Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 c6 3.0 TDI Quattro] filtr czastek stalych

Silniki wysokoprężne
Andrzej Doc admin

Post autor: Andrzej Doc admin » 23 sie 2013, 21:17

widzisz każdy się uczy. Jestem po wypadzie do Chorwacji. Wszystko ok więc sądzę że dobrze to zrobili. A ze wspawaniem rury dobry pomysł. Pozdrawiam

peteair
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:30
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

Post autor: peteair » 03 wrz 2013, 16:52

Witam.

Ja podobnie ostatnio wywaliłem filtr DPF i katalizator. To tym zabiegu właśnie słyszę przy dynamiczniejszym wkręcaniu się na obroty jakiś taki dźwięk jak spaliny wpadają do pustej puszki i echo robią. Jestem pedantem więc mnie to trochę irytuje. Czy jest możliwość poprawy tego stanu rzeczy? Jeśli tak to czy znacie kogoś z okolic Konstancina-Jeziorny, Piaseczna lub w Warszawie?
Za cały zabieg u poprzedniego magika (wycięcie DPF-a, katalizatora i wgranie nowego softu) wywaliłem 2300 zł. Dla mnie trochę dużo a nie jestem usatysfakcjonowany w pełni

Pozdrawiam

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 03 wrz 2013, 20:59

peteair pisze:i dÂźwięk jak spaliny wpadają do pustej puszki
bo po wycięciu DPF-a powinni wlot i wylot połączyć rurą - pospawać i by tego nie było

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 04 wrz 2013, 19:59

Jedź do tego magika i niech to zrobi w ramach tego wycięcia, jak pisze camellcamell Koś z Forum całą operację zrobił za 1000 zł.
pozdr <luzik>

Andrzej Doc admin

Post autor: Andrzej Doc admin » 05 wrz 2013, 21:35

Kolego nie chcę robić reklamy ale polecam Chłopaka z NYSY. Ja zrobiłem już 5kkm i wszystko super... Tylko ten mały szczegół, że warto wspawać kawałek rury do środka bo minimalnie głośniej przy wysokich obrotach. Pozdrawiam. Jak coś info na PRIV

BoskiBerry

Post autor: BoskiBerry » 06 wrz 2015, 18:05

Hejo. Jestem szczęśliwym posiadaczem A6C6 3.0 TDI quattro Avant z końca 2006 roku.
Przegoniłem autko na 3 biegu obroty max 3 tys, przez około 25 km. Wcześniej rozgrzałem moje nionio. Akcje robiłem 2 dni.

Komunikat z filtrem już się nie wyświetla.

Pozdrawiam

Sambi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 23 maja 2014, 14:52
Lokalizacja: Orzysz/Essen

dpf

Post autor: Sambi » 06 wrz 2015, 19:35

Tak trzeba zrobić jak się kontrolka zaświeci, przegonić auto i spokój a nie kombinować z wycinaniem i płacić za to prawie jak za nowy filtr.

Gość.

Post autor: Gość. » 06 wrz 2015, 19:36

Sambi pisze:a nie kombinować z wycinaniem i płacić za to prawie jak za nowy filtr.
To nowy kosztuje 500zł??

Sambi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 23 maja 2014, 14:52
Lokalizacja: Orzysz/Essen

dpf

Post autor: Sambi » 06 wrz 2015, 19:43

No jak ty za 500 robisz wycinanie to gratuluję chyba u Heńka w stodole.:) U siebie mam ori dpf 278k przebiegu i raz na pół roku zapala mi się kontrolka, wtedy jadę go wypalić i po problemie.

BoskiBerry

Post autor: BoskiBerry » 06 wrz 2015, 21:54

Ja załączam tempomat na 3 biegu na prędkości 80km/h przy obrotach 3000/min i gonię jednorazowo około 25 km, i tak przez dwa dni.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 17 wrz 2015, 22:35

A ja wpinam VCDSa i regeneracja stacjonarna...242 ttk i żadnych problemów..

Awatar użytkownika
sudan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
Imię: RAFAL
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PARIS
Kontakt:

Post autor: sudan » 27 lis 2016, 00:43

Ok przeczytalem caly temat i widze ze wszyscy zachwalaja wypatroszenie DPF.
Tez bym sie na to zdecydowal ale zadam jedno istotone bardzo dla mnie pytanie.
Jak sie ma wypatroszenie DPF (lub jego elektroniczna dezaktywacja) do czystosci spalin ?
Moje auto jest zarejestrowane we francji i tutaj tez robie badania techniczne.
Jak cos bedzie nie tak ze spalinami to ich nie przejde,nie ma takiej opcji.Tutaj przegladu sie nie zalatwi za flaszke,to nie Polska :|

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 27 lis 2016, 12:11

jestem w podobnej sytuacji jak ty, tylko ze ja mam 2.7tdi TT Quattro z 2011.
tez sie zastanawiam nad wywaleniem tego gowna.
ale czy warto jak jest jescze dobry? moj nawet nie jest pol pelny.

moze lepiej poczekac az bedzie do wymiany i wtedy go wywalic?
Trzeba tez Kat wyrzucic czy ten moze zostac?

co do pomiaru spalin, to nie wiem jak we francji, ale w niemczech mierzone jest to od roku chyba 2006 przez OBD

Awatar użytkownika
sudan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
Imię: RAFAL
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PARIS
Kontakt:

Post autor: sudan » 27 lis 2016, 13:09

Z tego co mi wiadomo to katalizatora sie nie usuwa.Jest to dosc dobrze wyjasnione w tym filmiku :

Badania spalin we Francji wygladaja tak,ze wklada facet jakas sonde do tlumika po czym odczytuje na ekranie podane wartosci na niskich i wysokich obrotach.To jest jeden z poczatkowych etapow przegladu,ktory jest jakby "automatyczny" i jak spaliny masz zle,to dalej system Cie nie pusci i przegladu nie podbijesz.Tydzien temu mialem robione badania i wszystko jest ok.Moje pytanie jest takie powiedzmy "na przyszlosc".

Tak na marginesie jakby w Polsce weszedl taki system badan technicznych to bylby placz i zgrzytanie zebow ;)

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 27 lis 2016, 13:15

jesli juz sonde w tlumik wklada to odradzam wywalanie dpf.
w niemczech narazie nic takiego nie ma ale przez ta afere spalin vw, napewno cos takiego wejdzie w zycie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga