Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

4.2 V8 Slabe rozpedzanie powyzej ok 130km/h

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 23 lip 2015, 22:42

No trzeba go rozpiąć, ustawić wałki i wał i ponownie spiąć.

Gość.

Post autor: Gość. » 23 lip 2015, 23:05

Mechanik wymieniacz zaznaczył pewnie flamastrem i ci wymienił jak było a było pewnie źle. Gdyby chociaż manualnie posprawdzał GMP i ustawienia to pewnie było by lepiej.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 28 lip 2015, 15:31

Czyli rozrzad na pewno przestawiony?Bo mysle jechac do mechanika to poprawiac.bo slyszalem ze to moze cos jeszcze byc z nastawnikami cokolwiek to jest ;)

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 lip 2015, 16:07

Nastawniki już swoje lata mają, na jałowym nie wyglądają najgorzej w statyku, natomiast mimo wszystko na 100% masz źle ustawiony rozrząd. Zrób log dynamiczny 090+093

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 05 sie 2015, 20:06

Zrobilem logi dynamiczne 90,93 i 002.Przeplywke kupilem uzywana od kolegi z forum i chyba nie wypadla najgorzej?Nie wiem czy trzeba bylo ale po jej zamontowaniu na jakis czas odpielem akumulator.

http://vaglog.pl/log_227623.html

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 05 sie 2015, 20:15

Jeśli był but w podłodze to mizerna ta przepływka.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 05 sie 2015, 21:14

227.75 g/s na uzywke to chyba nie tak zle ?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 05 sie 2015, 21:18

No, ale obciążenie chyba ciut przy małe i skacze.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 08 sie 2015, 11:12

A ile powinno wynosic obciazenie?

[ Dodano: 2015-08-08, 11:12 ]
I jeszcze jedno pytanie czy ten rozrzad jest mocno przestawiony?Jest sens go ustawiac prawidlowo ?Bo koszt to 600zl i w sumie nie wiem czy odczuje jakas roznice? :/

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 08 sie 2015, 20:25

Ja miałam -9, -9 ponownie ustawiłam i jest -3, -3. W kulturze pracy i korektach kompletnie nic się nie zmieniło, jedynie samopoczucie mi się poprawiło.

Gość.

Post autor: Gość. » 08 sie 2015, 21:11

Przepływka przy 300PS jak wskazanie ma ok 220 to jest ok.
granica tolerancji rozrzadu jest bodajże +-10 ale im bliżej zera tym lepiej.

Poza tym pytanko czy słychac nastawnika rano badź po odpaleniu?

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 08 sie 2015, 22:54

Ale czym sie przejawia dzwiek nastawnika?Dzis na "nowej" przeplywce jechalem do Wroclawia i nic sie nie zmienilo.Auto powyzej 100km/h jedzie slabo.strasznie mnie to irytuje...Kupilem srodek do czyszczenia przeplywek i zobacze jutro jakie "wyniki" przeplywki.Zauwazylem jak lece z gazem do dechy i wbije 3 lub tym bardziej 4 bieg to przez dluzsza chwile obroty sa w miejscu jakby nie mial sily ciagnac...

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 09 sie 2015, 08:53

Apophis pisze:granica tolerancji rozrzadu jest bodajże +-10 ale im bliżej zera tym lepiej.
Granica tolerancji jest między -5, a +6, ale nie więcej niż 5st. między bankami, więc synchronizacja stron jest niemal idealna, ale przesunięcie obu stron jest poza tolerancją.
Mazdomania pisze:No, ale obciążenie chyba ciut przy małe i skacze.
W którym miejscu skacze? Pod koniec loga spadło, bo noga z gazu spadła.

Gość.

Post autor: Gość. » 09 sie 2015, 10:58

Nie chce tam straszyć czy cos ale smigając wieloma ósemkami nierzadko identycznymi zdziwiło mnie to że jedna zapitala inna ledwie sie zbiera a w silnikach maja ład i porzadek. I kolejnym elementem to skrzynia biegów automatyczna oraz w szczegolności cisnienie oleju w niej. Zazwyczaj słabnie u dołu i może tak cykac wiele lat ale innego wytłumaczenia niż to juz nie mam w kwesti przyspieszenia.

Cinekk, Ostatni twój post zaczyna jednak mnie kierować w strone bardziej skrzyni jak silnika.

Cinekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 19 kwie 2014, 22:41
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Cinekk » 09 sie 2015, 11:39

Bardzo mozliwe.. :/ Raczej logow skrzyni nie da sie zrobic? I jeszcze kwestia ukladu wydechowego.Prawdopodobnie mam wybebeszone katalizatory bo jest strasznie metaliczny dzwiek z ich okolicy.Moze to one robia taki balagan? Bo z tego co czytam ro tyle przestawiony rozrzad raczej nie bedzie przyczyna?

Na tym filmiku widac przy wiekszej predkosci po zmianie biegu przestoj.Szczegolnie przy 180 to widac


ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja