[ BPP 2.7 179 KM] Silnik Gaśnie na wolnych obrotach
[ BPP 2.7 179 KM] Silnik Gaśnie na wolnych obrotach
Witam wszystkich.
Z góry uprzedzam, że jestem członkiem klubu Audi a4.Więc kluby nie są mi obce Audi a6 kupiłem sobie 2,5 roku temu i to jedno z najlepszych aut, jakim miałem przyjemność jeżdzić. Też dlatego, że nigdy nie miałem problemów aż do dziś.
Mieszkam w UK i mam pewnien problem. Dla tego, który pomoże mi rozwiązać tę zagadkę jestem w stanie przesłać napiwek, bo bardzo mi się śpieszy. Bez auta jak bez ręki, a do tego jadę w trase do Polski za tydzień z dziećmi.
Problem polega na tym, że od paru dni auto mi gaśnie na wolnych obrotach. Albo kiedy jadę na jedynce, albo kiedy stoję na skrzyżowaniu. Zapala się kontrolka świec, miga 4 razy. Czasami miga non stop aż wyłączę zapłon. Auto odpala ponownie dopiero po paru próbach kręcenia. Muszę wyjąć kluczyki włożyć i kręcić, znów wyłączyć i znów pokręcić. Zapala za 4 razem lub 5. Jeżdzi pozniej przez jakiś czas i znów gaśnie. Czasami 2 x dziennie a czasami w ogóle.
Byłem na Diagnozie. Pokazywało jeden błąd P1502 Fuel pump relay czyli przekażnik pompy. Wymieniłem dwa przekażniki. Te w podszybiu po lewej stronie patrząc ze środka auta. Jeden to 4h0 951 253 ( 395) a drugi to 8e0951253 (614) . I nadal jest to samo. Dodatkowo po skanowaniu wywala błąd P1063 opisany jako Fuel pressure Regulation value bellow limit. Co wiąże się z cisnieniem paliwa.
Czy macie jakieś pojęci co ma być do wymiany? Czy to może byćwina okablowania czy to ewidentnie jakaś część? Pojechałem do AUdi na diagnozę, a oni jedyne co potrafią powiedzieć to błędy i że potrzebują paru godzin na diagnozę. No jakaś masakra.
Coś czuję , że mnie robią w balona. Ja mogę wydać na naprawę częsci, tylko niech powiedzą jakiej.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Jeśli o czymś zapomniałem to piszcie. Nie zwykłem pytać o problemy , bo nigdy ich nie miałem, ale teraz jak już serwis nic nie wie, to w was nadzieja.
Z góry uprzedzam, że jestem członkiem klubu Audi a4.Więc kluby nie są mi obce Audi a6 kupiłem sobie 2,5 roku temu i to jedno z najlepszych aut, jakim miałem przyjemność jeżdzić. Też dlatego, że nigdy nie miałem problemów aż do dziś.
Mieszkam w UK i mam pewnien problem. Dla tego, który pomoże mi rozwiązać tę zagadkę jestem w stanie przesłać napiwek, bo bardzo mi się śpieszy. Bez auta jak bez ręki, a do tego jadę w trase do Polski za tydzień z dziećmi.
Problem polega na tym, że od paru dni auto mi gaśnie na wolnych obrotach. Albo kiedy jadę na jedynce, albo kiedy stoję na skrzyżowaniu. Zapala się kontrolka świec, miga 4 razy. Czasami miga non stop aż wyłączę zapłon. Auto odpala ponownie dopiero po paru próbach kręcenia. Muszę wyjąć kluczyki włożyć i kręcić, znów wyłączyć i znów pokręcić. Zapala za 4 razem lub 5. Jeżdzi pozniej przez jakiś czas i znów gaśnie. Czasami 2 x dziennie a czasami w ogóle.
Byłem na Diagnozie. Pokazywało jeden błąd P1502 Fuel pump relay czyli przekażnik pompy. Wymieniłem dwa przekażniki. Te w podszybiu po lewej stronie patrząc ze środka auta. Jeden to 4h0 951 253 ( 395) a drugi to 8e0951253 (614) . I nadal jest to samo. Dodatkowo po skanowaniu wywala błąd P1063 opisany jako Fuel pressure Regulation value bellow limit. Co wiąże się z cisnieniem paliwa.
Czy macie jakieś pojęci co ma być do wymiany? Czy to może byćwina okablowania czy to ewidentnie jakaś część? Pojechałem do AUdi na diagnozę, a oni jedyne co potrafią powiedzieć to błędy i że potrzebują paru godzin na diagnozę. No jakaś masakra.
