Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] mój czarny avant

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Zerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:05
Lokalizacja: Warszawa / Leszno

Post autor: Zerd » 09 paź 2015, 07:40

mwx, Jak to jest z tymi zaciskami ? Te oznaczenia / naklejki S6 są fabryczne czy to Twoja sprawka ? :)

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 09 paź 2015, 08:46

Tak. Trochę odpust, jak teraz na to patrzę <lol>
Dziś pewno wlepiłbym coś z jajem, ale zabezpieczyłem naklejkę bezbarwnym więc jej nie odkleję.
Nie chciałem malować ich na czerwono, a podoba mi się jak jakiśakcent jest jednak widoczny zza felgi to strzeliłem czerwono-białą wlepkę.
Przed malowaniem wygładziłem powierzchnię zacisku na szlifierce pasowej, bo na froncie jest paskudny nadlew i ślady po łączeniu formy.


Tak w ogóle to w międzyczasie wymieniłem silnik. Parkowałem sobie na jałowych obrotach i nagle coś walnęło i zgasło. Odpalał ale trząsł się jak dziki. Okazało się, że 6 dźwigienek się połamało. Szczęśliwie na żadnym z cylindrów nie padła para zaworów, więc dół silnika nie dostał strzała.

Obrazek

Nie chciałem reanimować AKE, wstawiłem cały słupek BDG z samej końcówki produkcji, z przebiegiem 120kkm.

Przy okazji dostałem bonusik w postaci małego spalania. Po dynamicznej wycieczce nad morze i z powrotem:

Obrazek [/code]

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 11 paź 2015, 01:25

Ładny przebieg !

Da sie jakos te Fisy ogarnąć nez wstawianis podróbek? ;D
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 11 paź 2015, 11:19

Michałł pisze:Da sie jakos te Fisy ogarnąć nez wstawianis podróbek? ;D
Da się, ja robiłem FIS u tego pana http://www.aceef.pl/
100% zadowolenia <okok> Polecam

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 11 paź 2015, 11:55

Emilzizi oni tu pisza, ze wymiana trwa 5-6 godzin jak mialem a6 2.5 tdi przyjechal do mnie gistek zrobil to w 15 minut :D I tak swietnie chodzil fis później :p Ale dzieki za info, jak zaoszczedze troche to wysle do nich :)
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 11 paź 2015, 15:22

Mój FiS póki co blednie jedynie nieco po bokach w dużym upale więc olewam temat.

Jakbym miał to naprawiać to ogarnąłbym samemu - szybciej.
Oryginalnych ekranów nie ma, ale te chińczyki co można kupić są OK.

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 11 paź 2015, 15:54

Mi chodzilo o to, ze odlutowac moj i jeszcze raz przylutowac... Te chinskie maja inny odxien a to po orostu chodzi o to, ze tam klej odchodzi z cieplem i dlatego tak ;)
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 11 paź 2015, 16:14

Przelutowanie może ewentualnie pomóc na znikające linie.
Na blednięcie tylko wymiana. U mnie wszystkie linie są.

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 12 paź 2015, 09:36

U mnie to samo jak jest zimno to widac wszystko perfekcyjnie a jak tylko samochód sie nagrzeje to nie widac juz wtedy nic :/
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 13 paź 2015, 08:54

Skoro blednie od krawędzi do środka to żadne lutowanie nie pomoże. Jedynie wlutowanie nowego wyświetlacza.

Doświadczone firmy elegancko przyciemniają te chińskie LCD, tak że nie ma większej różnicy.

m4tic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2014, 22:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: m4tic » 15 paź 2015, 19:17

MWX udało Ci się okiełznać temat tylnych zacisków 269/22 ?

Ja obecnie drążę temat tyłu 288/12 z A4 B7 ( przód obecnie 321/30 )

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 16 paź 2015, 08:35

Tak, hamuje to dobrze i w zestawie z przodem 2HP i obniżoną zawiechą nie powoduje problemów ze stabilnością podczas hamowania.
Aktualnie mam zamontowane z powrotem 245, bo chcialem porządnie ogarnąć mocowanie linki ręcznego i na ten czas wróciłem do serii. Teraz mam już wyszstkie części, ale jest za zimno :P pewno przeciągnie mi się to do wiosny.

W sumie mam 2 komplety zacisków i jeszcze trochę materiału na podkładki i mocownia blaszek więc jak chcesz to zapraszam na PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja