Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

4.2 V8 Slabe rozpedzanie powyzej ok 130km/h

Silniki benzynowe
Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 22 lip 2015, 22:44

Log dynamiczny zrobiles nie z nogą w podłodze. Ubogo ,prawdopodobnie lpg trzeba wystroić. Rozrząd przestawiony , prawdopodobnie ktoś ustawiał na listwie ale nie miał blokady wału.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 22 lip 2015, 22:49

Nogi w podlodze nie bylo tylko na poczatku testu zeby nie zredukowal,pozniej juz max.Test robiony na benzynie nie LPG.Co do rozrzadu nie mam pojecia niedawno byl wymieniany ale nie odczulem zadnej roznicy niz z przed wymiany

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 22 lip 2015, 22:54

Powinieneś zrobić to na ręcznej zmianie na 3 biegu do konca obrotomierza ale z nogą do podłogi , wtedy można coś powiedzieć o przepływce. Ale korekty długie 13% czyli rozjechane. A rozrząd przestwiony 8 stopni więc już wyczuwalnie , chyba ze i przed wymianą był źle ustawiony.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 22 lip 2015, 22:57

qrcze to niezle mi sie narobilo z tym rozrzadem...Co do recznej zmiany to na taka ustawilem ale jak za mocno sie depnie to i tak potrafi zredukowac wiec chwile przytrzymalem do podlogi ale bez kick downa a dopiero jak nabral obrotow to docisniety byl juz na maxa

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 22 lip 2015, 23:02

jaki dociśnięty jak obciążenie 60 %

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 22 lip 2015, 23:04

Pisze jak robilem wiec docisniety byl na 100% a dywaniki mam nowe wiec na pewno nie przeszkadzal ;)

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 22 lip 2015, 23:08

to zobacz co jest na kanale 060 , bo cos chyba nie tak z adaptacją przepustnicy.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 22 lip 2015, 23:11

Ok jutro to sprawdze i dam znac.Na postoju sprawdzic czy dynamicznie tez ?

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 23 lip 2015, 08:06

Skoro gaz był w podłogę to widać po logach, że przepływka do czyszczenia/wymiany.

Gość.

Post autor: Gość. » 23 lip 2015, 16:54

Wskazania przepływki najlepiej to 2 bieg i pedał w podłoge i co wskazuje w okolicach czerwonego pola. ma być ok 220 na uzywce. Jak bedzie 210 to jeszcze ujdzie ale juz alarm że maławo. Jezeli kąt otwarcia przepustnicy nie pokazuje tyle co powinien to adaptacje trza zrobic i sprawdzić czy wskazania sa już ok. A poza tym skasować adaptacje i polatac na PB 100-200 km. Oczywiście rozrzad do sprawdzenia. Nastawnik ci sie nie odzywa rano?

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 lip 2015, 21:46

Zrobilem dzis logi dynamiczne na 2 biegu do konca 002 oraz 060

http://vaglog.pl/log_226067.html

Gość.

Post autor: Gość. » 23 lip 2015, 22:06

WIęc przepływka siedzi. Sprawdź jej stan wzrokowo bo cos wątpię że czyszczenie tu coś da.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 lip 2015, 22:18

Aha czyli najlepiej kupic nowa ?A wskazania przepustnicy ok ?

Gość.

Post autor: Gość. » 23 lip 2015, 22:25

Co do kąta przepustnicy to widzi otwartą jak trza. Prawie 90 tak jak ma być.
CO do przepływki to nie wiem jakie wchodzą do ciebie bo np do mnie to jest ta droga franca...
Zapytaj MichałaWruszaka :)

Poza tym polataj na PB jak napisałem i sprawdź korekty. Rozrząd do poprawki.
Może masz jeszcze gdzies lewizne.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 23 lip 2015, 22:40

Czyli rozrzad trzeba caly rozbierac?Przypuszczam ze mechanik ktory mi go teraz robil zlozyl go tak samo jak byl zlozony wczesniej.Bo zadnej roznicy w jezdzie nie odczulem.I raczej nie moge tego u niego zareklamowac ze jest nie tak

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga