[ TIP] Wysokie obroty nawet do 5 tys.
[ TIP] Wysokie obroty nawet do 5 tys.
Witajcie, nie wiem czy to odpowiedni dział (jestem kobietą, wybaczcie:)) ale od tygodnia mam problem z autem i jego obrotami. Zdarzają się 3 różne sytuacje - jednego razu po ruszeniu i dojściu do prędkości 50 km/h obroty skaczą do 5 tys. a auto chodzi bardzo głośno, po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko jest ok, innym razem auto po dodaniu gazu w ogóle nie reaguje, a najczęściej zdarza się podczas jazdy, że gdy chce dodać gazu nie zależnie od prędkości to auto dopiero po chwili przyśpiesza i wtedy też gwałtownie obroty wzrastają. Nie mam pojęcia czy to wszystko jest ze sobą powiązane, ale chciałabym wiedzieć czy pilnie trzeba z tym udać się do mechanika i co ewentualnie by to mogło być. Jest to automat i ciężko mi znaleźć dobrego mechanika, na ogół jeden odsyła mnie do drugiego, a tamten do kolejnego.
- Patryk Bydzia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 paź 2013, 23:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Sterownik skrzyni, powiedział, że musi całą skrzynie rozłożyć i że auto na 2 dni by wziął a ja niestety urlop mam dopiero za tydzien, ale mówił, że mogę tak jeździć tylko w momencie gdy te obroty tak skoczą zawsze go zgasić i od nowa odpalić. Nie spisałam żadnego numeru, nie wiedziałam, że to by coś dało. Ale będę na przyszłość pamiętała.
Mechanik jak się nim przejechał powiedział, że gdyby to był konwerter to cały czas bym miała problemy z tym gazem i działoby się to na każdym biegu. A takie sterowniki to poważna sprawa?
Mechanik jak się nim przejechał powiedział, że gdyby to był konwerter to cały czas bym miała problemy z tym gazem i działoby się to na każdym biegu. A takie sterowniki to poważna sprawa?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
No to wiemy juz troche wiecej, to moze byc wina sterownika hydraulicznego... lub np. nieszczelnosci na sprzegle... radzilbym Ci sie przesiasc na tydzien do komunikacji publicznej, bo jezdzenie z takim problemem pogarsza tylko sytuacje i byc moze pod koniec tygodnia to nie bedzie juz czego ratowac (jak sie sterowanie calkiem zatrze bedziesz musiala zalatwic sobie inne).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
A ja.....jak znam polskie realia i warsztaty ASB to obojetne czy to bedzie sterownik......sprzeglo.......kosz forwardu czy rewersu.......to i tak wezma za grzebanie przy skrzyni grubo ponad 2000 zl. Wiec juz wszystko jedno z jakim problemem skrzyni tam pojedziesz to i tak wezma swoje pieniadze. Ja juz przez to przechodzilem.....poprzedni wlasciciel mojego auta tez przez to przechodzil......
Dopoki nie wskoczy tryb awaryjny to jakos tam mozna pojezdzic te kilka dni. Gorzej tylko, jak juz na trasie tak sie spieprzy, ze tylko laweta Cie uratuje. Wtedy kasa za calosc pojdzie taka, ze chyba lepiej wsiasc w autobus jednak
Dopoki nie wskoczy tryb awaryjny to jakos tam mozna pojezdzic te kilka dni. Gorzej tylko, jak juz na trasie tak sie spieprzy, ze tylko laweta Cie uratuje. Wtedy kasa za calosc pojdzie taka, ze chyba lepiej wsiasc w autobus jednak
