Po kupnie Audi a6 2,5 tdi quattro postanowiłem wymienić filtr paliwa . Po wymianie auto przestało odpalać przed odpalało na dotyk , Wszystkie próby odpowietrzenia układu już zamną chciałbym sie dowiedzieć czy przyczyną może być pompa przelewowa która znajduje się w baku
[ AFB 2.5 150 KM] Problemu po wymianie filtra paliwa!
[ AFB 2.5 150 KM] Problemu po wymianie filtra paliwa!
Witam !
Po kupnie Audi a6 2,5 tdi quattro postanowiłem wymienić filtr paliwa . Po wymianie auto przestało odpalać przed odpalało na dotyk , Wszystkie próby odpowietrzenia układu już zamną chciałbym sie dowiedzieć czy przyczyną może być pompa przelewowa która znajduje się w baku
Czay macie może jakieś inne sugestie jestem nowym użytkownikiem z góry dziękuje za sugestie.
Po kupnie Audi a6 2,5 tdi quattro postanowiłem wymienić filtr paliwa . Po wymianie auto przestało odpalać przed odpalało na dotyk , Wszystkie próby odpowietrzenia układu już zamną chciałbym sie dowiedzieć czy przyczyną może być pompa przelewowa która znajduje się w baku
-
Dziadekblack
Re: Problemu po wymianie filtra paliwa!
Roovis pisze:Witam !
Po kupnie Audi a6 2,5 tdi quattro postanowiłem wymienić filtr paliwa . Po wymianie auto przestało odpalać przed odpalało na dotyk , Wszystkie próby odpowietrzenia układu już zamną chciałbym sie dowiedzieć czy przyczyną może być pompa przelewowa która znajduje się w bakuCzay macie może jakieś inne sugestie jestem nowym użytkownikiem z góry dziękuje za sugestie.
sprawdź błędy bo nie chcę cię straszyć ale przy nieumiejętnym odpowietrzaniu układu przy wymianie filtra i kręceniu na sucho w tych silnikach lubi paść pompa - ja zaczął bym od sprawdzenia błędów
-
Dziadekblack









