Spodziewam się także problemów z esp asr itd. i dlatego zastanawiam się, czy nie łatwiej będzie poszukać wiązki oraz sterownika z silnika AVG lub jednego z ostatnich AFN bo one latały na canie i może to ułatwiło by sprawe... co o tym myślicie? pozdrawiam
Swap 2.5 TIP > 1.9 MANUAL
-
misiek9980
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 17 mar 2014, 21:04
- Lokalizacja: Wleń
Swap 2.5 TIP > 1.9 MANUAL
Witam jestem w trakcie przekładki silnika z passata b5 98r AFN razem ze skrzynią do audi a6 c5 02r. Poradziłem sobie z wszystkimi mechanicznymi problemami i została mi w zasadzie tylko elektryka. Chciałem was zapytać czy możliwe jest zgranie sterownika silnika AFN, który nie ma CAN z audicą która oczywiście juz w tym roku chodzi na CAN'ie. Z immo jakoś sobie poradze, tylko nurtuje mnie właśnie pytanie czy licznik w a6 jest "uniwersalny". Mam nadzieje że rozumiecie o co chodzi 
Spodziewam się także problemów z esp asr itd. i dlatego zastanawiam się, czy nie łatwiej będzie poszukać wiązki oraz sterownika z silnika AVG lub jednego z ostatnich AFN bo one latały na canie i może to ułatwiło by sprawe... co o tym myślicie? pozdrawiam
Spodziewam się także problemów z esp asr itd. i dlatego zastanawiam się, czy nie łatwiej będzie poszukać wiązki oraz sterownika z silnika AVG lub jednego z ostatnich AFN bo one latały na canie i może to ułatwiło by sprawe... co o tym myślicie? pozdrawiam
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 7188
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Licznik w polifcie raczej nie skomunikuje się bez CAN , może pierwsze wersje softu z lat 2001-2002 po adaptacji w kanale 60 ogarną to. Łatwiej byłoby wrzucić licznik z półlifta ( znalazłem info że do softu d11 lub d12 bedzie chodzić bez CAN ) i przerzucić ringi.
Dodatkowo możesz mieć problem z uruchomieniem ABS/ESP żeby nie wywałało błędów komunikacji z ECU.
Co do wiązki i sterownika z AVG , myślę że to byłoby najrozsądniejsze
i wiązka będzie praktycznie pasowała w kostki przy ECU bez większych przeróbek ( co przy AFN będzie rzeźba , bo to chyba wiązka na okrągłych pinach? )
Dodatkowo możesz mieć problem z uruchomieniem ABS/ESP żeby nie wywałało błędów komunikacji z ECU.
Co do wiązki i sterownika z AVG , myślę że to byłoby najrozsądniejsze
-
misiek9980
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 17 mar 2014, 21:04
- Lokalizacja: Wleń
-
misiek9980
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 17 mar 2014, 21:04
- Lokalizacja: Wleń
popraw mnie jeżeli się myle ale w a6 avg tylko w przedliftach chyba a na przełomie lift/przedlift była zmiana kostek w ecu
co do a4 to nie moge się doszukać informacji, czy avg tam chodzi na canie
btw znalazłem na allegro sterownik dla afn/avg na canie i to z esp więc chyba go łyknę
[ Dodano: 2015-09-19, 08:42 ]
btw2 czy wiązke z a4 moge brać w ogóle pod uwagę? gdzies wyczytalem, że ciężko ją zapakować do a4 prawdopodobnie dlatego że a4 jednak mniejsze jest
co do a4 to nie moge się doszukać informacji, czy avg tam chodzi na canie
btw znalazłem na allegro sterownik dla afn/avg na canie i to z esp więc chyba go łyknę
[ Dodano: 2015-09-19, 08:42 ]
btw2 czy wiązke z a4 moge brać w ogóle pod uwagę? gdzies wyczytalem, że ciężko ją zapakować do a4 prawdopodobnie dlatego że a4 jednak mniejsze jest
-
misiek9980
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 17 mar 2014, 21:04
- Lokalizacja: Wleń
Podjąłem decyzje że dopóki nie znajde odpowiedniej wiązki i nie przyjdzie mi sterownik to odpalam na tym co jest. Dzisiaj cały dzień dumałem z kablami. 2 wiązki, autdata i jazda aż mi mózg paruje po 10h :shock: jutro powalcze z immo i kodowaniem chociaż nie mam jeszcze pomysłu jak zgrać ten sterownik z immo 3 w zegarach no ale zobaczymy
-
misiek9980
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 6
- Rejestracja: 17 mar 2014, 21:04
- Lokalizacja: Wleń
wiązke polepiłem jakoś- siedzi już w aucie. immo zgaszone, kontrolka nie świeci ale nie wiem jeszcze czy odpali
Pin z licznika wyjąłem i vagiem przez kanał 00 zgrałem ze sterownikiem i łyknął jak pelikan taki stan rzeczy
kodowanie na nie-can też wziął w kanale 60 chociaż nadal nie wiem czy ma być 0 czy 1024
Na liczniku choinka- alladyn od oleju bo nie podpiąłem jeszcze czujnika
nie mam kompletnie pomysłu co zrobić z podłączeniem pasa przedniego bo w pastuchu wszystkie te kable szły gdzieś do środka auta omijając ecu a tu w a6 wszystko było przez wiązke silnika
[ Dodano: 2015-09-20, 21:01 ]
dobra pieprzyłem głupoty ze zmeczenia już wszystko wiem
auto odpalone, obrotomierz działa. na liczniku alladyn od oleju i abs asr esp sie świeci ale to sie ogarnie jakoś. została mi pompka w zbiorniku do odpalenia, klima, jakieś czujniki i takie inne pierdoły ale najważniejsze że auto chodzi
Na liczniku choinka- alladyn od oleju bo nie podpiąłem jeszcze czujnika
nie mam kompletnie pomysłu co zrobić z podłączeniem pasa przedniego bo w pastuchu wszystkie te kable szły gdzieś do środka auta omijając ecu a tu w a6 wszystko było przez wiązke silnika
[ Dodano: 2015-09-20, 21:01 ]
dobra pieprzyłem głupoty ze zmeczenia już wszystko wiem
auto odpalone, obrotomierz działa. na liczniku alladyn od oleju i abs asr esp sie świeci ale to sie ogarnie jakoś. została mi pompka w zbiorniku do odpalenia, klima, jakieś czujniki i takie inne pierdoły ale najważniejsze że auto chodzi








