Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Zatarty silnik

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 25 kwie 2015, 20:10

Moim skromnym zdaniem wtryski...Co do urwanego zaworu to sprawa może wyglądać tak że część wytopionego tłoka podparła zawór który w rezultacie wszedł w kolizję z tłokiem..Miałem taki przypadek w E 39 3.0D..CR właśnie jest super układem jeżeli wszystko jest ok..Jak zależy Ci na aucie to ja bym kupił słupek..rozbebeszył,pierścienie,panewki,sprawdzenie głowic i nowe wtryski i masz silnik nie do zdarcia..a jak chcesz się pozbyć to używki tłoki..poskładać do kupy i do żyda..

quattromtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
Imię: Piotr
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: quattromtm » 30 wrz 2015, 20:29

Autko pomału wraca do życia <lol> <rotfl>
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 02 paź 2015, 20:56

o to super.A powiedz co konkretnie robiłeś z tym silnikiem?

quattromtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
Imię: Piotr
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: quattromtm » 02 paź 2015, 21:36

Robilem caly remont mojego silnika. Nowe pierscienie, nowe uszczelki , nowy rozrzad i napinacze, regeneracja głowic , wymiana uszkodzonych tłokow i nowa turbina. :)

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 02 paź 2015, 23:25

No to konkretnie..W sumie to mnie posłuchałeś ha ha..Dawałeś wał do wygładzania i wałki rozrządu? Mimo że nic na nich nie wida ale warto. Panewki też nowe wkładałeś? No ja bym jeszcze oddał blok do honowania i była by gitara.To jak poskładasz i nowe wtryski to silnik na lata..

quattromtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
Imię: Piotr
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: quattromtm » 03 paź 2015, 21:16

Wałki byly polerowane i wal tez.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 03 paź 2015, 21:20

quattromtm pisze:Wałki byly polerowane i wal tez.
<okok>

przemaspoll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: przemaspoll » 04 paź 2015, 08:55

Przerabiałem ten problem i opisywałem na tym forum. Mój silnik padł przy 250km/h i efektem były regenerowane trzy wtryski,poprzedni właściciel tak zrobił a podczas zakupu nic na to nie wskazywało,korekcje były idealne i objawów żadnych. Nie kopcił,oleju nie przybywało itp. Nie bawiłem się w remont silnika,kupiłem kompletny silnik ASB z 2010 roku z przebiegiem 80 tyś. Środa przyjechał silnik a w Piątek już jeździłem autem. Cała impreza kosztowała mnie 13 tyś. Ile Ciebie to będzie kosztowało?

quattromtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
Imię: Piotr
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: quattromtm » 04 paź 2015, 10:02

Koszt całosci koło 14 tys. silnik 7000 + wtryski 6000 + oleje+ regeneracja turbiny.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 04 paź 2015, 11:56

quattromtm pisze:Koszt całosci koło 14 tys. silnik 7000 + wtryski 6000 + oleje+ regeneracja turbiny.
Czyli tak normalnie :) Współczuję ..Ale jaka radość przy pierwszym odpalaniau.

przemaspoll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: przemaspoll » 04 paź 2015, 16:43

Właśnie dlatego ja nie zdecydowałem się na składany silnik. Kupiłem kompletny,nie ruszany,nie rozkręcany. Nawet na każdej śrubce jeszcze ma plomby w postaci kolorów farb,itp.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 04 paź 2015, 17:10

przemaspoll pisze:Właśnie dlatego ja nie zdecydowałem się na składany silnik. Kupiłem kompletny,nie ruszany,nie rozkręcany. Nawet na każdej śrubce jeszcze ma plomby w postaci kolorów farb,itp.
A ja szczerze mówiąc jestem zwolennikiem remontów silnika..Dlaczego? Bo wiem co w nim jest i co w niego pakuję.Ale to moje zdanie.Używany to zawsze używany i nie wiadomo jak był eksploatowany .Nie wiadomo też w jakich warunkach zakończył pracę w poprzednim aucie.
Ale to moje zdanie.

Gość.

Post autor: Gość. » 05 paź 2015, 11:48

Z pewnością remont u kumatego mechanika jest o wiele lepsza formą ale i tez o wiele droższą nic kupno nawet pewnej uzywki. Jesli cena uzywki jest na niskim poziomie to można zaryzykować,albo tez wymienić a swój wyremontować-zalezy kto jak ceni swe auto i czas.

quattromtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
Imię: Piotr
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: quattromtm » 05 paź 2015, 18:38

Ja wlasnie remontowalem silnik w firmie specjalizujacej sie naprawami silnikow. Mam rok gwarancji na silnik.
Oprocz tego znalazlem w intercoolerze jakies kawalki gumy podobne do kawalkow izolacji kktore czesciowo blokowały przeplyw powietrza. <uoee>
No i niestety gdzies zawieruszyła mi sie miarka od oleju wraz z rurka :| i chyba musze kupic nowa :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja