
[A6 C5] mój czarny avant
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Tak. Trochę odpust, jak teraz na to patrzę
Dziś pewno wlepiłbym coś z jajem, ale zabezpieczyłem naklejkę bezbarwnym więc jej nie odkleję.
Nie chciałem malować ich na czerwono, a podoba mi się jak jakiśakcent jest jednak widoczny zza felgi to strzeliłem czerwono-białą wlepkę.
Przed malowaniem wygładziłem powierzchnię zacisku na szlifierce pasowej, bo na froncie jest paskudny nadlew i ślady po łączeniu formy.
Tak w ogóle to w międzyczasie wymieniłem silnik. Parkowałem sobie na jałowych obrotach i nagle coś walnęło i zgasło. Odpalał ale trząsł się jak dziki. Okazało się, że 6 dźwigienek się połamało. Szczęśliwie na żadnym z cylindrów nie padła para zaworów, więc dół silnika nie dostał strzała.
Nie chciałem reanimować AKE, wstawiłem cały słupek BDG z samej końcówki produkcji, z przebiegiem 120kkm.
Przy okazji dostałem bonusik w postaci małego spalania. Po dynamicznej wycieczce nad morze i z powrotem:
[/code]

Dziś pewno wlepiłbym coś z jajem, ale zabezpieczyłem naklejkę bezbarwnym więc jej nie odkleję.
Nie chciałem malować ich na czerwono, a podoba mi się jak jakiśakcent jest jednak widoczny zza felgi to strzeliłem czerwono-białą wlepkę.
Przed malowaniem wygładziłem powierzchnię zacisku na szlifierce pasowej, bo na froncie jest paskudny nadlew i ślady po łączeniu formy.
Tak w ogóle to w międzyczasie wymieniłem silnik. Parkowałem sobie na jałowych obrotach i nagle coś walnęło i zgasło. Odpalał ale trząsł się jak dziki. Okazało się, że 6 dźwigienek się połamało. Szczęśliwie na żadnym z cylindrów nie padła para zaworów, więc dół silnika nie dostał strzała.
Nie chciałem reanimować AKE, wstawiłem cały słupek BDG z samej końcówki produkcji, z przebiegiem 120kkm.
Przy okazji dostałem bonusik w postaci małego spalania. Po dynamicznej wycieczce nad morze i z powrotem:
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Da się, ja robiłem FIS u tego pana http://www.aceef.pl/Michałł pisze:Da sie jakos te Fisy ogarnąć nez wstawianis podróbek? ;D
100% zadowolenia

- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Tak, hamuje to dobrze i w zestawie z przodem 2HP i obniżoną zawiechą nie powoduje problemów ze stabilnością podczas hamowania.
Aktualnie mam zamontowane z powrotem 245, bo chcialem porządnie ogarnąć mocowanie linki ręcznego i na ten czas wróciłem do serii. Teraz mam już wyszstkie części, ale jest za zimno :P pewno przeciągnie mi się to do wiosny.
W sumie mam 2 komplety zacisków i jeszcze trochę materiału na podkładki i mocownia blaszek więc jak chcesz to zapraszam na PW.
Aktualnie mam zamontowane z powrotem 245, bo chcialem porządnie ogarnąć mocowanie linki ręcznego i na ten czas wróciłem do serii. Teraz mam już wyszstkie części, ale jest za zimno :P pewno przeciągnie mi się to do wiosny.
W sumie mam 2 komplety zacisków i jeszcze trochę materiału na podkładki i mocownia blaszek więc jak chcesz to zapraszam na PW.