[ BMK 3.0 224 KM] Zatarty silnik
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Moim skromnym zdaniem wtryski...Co do urwanego zaworu to sprawa może wyglądać tak że część wytopionego tłoka podparła zawór który w rezultacie wszedł w kolizję z tłokiem..Miałem taki przypadek w E 39 3.0D..CR właśnie jest super układem jeżeli wszystko jest ok..Jak zależy Ci na aucie to ja bym kupił słupek..rozbebeszył,pierścienie,panewki,sprawdzenie głowic i nowe wtryski i masz silnik nie do zdarcia..a jak chcesz się pozbyć to używki tłoki..poskładać do kupy i do żyda..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: swietokrzyskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: swietokrzyskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: swietokrzyskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
- Lokalizacja: Szczecin
Przerabiałem ten problem i opisywałem na tym forum. Mój silnik padł przy 250km/h i efektem były regenerowane trzy wtryski,poprzedni właściciel tak zrobił a podczas zakupu nic na to nie wskazywało,korekcje były idealne i objawów żadnych. Nie kopcił,oleju nie przybywało itp. Nie bawiłem się w remont silnika,kupiłem kompletny silnik ASB z 2010 roku z przebiegiem 80 tyś. Środa przyjechał silnik a w Piątek już jeździłem autem. Cała impreza kosztowała mnie 13 tyś. Ile Ciebie to będzie kosztowało?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: swietokrzyskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
- Lokalizacja: Szczecin
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
A ja szczerze mówiąc jestem zwolennikiem remontów silnika..Dlaczego? Bo wiem co w nim jest i co w niego pakuję.Ale to moje zdanie.Używany to zawsze używany i nie wiadomo jak był eksploatowany .Nie wiadomo też w jakich warunkach zakończył pracę w poprzednim aucie.przemaspoll pisze:Właśnie dlatego ja nie zdecydowałem się na składany silnik. Kupiłem kompletny,nie ruszany,nie rozkręcany. Nawet na każdej śrubce jeszcze ma plomby w postaci kolorów farb,itp.
Ale to moje zdanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 maja 2012, 08:26
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: swietokrzyskie
Ja wlasnie remontowalem silnik w firmie specjalizujacej sie naprawami silnikow. Mam rok gwarancji na silnik.
Oprocz tego znalazlem w intercoolerze jakies kawalki gumy podobne do kawalkow izolacji kktore czesciowo blokowały przeplyw powietrza.
No i niestety gdzies zawieruszyła mi sie miarka od oleju wraz z rurka
i chyba musze kupic nowa 
Oprocz tego znalazlem w intercoolerze jakies kawalki gumy podobne do kawalkow izolacji kktore czesciowo blokowały przeplyw powietrza.

No i niestety gdzies zawieruszyła mi sie miarka od oleju wraz z rurka

