Ad. 1 - rozrząd na znakach, na blokadach, ze znacznikami na łańcuchach i rozstrzał z -11 +1 wyszedł na -11 +3. A zaznaczam, że ruszaliśmy głowicę 1-4. Napinacz zmieniony, łańcuchy nowe i nadal nie wiemy co jest wyj....ne

Ad. 2 - niby odpalił, niby działa poprawnie ale w głowicy, której był przeprowadzony remoncik słychać jakby szuranie. Zdjeliśmy pokrywy i jest wrażenie jakby wałki nie miały smarowania - łańcuch i napinacz w oleju, widać lej w głowicy ale same wałki jakby suche - czy głowica jest zasilania tylko jednym mostkiem czy dwoma?
Macie jakieś pomysły jeszcze co może powodować rozstrzał na rozrządzie? Czujnik na wałku źle podaje? Wałki? (tu zagadka bo na wałkach jest numer nabity oraz jakby odrecznie napisany ale brak oznaczeń typu OOOO.