[a6 c4] centralny na pilota,problem
[a6 c4] centralny na pilota,problem
witam,próbuje podłączyć zestaw centralnego zamka na pilota i mam problem. mianowićie nie wiem pod jakie kolory kabli się podpiąć przy słupku drzwi kierowcy.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 15:47 przez tomasss82, łącznie zmieniany 2 razy.
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat
a6 c4 2.6 abc quattro automat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
tomasss82, jeśli dokupiłeś sobie centralkę z kluczykiem scyzorykiem to najprawdopodobniej kupiłeś sterownik do zamka elektronicznego a w naszych autkach jest zamek mechaniczny, polecam dać autko do konkretnego mechanika-elektryka bo do tej centralki trzeba jeszcze dokupić taki przekaźnik za kilka złotych, mi w przemyślu koleś założył to za 50 PLN
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

model bez scyzoryka,znalazłem kabel do otwierania,niebiesko zielony.w instrukcji były podane inne kolory kabli z tąd problem
[ Dodano: 2009-03-14, 17:21 ]
http://moto.allegro.pl/item573776123_st ... skoda.html ten model
[ Dodano: 2009-03-14, 17:21 ]
http://moto.allegro.pl/item573776123_st ... skoda.html ten model
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat
a6 c4 2.6 abc quattro automat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
ja także zakładałem STIG-a i trzeba było dołożyć ten przekaźnik, z resztą sam zobaczysz jak założysz
powiem tylko, że mi kolega najpierw założył tak jak w instrukcji i centralny źle działał, pojechałem do gościa, który zakłada alarmy i centralne i on właśnie dołożył ten przekaźnik, który o ile dobrze pamiętam wysyła do sterownika sygnał minusowy
powiem tylko, że mi kolega najpierw założył tak jak w instrukcji i centralny źle działał, pojechałem do gościa, który zakłada alarmy i centralne i on właśnie dołożył ten przekaźnik, który o ile dobrze pamiętam wysyła do sterownika sygnał minusowy
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 25 paź 2008, 19:08
- Lokalizacja: Opolskie, Kluczbork
W Audi zastosowane pneumatyczny centralny zamek. Sterowanie zamka opiera się na jednym przewodzie, do którego podłączamy napięcie +12V lub -12V. Przekaźnik, a właściwie dwa są potrzebne aby uzyskać -12V. Z tego co widziałem niektóre centralki na pilota są dostosowane do sterowania na jednym kablu.
W poniższym linku schemat jak to można rozwiązać:
http://www.mb.org.pl/forum/files/59149-schemat.jpg
UWAGA! Niepoprawne podłączenie centralnego zamka może uszkodzić sterowanie pompy!
W poniższym linku schemat jak to można rozwiązać:
http://www.mb.org.pl/forum/files/59149-schemat.jpg
UWAGA! Niepoprawne podłączenie centralnego zamka może uszkodzić sterowanie pompy!
Otóż nie jest tak zawszerobak26 pisze:Witam.
Może to wam pomoże.
Pod tylną kanapą znajdują się dwa przewody ,które idą od zamka tylnej klapy.
Podając przez chwilę na któryś z nich masę- auto się zamyka i na odwrót.
To bardzo proste rozwiązanie, które ja zawsze wykorzystuję.
Cała grupa VW tak ma.
Pozdrawiam.