Coś czuję , że mnie robią w balona. Ja mogę wydać na naprawę częsci, tylko niech powiedzą jakiej.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Jeśli o czymś zapomniałem to piszcie. Nie zwykłem pytać o problemy , bo nigdy ich nie miałem, ale teraz jak już serwis nic nie wie, to w was nadzieja.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
poczytaj tuochkarol81 pisze:Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Jeśli o czymś zapomniałem to piszcie. Nie zwykłem pytać o problemy , bo nigdy ich nie miałem, ale teraz jak już serwis nic nie wie, to w was nadzieja.
viewtopic.php?t=45716
Dzięki . Tylko, że oni mają troszkęinne symptomy. Proponujesz sprawdzić pasek zasilający pompę? A czy wywalało by błąd przekażnika pompy w takim wypadku? W sumie to sprawdzę. Jest jeszcze zawór wysokiego ciśnienia paliwa do sprawdzenia.
Zadziwia mnie jednak serwis audi. Mieli moje auto przez 1,5 dnia i do niczego nie doszli. Umyli auto i dali mi listę błędów. Ehh
Zadziwia mnie jednak serwis audi. Mieli moje auto przez 1,5 dnia i do niczego nie doszli. Umyli auto i dali mi listę błędów. Ehh
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
No właśnie. PArtacze, albo po prostu chcą dymać na kasę. Jak zawsze. Już na forum ang czytałem, że czasami kasują po parę stów a i tak usterki nie znajdują.
Tak czy inaczej będę walczył, bo auto jest zajebiste i warto o nie dbać. Wszystko jest cacy. Zawsze leję professionala, vpower paliwko i dbam jak mogę. Filtry itd. Aż nie mogę uwierzyć, że w Audi nie potrafią dojść co jest grane. W Polsce mam zajebistego mechanika od VW , ale na odległość to wiecie jak jest.
Czasami zdaża się, że na forum ktoś miał coś podobnego. Mogę kupić i wymienić część, i metodą prób i błędów w końcu się dojdzie. Tylko że czasu strasznie mało, bo za tydz do Polski a z taką usterką nie pojadę.
Ale dzięki!
Tak czy inaczej będę walczył, bo auto jest zajebiste i warto o nie dbać. Wszystko jest cacy. Zawsze leję professionala, vpower paliwko i dbam jak mogę. Filtry itd. Aż nie mogę uwierzyć, że w Audi nie potrafią dojść co jest grane. W Polsce mam zajebistego mechanika od VW , ale na odległość to wiecie jak jest.
Czasami zdaża się, że na forum ktoś miał coś podobnego. Mogę kupić i wymienić część, i metodą prób i błędów w końcu się dojdzie. Tylko że czasu strasznie mało, bo za tydz do Polski a z taką usterką nie pojadę.
Ale dzięki!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Samo południe. Bournemouth
[ Dodano: 2015-07-17, 10:31 ]
Wychodzi na to, że usterki nie zdążę znależc przed wyjazdem.
Powiedzcie mi, czy jeśłi mi nie gaśnie przy większych prędkościach, tylko sporadycznie raz czy dwa na dzień na wolnych obrotach, to mogę nim jechać do polskiego serwisu czy lepiej zostawić tutaj?
Jeśli się nic nie stanie z silnikiem to bym zaryzykował. Jeśłi by miała paść pompa czy coś małego to zaakceptuje. Co myślicie ?
[ Dodano: 2015-07-17, 10:31 ]
Wychodzi na to, że usterki nie zdążę znależc przed wyjazdem.
Powiedzcie mi, czy jeśłi mi nie gaśnie przy większych prędkościach, tylko sporadycznie raz czy dwa na dzień na wolnych obrotach, to mogę nim jechać do polskiego serwisu czy lepiej zostawić tutaj?
Jeśli się nic nie stanie z silnikiem to bym zaryzykował. Jeśłi by miała paść pompa czy coś małego to zaakceptuje. Co myślicie ?
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Ok troche daleko do londynu masz.
Masz jeszcze jakies inne bledy?szukales po innych forach?
Ja osobiscie sam bym sie nie wybral w tak dluga podroz z ta usterka.pozdro
[ Dodano: 2015-07-17, 14:50 ]
Ponizej zamieszczam z czym twoj blad jest powiazany
P1063 - Audi
Description
Fuel pressure - control limit not reached
Cause
Air in fuel system, fuel leak, fuel lift pump, fuel bypass valve, fuel pressure control valve, high pressure fuel pump
[ Dodano: 2015-07-17, 14:52 ]
Czyli powietrze w ukladzie paliwowym,wyciek paliwa,zawor paliwowy,czujnik cisnienia paliwa oraz pompa paliwowa
Masz jeszcze jakies inne bledy?szukales po innych forach?
Ja osobiscie sam bym sie nie wybral w tak dluga podroz z ta usterka.pozdro
[ Dodano: 2015-07-17, 14:50 ]
Ponizej zamieszczam z czym twoj blad jest powiazany
P1063 - Audi
Description
Fuel pressure - control limit not reached
Cause
Air in fuel system, fuel leak, fuel lift pump, fuel bypass valve, fuel pressure control valve, high pressure fuel pump
[ Dodano: 2015-07-17, 14:52 ]
Czyli powietrze w ukladzie paliwowym,wyciek paliwa,zawor paliwowy,czujnik cisnienia paliwa oraz pompa paliwowa
Witaj. To już czytałem. Wiec o tym błędzie i co oznacza. Szukamy przyczyny. Jutro jadę na logi i zobaczymy co z tego wyniknie. Chyba zacznę od czujnika ciśnienia paliwa , sprawdzę czy nie ma powietrza itd. Coś musi być na rzeczy.
