
A6 C5 1.8T 150KM AWT - nic nie modyfikowane, seryjne graty, zrobiony tylko sam program.
Śmiało komentujcie

wykres seria:
I pomiar i seria:
II pomiar:
motor zdrowy jak najbardziej ale wymiana tego co piszesz to juz niestety zbyt duże koszta dla mniekrzysiekml pisze:jak tej mocy mało i motorownia zdrowa to zakładaj dp,k03s lub hybryda i wtrysk wydajniejszy,będzię pan zadowolony
no tak bezpiecznie mialo być ze wzgledu na przyszły montaz LPG, a co do pozbycia sie kata to własnie znajomy polecał mi to zrobić przed programem, teraz troche żałuje, ale czy na pewno jest czego ? ile mogło by być wiecej Nm ?MrcZk pisze:wynik normalny jak na sam soft. natomiast sam piszesz ze program mial byc delikatny.Jak dla mnie to najlepiej przez robieniem softa pozbyc sie kata byloby wiecej Nm.Tak czy siak zawsze bedzie malo ile by nie bylo, niebawem jade na hamownie to wrzuce swoj wykres bo auto juz prawie ogarniete.
pozdro
Jak turbo zdrowe to można zmienić wtryski i przekroczyć barierę 200KM i 300Nm, ale mogą zacząć się problemy ze sprzęgłem.Lechoooo pisze:motor zdrowy jak najbardziej ale wymiana tego co piszesz to juz niestety zbyt duże koszta dla mnie
Zapewne do zapętlenia tam jeszcze dużo brakuje. Po wykresie widać, że koks dołożony z dołu, a potem, albo turbo nie wyrabia, albo tak zrobiony soft. LOGI prawdę powiedzą.no tak bezpiecznie mialo być ze wzgledu na przyszły montaz LPG
Jak kat nie jest zabity to nie licz na nic. Jak jest przy pchany to coś można poczuć.Lechoooo pisze:a co do pozbycia sie kata to własnie znajomy polecał mi to zrobić przed programem, teraz troche żałuje, ale czy na pewno jest czego ? ile mogło by być wiecej Nm ?