Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Szarpanie po odpaleniu silnika, błąd lambdy 2,4 AGA

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Szarpanie po odpaleniu silnika, błąd lambdy 2,4 AGA

Post autor: Frugo1 » 11 paź 2015, 10:38

Hej, powiedzcie proszę czy lambda może mieć wpływ na szapranie, dławienie silnika po odpaleniu? Gdy temperatura na zewnątrz spad poniżej 10 st. po odpaleniu silnia rano, strasznie się krztusi, prawie gaśnie. Po upływie ok minuty wszytko jest ok i normalnie pracuje. Na ciepłym silniku to nie występuje. Sprawdzałem czujnik temp. - wskazania ma poprawne. Jest jeden błąd lambdy 16514 - oxygen (lambda) sensor b1 s1 malfunction in circuit (błąd sporadyczny). Czyli sonda na prawym kolektorze? i faktycznie po odpaleniu, gdy dodam gazu silnik ledwo reaguje i występuje efekt strzału w kolektor własnie z prawej strony. Sprawdzałem sondy na ciepłym silniku i obie pracują bardzo ładnie. Czy mimo to sonda jest do wymiany, może ona powodować dławienie po odpaleniu?

callvinbb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 14 mar 2015, 17:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: callvinbb » 11 paź 2015, 15:48

Mam od kilku dni ten sam objaw. Problem z odpaleniem zimnego silnika(chyba z mieszanką) a potem wywala mi błędy od sondy p0130, p0150 a czasem po134? Ciepły pali ok
Może ktoś pomoże?
Czy może to być uszkodzony czujnik temp?

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 11 paź 2015, 16:09

callvinbb pisze: Czy może to być uszkodzony czujnik temp?
Ja jak miałem padnięty czujnik to trzeba było kręcić 10 minut :) jak odpalił to od razu miał niskie obroty tzn jałowe bez ssania ( po podpięciu vaga okazało się że ma stale 72st C) :) także czujnik do sprawdzenia w pierwszej kolejności <luzik>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja