- kultury pracy silnika
- miękkości i elastyczności przyśpieszania
- reakcji na zapłon
- stanu zadowolenia z 2 lat gwarancji, itp.

Tylko pozazdrościć.Niech Ci służy..Swoją poskładam to zobaczymy jaka będzie kultura pracy,jak Ty to nazywasz.Sam montowałeś czy warsztat?beny2303 pisze:Zmiana na korzyść lepszej:
- kultury pracy silnika
- miękkości i elastyczności przyśpieszania
- reakcji na zapłon
- stanu zadowolenia z 2 lat gwarancji, itp.
No to grubo..dobrze że to w porę ogarnąłeś..No ja jak odpalę,pojeżdżę to napiszę co i jak,w każdym bądź razie przysłali nowe które się zakodowały od strzału,a z racji tego że szykuję się do podniesienie mocy a mam rozkopane auto to wpadnie FIMC i turbina leci do regeneracji bo już trochę puszcza i spory luz na wałku..Ale wracam za 2 tyg do domu tak że myślę że furę poskładam.beny2303 pisze:Dzięki i Tobie również!
Wymiana w serwisie Bosch. Po badaniu na stole probierczym diagnoza nieszczelność koñcówek wtryskiwaczy - KROPELKOWANIE - wszystkie do wymiany(
Ale już od kwietnia nówki BD:-)))
Objawami było:
- przycinanie przy rozruchu,
- ostre, piekące w oczy spaliny,
- nierówna praca silnika na biegu jałowym przy dłuższym staniu,
- bardzo duże minusowe bloki 71-76 ( na trzech ok. -60 ).
No ponad 6 tkę pewnie? No już się nie mogę doczekać ..No ale tydzień ślęczenia w garażu mnie czeka ..I teścik do NL i spowrotembeny2303 pisze:Prawda! Udało mi się w porę szybko zorientować, ale koszt niemały![]()
Zobaczysz jak silniczek zacznie pięknie mruczeć!![]()
Spiesz się, bo warto