Witam
Na początku powiem że forum przeszukane i jest kilka podobnych tematów ale nie w związku ze wszystkimi problemami więc omówię od początku:
Od początku mojego zakupu hamulce sprawiały jakieś problemy tzn. czasem jak żyleta a czasem o mało nie rozjade kogoś na pasach bo ledwo wyhamowuje. Po zakupie do wymiany były klocki i tarcze. Jednak problem pozostał i zauważyłem że jak nie jeżdżę na wolnych obrotach, czyli nie wrzucam sobie autka na luz to problem bardzo rzadko się pojawia.
Ostatnio pojawiły się nowe objawy czyli:
- zaciśnięte hamulce ( raz mocniej raz lżej, jednak przez jakiś czas są zaciśnięte )
- twardy pedał hamulca
- kontrolka czujnika pedału hamulca
-kontrolka ESP i czasami ABS
Czasami pojawiają się wszystkie problemy na raz i zauważyłem że jeśli mam cały czas wciśnięty hamulec to problemu już nie ma tzn. gdy autko jest na chodzie, na światłach, czy gdzieś na parkingu jeśli przez cały czas mam wciśnięte hamulce to problem się nie pojawia.
Czy gdzieś może wytwarza się jakieś podciśnienie powodujące zaciskanie hamulców i czy to też może być przyczyną zapalania się tych wszystkich kontrolek. Od czego zacząć?
kilka problemów na raz
Noestety u mnie o dobrego mechanika jest naprawde ciezko. Poki co sprobuje choc troche sam dojsc do tego co sie dzieje a jak nic nie pomoze to poszulam gxzies dalej.
Plyn byl wymieniany bo mialem malutki wyciek n rurce przy pompie. No i tam niby wszystko wyglada jak trzeba.
Jak czegos sie dowiem to napewno dam znac
Plyn byl wymieniany bo mialem malutki wyciek n rurce przy pompie. No i tam niby wszystko wyglada jak trzeba.
Jak czegos sie dowiem to napewno dam znac
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 17 cze 2015, 09:04
- Lokalizacja: kobylka WWL
Ja osobiscie obstawiam uklad podcisnienia , skoro nie wracaja zaciski -klocki trzymaja to za tk jest odpkwiedzialne serwo , ale serwo dziala prawidlowo jest sprawny uklad podcisnienia ,
Wiec poszukaj moze rozpia sie przewod podcisnieniowy i ztad problemy , moze jest pekniety
Kto sie zgadza reka w gore
Wiec poszukaj moze rozpia sie przewod podcisnieniowy i ztad problemy , moze jest pekniety
Kto sie zgadza reka w gore
Ja miałem podobnie. Po wymianie jednego z cylinderków błąd ABS+ASR? niegdy więcej się nie pojawił.spyo pisze:Serwo, pompy hamulcowe, uklady podcisnienia... zaraz pół auta wymienicie.
U mnie takie same objawy, tyle, że jak złapało hamulce to juz nie odpuszczało - okazało się, że na jednym zacisku trzeba było przeprowadzić małą regenerację - oczyścic wszystko jak trzeba i wymienić tłoczek.