
[ BDW 2.4 177 KM] [A6 2.4 Q Manual BDW] Nierówno przyspiesza
Czekam na rezultaty tej wymiany
Mam identyczny problem
Na niskich obrotach delikatnie nierówna praca.
Szczególnie odczuwalne na zimnym silniku.
Rano wibracje przypominają niewyważone koło.
Nie jest to szczególnie uciążliwe.
Możliwe ze mocy jest przez to mniej,
bo przy delikatnym naciśnięciu gazu bardzo wolno się wkręca.
Kiedy dam skrzynie na S to wymiata
Na komputerze zero usterek
Mam identyczny problem
Na niskich obrotach delikatnie nierówna praca.
Szczególnie odczuwalne na zimnym silniku.
Rano wibracje przypominają niewyważone koło.
Nie jest to szczególnie uciążliwe.
Możliwe ze mocy jest przez to mniej,
bo przy delikatnym naciśnięciu gazu bardzo wolno się wkręca.
Kiedy dam skrzynie na S to wymiata
Na komputerze zero usterek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2008, 10:48
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Śląskie
Po wymianie kolektora nierówne obroty podczas odpalania porannego ustały, silnik równo chodzi i przyspiesza. Zatem u mnie problem rozwiązany, wymieniłem go w serwisie żeby mieć pewną gwarancję w razie czego.likols pisze:Czekam na rezultaty tej wymiany
Mam identyczny problem
Na niskich obrotach delikatnie nierówna praca.
Szczególnie odczuwalne na zimnym silniku.
Rano wibracje przypominają niewyważone koło.
Nie jest to szczególnie uciążliwe.
Możliwe ze mocy jest przez to mniej,
bo przy delikatnym naciśnięciu gazu bardzo wolno się wkręca.
Kiedy dam skrzynie na S to wymiata
Na komputerze zero usterek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2008, 10:48
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Śląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 lip 2014, 14:23
- Lokalizacja: Gdańsk
poszarpywanie przy lekkim gazie
Witam,
Podłączę się pod temat - może uda się go trochę odgrzać
Jestem od nie dawna posiadaczem c6 2.6 wraz z lpg. (Tak kupiłem) Skrzynia multitronic.
Poszarpuje mi właśnie przy małych prękościach (tak do ok. 80 km/h) przy lekkim dotknięciu gazu. Jak depne porządnie to jest jedno, albo dwa mocniejsze szarpnięcia i dalej idzie bez problemu. Szarpnięcia dają podobe wrażenia jak padający multitronic - tyle, że na benzynie tych dolegliwości nie ma....
Samochód w ogóle pracuje równo. Po podłączeniu komputera zawsze wyskakują następujące błędy:
-16394 i 16395 - związane z rozrządem - prawdopodobnie nie jest ustawiony idealnie po wymianie napinaczy.
- oraz dwa błędy mówiące o zbyt obwitej mieszance ( gdy jeżdżę na gazie )
Co to może być? Dziś jadę do mechanika zobaczyć jak wyglądają świece. Cewki były wymieniane jeszcze przez poprzedniego właściciela
Pzdr.
Podłączę się pod temat - może uda się go trochę odgrzać

Poszarpuje mi właśnie przy małych prękościach (tak do ok. 80 km/h) przy lekkim dotknięciu gazu. Jak depne porządnie to jest jedno, albo dwa mocniejsze szarpnięcia i dalej idzie bez problemu. Szarpnięcia dają podobe wrażenia jak padający multitronic - tyle, że na benzynie tych dolegliwości nie ma....
Samochód w ogóle pracuje równo. Po podłączeniu komputera zawsze wyskakują następujące błędy:
-16394 i 16395 - związane z rozrządem - prawdopodobnie nie jest ustawiony idealnie po wymianie napinaczy.
- oraz dwa błędy mówiące o zbyt obwitej mieszance ( gdy jeżdżę na gazie )
Co to może być? Dziś jadę do mechanika zobaczyć jak wyglądają świece. Cewki były wymieniane jeszcze przez poprzedniego właściciela
Pzdr.
- ratchet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 13 lip 2014, 15:39
- Moje auto: S6 Plus C4
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Wrocław
Dobrze by było jakbyś usunął te błędy które masz i szukał dalej jeśli nic się nie zmieni...Gaz do regulacji nie powinno być błędów cały czas (ew. padające sondy...) Na gazie wszelkie objawy są dużo bardziej odczuwalne bo gaz ma inna charakterystykę np. świece i kable (cewki) na benzynie mogą hulać a na gazie będzie już odczuwalne szarpanie...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 16 lip 2014, 14:23
- Lokalizacja: Gdańsk
Byłem na regulacji gazu w poniedziałek ale od tego czasu nie podłączałem kompa bo odstawiłem auto na wymianę świec - przy okazji okazało się, że stoją w oleju... Czyli wymiana uszczelek pod zaworami. Dziś odbiorę i zobaczę czy coś to dałoratchet pisze:Dobrze by było jakbyś usunął te błędy które masz i szukał dalej jeśli nic się nie zmieni...Gaz do regulacji nie powinno być błędów cały czas (ew. padające sondy...) Na gazie wszelkie objawy są dużo bardziej odczuwalne bo gaz ma inna charakterystykę np. świece i kable (cewki) na benzynie mogą hulać a na gazie będzie już odczuwalne szarpanie...