[A6 C5 1.8 125KM] problem z odpalaniam
[A6 C5 1.8 125KM] problem z odpalaniam
Witam
Mam problem z odpalaniem wozu. Pierwsze odpalanie na zimnym silniku wygląda tak jak na filmiku, wchodzi z bardzo niski obrotów, zazwyczaj gaśnie i po kolejnej próbie jest już w miarę normalnie.
Natomiast gdy samochód jest już na chodzie, kolejna próba odpalenia jest zgoła odmienna. Samochód zaczyna pracować na wysokich obrotach i po jakiś 4-5 sekundach wraca do normalności.
Z VAGu odczytało mi takowe błędy 00561 (ten powtarzał się najczęsciej), 17972, 17967, 16502, 17978, 01165.
Z poważniejszych napraw kilka miesięcy temu miałem wymienianą pompę paliwa i wlasiciwie po tym zaczęło coś fiksować.
Ma ktoś jakieś pomysły na to?
Mam problem z odpalaniem wozu. Pierwsze odpalanie na zimnym silniku wygląda tak jak na filmiku, wchodzi z bardzo niski obrotów, zazwyczaj gaśnie i po kolejnej próbie jest już w miarę normalnie.
Natomiast gdy samochód jest już na chodzie, kolejna próba odpalenia jest zgoła odmienna. Samochód zaczyna pracować na wysokich obrotach i po jakiś 4-5 sekundach wraca do normalności.
Z VAGu odczytało mi takowe błędy 00561 (ten powtarzał się najczęsciej), 17972, 17967, 16502, 17978, 01165.
Z poważniejszych napraw kilka miesięcy temu miałem wymienianą pompę paliwa i wlasiciwie po tym zaczęło coś fiksować.
Ma ktoś jakieś pomysły na to?
Do sprawdzenia przepływomierz, ciśnienie paliwa - czy pompę kupowałeś używaną czy nową? Czy wymieniałeś filtr paliwa? Może być przytkany, szczególnie jeśli poprzednia pompa ci się zatarła. Generalnie błąd który ci się powtarza mówi że mieszanka jest bardzo zła
Przyczyn może być kilka, łącznie z nieszczelnym dolotem itd.
Ale u ciebie najpierw bym wymienił filtr paliwa.
EDIT: Aha i zapomniałem, jeden z błędów wskazuje na czujnik G62 czyli czujnik temperatury płynu chłodzącego. Takie jaja jak masz z odpalaniem mogą być przez ten czujnik.

Ale u ciebie najpierw bym wymienił filtr paliwa.
EDIT: Aha i zapomniałem, jeden z błędów wskazuje na czujnik G62 czyli czujnik temperatury płynu chłodzącego. Takie jaja jak masz z odpalaniem mogą być przez ten czujnik.
mrporpoise pisze:Do sprawdzenia przepływomierz, ciśnienie paliwa - czy pompę kupowałeś używaną czy nową? Czy wymieniałeś filtr paliwa? Może być przytkany, szczególnie jeśli poprzednia pompa ci się zatarła. Generalnie błąd który ci się powtarza mówi że mieszanka jest bardzo złaPrzyczyn może być kilka, łącznie z nieszczelnym dolotem itd.
Ale u ciebie najpierw bym wymienił filtr paliwa.
EDIT: Aha i zapomniałem, jeden z błędów wskazuje na czujnik G62 czyli czujnik temperatury płynu chłodzącego. Takie jaja jak masz z odpalaniem mogą być przez ten czujnik.
Pompa była nowa. Filtr był oczywiście wymieniany, a poprzednia pompa faktycznie się zatarła. Niestety nie miałem możliwości jakotakiego "nadzoru" nad specami wymieniającymi więc kij wie co oni z tym działali.
Btw dzisiaj jeszcze na domiar złego wybuchł mi gaz od klimatyzacji stając na postoju. Masakra

Prawdopodobnie ulotnił się, ale wyglądało to tak jakby coś wybuchło. Stojąc na postoju z włączonym silnikiem przez 5-6 min samochód nagle zaczął się podgotowywać by nagle spod klapy i spod samochodu zaczęło się jakby dymić. Trwało to kilka sekund. W każdym razie klima prawdopodobnie nie działa. Nie wiem, może sprężarka nawaliła.mrporpoise pisze:Jak to wybuchł ci gaz od klimatyzacji?
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
pavel44 pisze:
Widzę że moje wypociny w filmiku jednak są przydatne ,cieszy mnie to

ponad to sprawdź wskazania czujnika temperatury Vagiem bo też miałem z nim jaja , nie kupuj ORI bo możesz się naciąć jak ja , kup MEYLE koszt podobny : 33zł : al ten działa do dziś czyszczenie przepustnicy raczej nie wiele pomoże ale nie zaszkodzi pamiętaj o odłączeniu AKU i ponownej adaptacji ,cała procedura jest na forum ,powodzonka.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 
