[A6 C6 3.0 TDI 240 KM]
[A6 C6 3.0 TDI 240 KM]
Rozważam zakup takiego auta, ale nie igły z Niemiec z nalotem 180k, tylko pięcioletni z salonu w PL o nalocie (mam nadzieję nie kręconym) 280k. Czy mogę Was prosić o informacje, jakie podzespoły silnika mogą grozić padnięciem przy takim przebiegu, oraz ewentualnie jakie powinny już być uprzednio wymienione. Poszukiwałem informacji na forum ale chyba brak zbiorczego wątku.
Lustrous, piszesz o swoim bmk. Kolega zaznaczył, że ma to być już polift. Więc rozrząd będzie ok. Wtryski również powinny być ok. CO do skrzyni to zależy czy ktoś wcześniej wymieniał czy nie. Jeżeli nie to 2500zł i wymiana zrobiona. Co do reszty to jak w każdym innym aucie może się posypać a może jeździć i jeździć .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 gru 2014, 15:10
- Lokalizacja: Zgierz
- fireman.uns
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 08 cze 2013, 12:30
- Lokalizacja: Warmia
widokzgierz, Nie zaśmiecaj głowy ludziom w potrzebie. Zasada jest jedna :
Olej w skrzyni zawszesię wymienia. A aso mówi, że się nie wymienia bo oni mają z tego hajs za wymianę całej skrzyni a nie tylko oleju.
Łańcuch w rozrządach również jest narażony na rozciąganie a do tego dochodzą słabej jakości napinacze, które nie wytrzymują i powodują właśnie przeskakiwanie rozrządu a na samym początku jego hałasowanie.
Olej w skrzyni zawszesię wymienia. A aso mówi, że się nie wymienia bo oni mają z tego hajs za wymianę całej skrzyni a nie tylko oleju.
Łańcuch w rozrządach również jest narażony na rozciąganie a do tego dochodzą słabej jakości napinacze, które nie wytrzymują i powodują właśnie przeskakiwanie rozrządu a na samym początku jego hałasowanie.
Najważniejsze czy auto było serwisowane i wymiany olejów przebiegały według książki.
Przebieg 280 tys. świadczy że autko dużo podróżowało. Ale jeśli ktoś dbał to nie powinno być żadnego problemu. Sprawdz po VIN-ie jakie serwisy miał robione.
P.S. gdybyś miał problem z ustaleniem historii po VIN napisz na priv. pomogę
Przebieg 280 tys. świadczy że autko dużo podróżowało. Ale jeśli ktoś dbał to nie powinno być żadnego problemu. Sprawdz po VIN-ie jakie serwisy miał robione.
P.S. gdybyś miał problem z ustaleniem historii po VIN napisz na priv. pomogę
dziękuję za uwagi. Mam jeszcze pytanie czy poszukiwać tipa czy manuala. Od zawsze byłem fanem manuali (bezawaryjność, 100% czucia auta "pod ręką", brak opóxnionej reakcji) ale starzeję się chyba i mam chęć wypróbować czy istotnie skrzynie automatyczne zapewniają komfort, tym bardziej że głównie poruszam się w korkach. czy tiptroniki istotnie są wolne i denerwująco opóźnione wobec poleceń kierowcy?
Koledzy jak myślicie, jakie to będzie odczucie przesiąść się po 20 latach z manuala na automat? Bo się waham.
Koledzy jak myślicie, jakie to będzie odczucie przesiąść się po 20 latach z manuala na automat? Bo się waham.
dzięki za poradę, chyba mnie przekonałeśKL4K50N pisze:Woijtek, Bierz tipa bez żadnego zastanawiania się. Ja też trochę przejeździłem manualem ale jak wpadło mi tip w rękę to już nie chciałem innej skrzyni. Co do samego tipa - skrzynia jest bardzo szybka i nie zamula kierowcy. Chcesz wyprzedzić to ona od razu wie co ma robić

Woijtek, Nie słuchaj ich, każdy chwali to co ma. Po drugie strasznie ciężko jest znaleźć 3.0TDI w manualu. A potem będziesz żałował, że musisz zmieniać biegi szybciej niż pomyślisz. Jeżeli tip jest zadbany, olej zmieniany to sprawi Ci taka frajdę z jazdy, że już nie będziesz chciał powrotu do manuala. Ja teraz mam manual i nawet nie weisz jak brakuje mi tipa 