Dziwne jest tylko to, że on nie gaśnie podczas jazdy powyżej 2 tys obrotów ani nie ma żadnych objawów.
Mogę jechać do Southampton i nic się nie dzieje. Gaśnie raz czy dwa na dzień , tylko na wolnych obrotach.
Będę działał. Pozdrawiam
Dziwne jest tylko to, że on nie gaśnie podczas jazdy powyżej 2 tys obrotów ani nie ma żadnych objawów.
Mogę jechać do Southampton i nic się nie dzieje. Gaśnie raz czy dwa na dzień , tylko na wolnych obrotach.
Będę działał. Pozdrawiam
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Kolego a sprawdzałeś ciśnienie na szynach CR ? Jakie masz ciśnienie na wolnych obrotach?
Może być tak że na wolnych obrotach nie trzyma Ci ciśnienia w układzie CR.
Czy w momencie gdy auto gaśnie jakie są wartości.
Na Twoim miejscu nie mordował bym tak pompy tym wielokrotnym odpalaniem bo jeżeli przypowietrza ci się układ paliwowy możesz wykończyć pompę.
Tak jak pisał kolega wyżej może powoli kończy się pompa i jest za niskie ciśnienie na szynie.
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Niech Ci sparwdzą ciśnienie na szynie CR.Czy jest stabilne czy skacze itd.
Może być tak że na wolnych obrotach nie trzyma Ci ciśnienia w układzie CR.
Czy w momencie gdy auto gaśnie jakie są wartości.
Na Twoim miejscu nie mordował bym tak pompy tym wielokrotnym odpalaniem bo jeżeli przypowietrza ci się układ paliwowy możesz wykończyć pompę.
Tak jak pisał kolega wyżej może powoli kończy się pompa i jest za niskie ciśnienie na szynie.
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Niech Ci sparwdzą ciśnienie na szynie CR.Czy jest stabilne czy skacze itd.
Trzeba będzie sprawdzić ciśnienie. Ja tego nie umiem zrobić, a chłopaki tu gdzie mieszkam nie mają vaga. Jest jakiś warsztat specjalistyczny do którego pojadę.
Tak czy inaczej dziś zatankowałem do fulla bp ultimate i pojechałem go przedmuchać. Jak narazie jeżdzi i ani razu dziś się nie wyłączył. Nie wiadomo co mu dolega. Może ma focha na mnie
W Poniedziałek walcze dalej. Jak nie, to pojadę do Polski i jak się rozkraczy po drodze, to mam full brakedown cover, więc najwyżej mnie poratują.
Pozdrawiam was wszystkich.
[ Dodano: 2015-11-25, 19:11 ]
Witajcie. Uptade po pewnym czasie.
Po paru tygodniach nieudanych prób diangnozy, nie udało się wykumać o co chodzi. Natomiast szczęśliwie, doszliśmy do wniosku, że po zatankowaniu do pełna baku, nie ma problemów z odpalaniem i nigdy nie gasnie.
Objawy zaczynają powracać dopiero w momencie, kiedy ilośc paliwa spadnie do połowy baku i pozniej już często zaczyna gasnąć. Czyli problem polega na ciśnieniu paliwa w baku. Po paru tygodniach prób, doszliśmy do wniosku że nigdy nie zgasł przy pełnym baku. Wychodzi na to, że do wymiany jest pompa paliwowa w zbiorniku paliwa? Czy może błędne wyobrażenie moje?
Pozdrawiam
Tak czy inaczej dziś zatankowałem do fulla bp ultimate i pojechałem go przedmuchać. Jak narazie jeżdzi i ani razu dziś się nie wyłączył. Nie wiadomo co mu dolega. Może ma focha na mnie
W Poniedziałek walcze dalej. Jak nie, to pojadę do Polski i jak się rozkraczy po drodze, to mam full brakedown cover, więc najwyżej mnie poratują.
Pozdrawiam was wszystkich.
[ Dodano: 2015-11-25, 19:11 ]
Witajcie. Uptade po pewnym czasie.
Po paru tygodniach nieudanych prób diangnozy, nie udało się wykumać o co chodzi. Natomiast szczęśliwie, doszliśmy do wniosku, że po zatankowaniu do pełna baku, nie ma problemów z odpalaniem i nigdy nie gasnie.
Objawy zaczynają powracać dopiero w momencie, kiedy ilośc paliwa spadnie do połowy baku i pozniej już często zaczyna gasnąć. Czyli problem polega na ciśnieniu paliwa w baku. Po paru tygodniach prób, doszliśmy do wniosku że nigdy nie zgasł przy pełnym baku. Wychodzi na to, że do wymiany jest pompa paliwowa w zbiorniku paliwa? Czy może błędne wyobrażenie moje?
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga