Kupiłem 2 tyg temu c5tke. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ale po tygodniu podczas jazdy z małymi prędkościami jakby z prawego koła albo z półosi na wybojach, wydobywa się przerażający dźwięk jakby ocierał metal o metal albo metal o asfalt. Znajomy mechanik na szybko posprawdzał wahacze śruby wszystko dokręciliśmy. Swoją drogą przejechałem 600 km z luźnymi śrubami łączące zawieszenie z nadwoziem
Straszne metaliczne chrobotanie jakby z koła
Straszne metaliczne chrobotanie jakby z koła
Witam.
Kupiłem 2 tyg temu c5tke. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ale po tygodniu podczas jazdy z małymi prędkościami jakby z prawego koła albo z półosi na wybojach, wydobywa się przerażający dźwięk jakby ocierał metal o metal albo metal o asfalt. Znajomy mechanik na szybko posprawdzał wahacze śruby wszystko dokręciliśmy. Swoją drogą przejechałem 600 km z luźnymi śrubami łączące zawieszenie z nadwoziem
. Niestety dźwięk nadal się wydobywa. Mechanik stwierdził że nie ma niebezpieczeństwa że coś się oberwie ale dźwięk jest niepokojący. Warto dodać że wydobywa się również przy załączaniu jedynki kiedy koło dostaje energii kinetycznej żeby ruszyć, lub analogicznie po załączaniu napędu w trakcie jazdy wrzucając bieg z neutrala. Dźwięk nie jest słyszalny przy zamkniętych oknach. Bardzo był bym wdzięczny gdyby ktoś mógł mnie nakierować na problem bo przebywam za granicą w krainie euro i nie mogę po prostu zajechać do warsztatu bo zbankrutuje
. Warto dodać że samochód zachowuje się normalnie trakcja ok, hamowanie ok, zawieszenie chodzi gładko nie stuka. Sprawdzałem też osłonki, nic nie odstaje.
Kupiłem 2 tyg temu c5tke. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ale po tygodniu podczas jazdy z małymi prędkościami jakby z prawego koła albo z półosi na wybojach, wydobywa się przerażający dźwięk jakby ocierał metal o metal albo metal o asfalt. Znajomy mechanik na szybko posprawdzał wahacze śruby wszystko dokręciliśmy. Swoją drogą przejechałem 600 km z luźnymi śrubami łączące zawieszenie z nadwoziem
Jeśli to takie piskliwe wysokie dźwięki które pojawiają się również podczas kręcenia kierownicą na postoju proponuje sprawdzić sworznie wahaczy. Wypiąć sworzeń zobaczyć jak pracuje. Miałem kilka przypadków ,że dostawała się woda i się to zacierało, czasowo pomaga strzykawka i odrobina oleju wpuszczona w sworzeń
Jest to jakiś trop ale niestety skręt kół na to nie wpływa. I jest to dosłownie taki dźwięk jakby przejechać kawałkiem blachy po betonie (nic nie ociera swoją drogą, sprawdzane kilkakrotnie). Bardziej wydaje mi się że to może być przegub napędowy, szczególnie że gumowa osłona przegubu cieknie. Tylko czy takie metaliczne dźwięki mogły by się wydostawać z tej części na wybojach ?
-
Wojtek WWL
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 17
- Rejestracja: 17 cze 2015, 09:04
- Lokalizacja: kobylka WWL
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
Wojtek WWL
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 17
- Rejestracja: 17 cze 2015, 09:04
- Lokalizacja: kobylka WWL









