dokupić taki przekaźnik za kilka złotych, mi w przemyślu koleś założył to za 50 PLN
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

tomasss82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 mar 2009, 14:43
Lokalizacja: biłgoraj

Post autor: tomasss82 » 14 mar 2009, 17:18

model bez scyzoryka,znalazłem kabel do otwierania,niebiesko zielony.w instrukcji były podane inne kolory kabli z tąd problem

[ Dodano: 2009-03-14, 17:21 ]
http://moto.allegro.pl/item573776123_st ... skoda.html ten model
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 14 mar 2009, 18:09

ja także zakładałem STIG-a i trzeba było dołożyć ten przekaźnik, z resztą sam zobaczysz jak założysz
powiem tylko, że mi kolega najpierw założył tak jak w instrukcji i centralny źle działał, pojechałem do gościa, który zakłada alarmy i centralne i on właśnie dołożył ten przekaźnik, który o ile dobrze pamiętam wysyła do sterownika sygnał minusowy
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

tomasss82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 mar 2009, 14:43
Lokalizacja: biłgoraj

Post autor: tomasss82 » 15 mar 2009, 10:38

masz racje,podłączyłem ale dam elektrykowi bo łapie zawieche. dzieki
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat

klesk1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 25 paź 2008, 19:08
Lokalizacja: Opolskie, Kluczbork

Post autor: klesk1986 » 17 mar 2009, 00:25

W Audi zastosowane pneumatyczny centralny zamek. Sterowanie zamka opiera się na jednym przewodzie, do którego podłączamy napięcie +12V lub -12V. Przekaźnik, a właściwie dwa są potrzebne aby uzyskać -12V. Z tego co widziałem niektóre centralki na pilota są dostosowane do sterowania na jednym kablu.

W poniższym linku schemat jak to można rozwiązać:
http://www.mb.org.pl/forum/files/59149-schemat.jpg

UWAGA! Niepoprawne podłączenie centralnego zamka może uszkodzić sterowanie pompy!

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 26 wrz 2009, 00:27

Witam.
Może to wam pomoże.
Pod tylną kanapą znajdują się dwa przewody ,które idą od zamka tylnej klapy.
Podając przez chwilę na któryś z nich masę- auto się zamyka i na odwrót.
To bardzo proste rozwiązanie, które ja zawsze wykorzystuję.
Cała grupa VW tak ma.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 29 wrz 2009, 10:17

robak26 pisze:Witam.
Może to wam pomoże.
Pod tylną kanapą znajdują się dwa przewody ,które idą od zamka tylnej klapy.
Podając przez chwilę na któryś z nich masę- auto się zamyka i na odwrót.
To bardzo proste rozwiązanie, które ja zawsze wykorzystuję.
Cała grupa VW tak ma.
Pozdrawiam.
Otóż nie jest tak zawsze :) Nie w każdym A6 C4 idzie ta wiązka z tymi 2 przewodami otwierania/zamykania (szary z biały i szary z niebieskim jak dobrze pamiętam). Jesli auto ma alarm fabryczny to jedną stroną auta idzie zamykanie a druga otwieranie. Generalnie wszystkie potrzebne przewody do alarmu są wtedy przy pompce centralnego, albo przy progu kierowcy.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 01 paź 2009, 19:46

Przyznaję rację.
Wczoraj walczyłem z Borą.
Tam jest tak jak piszesz.
Od strony kierowcy jest tylko otwieranie.
W C4 mam ori z pilota i nie miałem okazji tego sprawdzić.
Myślałem ,że tu jest tak samo jak w B4.
Dzięki za korektę.
Pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja