Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 18 cze 2015, 07:15

MaTyS pisze:Pewnie koledze chodzi o to czy kody, których użył nie pochodzą przypadkiem od jakiś starych wtrysków, lub też nie od tego typu ;)
Dokładnie o to mi chodzi <okok>

Ja jak dostałem protokoły to w nich jest rubryka NEW. I jak rozmawiałem z tym gościem to pytał czy są w nich kody .Jak mu powiedziałem że nie ma to powiedział żebym spakował te wtryski i odesłał albo podał mu nie te kody które nie wchodzą .Po podaniu mu nie wchodzących kodów odesłał nowe z czego jeden też nie pasował po czym dosłał kolejny.
Tak jak pisałem po za kodowaniu wszystko się uspokoiło.

[ Dodano: 2015-06-18, 07:15 ]
kuebk, No właśnie bez osłon jak tato jechał to myślałem że to jakiś żęch wraca :)
Ale po założeniu osłon cicho się zrobiło. :)

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 18 cze 2015, 08:24

kuebk pisze:
wojoo pisze:Takie mam wartosci
Troche na plus te wartosci, masz jakies typowe objawy?
Wiesz co... jedyne co zaobserwowałem to czasami mi falują obroty na jałowym... ale w 95% przypadków wystarczy ze dam go na wyższe obroty i sie uspokaja

Jeszcze też mam sporą chmure jak mocno ruszam od zera (ale to tylko w momencie jak juz rusza i nie wiem czy to nie jest wina programu)


a to podane wartości już są pewnie kiepskie? :(

JacekD
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 08 mar 2015, 00:11
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: JacekD » 18 cze 2015, 12:02

Robert74 ,czy oni wysyają komplet do wymiany, np. razem z podkładkami?
U nich na stronie w 3ech miejscach piszą teraz że nie oferują wysyłki do Polandii.
Co właściwie jest potrzebne do pełnej wymiany, te miedziane podkładki i coś jeszcze?
Czy ktoś poleci warsztat w okolicach Wrocławia który się tym porządnie zajmie, wraz z montażem i kodowaniem?

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 18 cze 2015, 22:03

MaTyS pisze:Pewnie koledze chodzi o to czy kody, których użył nie pochodzą przypadkiem od jakiś starych wtrysków, lub też nie od tego typu
Tego to sie teraz juz nigdy nie dowie. Mnie sie dziwne wydaje to dosylanie kodow, tymbardziej ze mial doslac dobre, a wyslal jeden zly - bylbym podejrzliwy.
wojoo pisze:
kuebk pisze:
wojoo pisze:Takie mam wartosci
Troche na plus te wartosci, masz jakies typowe objawy?
Wiesz co... jedyne co zaobserwowałem to czasami mi falują obroty na jałowym... ale w 95% przypadków wystarczy ze dam go na wyższe obroty i sie uspokaja

Jeszcze też mam sporą chmure jak mocno ruszam od zera (ale to tylko w momencie jak juz rusza i nie wiem czy to nie jest wina programu)


a to podane wartości już są pewnie kiepskie? :(
No troche na plus, ale czy nadajacie sie juz do wymiany to ciezko powiedziec. Jak nie masz objawow to bym nie ruszal nic.

DPFa masz?
JacekD pisze:Robert74 ,czy oni wysyają komplet do wymiany, np. razem z podkładkami?
U nich na stronie w 3ech miejscach piszą teraz że nie oferują wysyłki do Polandii.
Co właściwie jest potrzebne do pełnej wymiany, te miedziane podkładki i coś jeszcze?
Czy ktoś poleci warsztat w okolicach Wrocławia który się tym porządnie zajmie, wraz z montażem i kodowaniem?
Potrzebne Ci sa 4 elementy
- miedziany pierscien uszczelniajacy
- oring wtryskiwacza
- kladka mocujaca wtryskiwacz
- oring obiegu powrotnego

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 18 cze 2015, 22:39

Nie mam DPFa na szczęście :)

no jedyny objaw to tak jak pisałem... obroty mi falują na jałowym

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 18 cze 2015, 22:41

wojoo pisze:Nie mam DPFa na szczęście :)

no jedyny objaw to tak jak pisałem... obroty mi falują na jałowym
No to jak nie masz to moze Ci kopcic troche przy jakims mocniejszym depnieciu na czarno.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 19 cze 2015, 10:22

kuebk,
Pytałem Ciebie bo odniosłem wrażenie że wiesz jak jest procedura nadawania kodów.
I że jest możliwość sprawdzenia na podstawie starego kodu.
Teraz to tak jak napisałeś,nie dowiem się.
Trzeba będzie to obserwować i w razie czego reklamować.
Ja na następny weekend wracam tak że podłączę VCDSa i zobaczymy co tam się dzieje.
Auto zrobiło 800 km od wymiany i jak na razie żona mówi że ma buta i nie dymi. :)
Nie przycina i nie przybywa oleju ..]
Myślę że na siłę nie ma co się doszukiwać :)

[ Dodano: 2015-06-19, 10:22 ]
JacekD pisze:Robert74 ,czy oni wysyają komplet do wymiany, np. razem z podkładkami?
U nich na stronie w 3ech miejscach piszą teraz że nie oferują wysyłki do Polandii.
Co właściwie jest potrzebne do pełnej wymiany, te miedziane podkładki i coś jeszcze?
Czy ktoś poleci warsztat w okolicach Wrocławia który się tym porządnie zajmie, wraz z montażem i kodowaniem?
Wysyłają do Polski ale najpierw trzeba się z Nimi skontaktować .Napisz emaila i Ci odpiszą że nie ma problemu ale wysyłka 30 Euro.
Wysyłają wtryski z oringami i podkładkami pod wtryski,gotowe do montażu.

JacekD
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 08 mar 2015, 00:11
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: JacekD » 19 cze 2015, 11:27

Wysyłają do Polski ale najpierw trzeba się z Nimi skontaktować .Napisz emaila i Ci odpiszą że nie ma problemu ale wysyłka 30 Euro.
Wysyłają wtryski z oringami i podkładkami pod wtryski,gotowe do montażu.
Dzięki za odpowiedź, już do nich napisałem i rozmawiałem z gościem rano. Ciekawe że całą transakcję trzeba zrobić poza E-bayem. Gdyby nie Twoje 'świadectwo' to bym się raczej nie zdecydował :)
Teraz tylko wybrać odpowiedni warsztat. Ech ile ja miałem wolnego czasu zanim się dzidziuś nie urodził ;)

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 19 cze 2015, 19:53

Robert74 pisze:Pytałem Ciebie bo odniosłem wrażenie że wiesz jak jest procedura nadawania kodów.
Jak przebiega taka procedura wiem.
Robert74 pisze:I że jest możliwość sprawdzenia na podstawie starego kodu.
Ale takiej mozliwosci nie ma.

Jakbys mogl to wez zapodaj jakie po 800km masz wartosci w grupach 72-77, bede wdzieczny. :)

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 20 cze 2015, 23:26

kuebk pisze:
Robert74 pisze:Pytałem Ciebie bo odniosłem wrażenie że wiesz jak jest procedura nadawania kodów.
Jak przebiega taka procedura wiem.
Robert74 pisze:I że jest możliwość sprawdzenia na podstawie starego kodu.
Ale takiej mozliwosci nie ma.

Jakbys mogl to wez zapodaj jakie po 800km masz wartosci w grupach 72-77, bede wdzieczny. :)
Spoko.Wymienię sondę,i zrobię logi bloków to wrzucę.
To może powiedz Nam jaka jest procedura nadawania kodów IMA,na pewno wielu z Nas to ciekawi. :)

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 21 cze 2015, 01:05

Nie ma za wiele do mowienia, wyglada to tak ze kazdy wtryskiwacz ma tzw karte charakterystyki ktora okresla jakies punkty kalibracyjne (np ze przy cisnieniu X ma byc Y paliwa).

Maszyna bada jak bardzo parametry testowanego wtryskiwacza odbiegaja od okreslonych punktow kalibracyjnych.

Jesli wtrysk miesci sie w normach to dobrze, jesli nie to albo smietnik albo regeneracja. Po regeneracji wszystko od nowa.

Pstrokaty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 gru 2014, 20:02
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pstrokaty » 21 cze 2015, 20:53

Zrobiłem dzisiaj diagnostykę wtrysków. Zmotywował mnie do tego podniesiony około 4 mm poziom oleju ponad maksa ;( Dodam, że wszystkie wtryski wymieniane były z początkiem roku.
Group 013 -0.09 0.09 0.33
Group 014 0.00 0.00 -0.33
Group 072 -6.0 0.0 0.0
Group 073 -4.0 0.0 0.0
Group 074 -6.0 2.0 0.0
Group 075 0.0 8.0 2.0
Group 076 0.0 4.0 0.0
Group 077 -6.0 0.0 0.0

Proszę bardzo o analizę wyników. Diagnostykę wykonywałem na biegu jałowym przy nierozgrzanym silniku. Czy tak jest OKi? Co może być przyczyną przybywania poziomu oleju poza wtryskami?

Z góry dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 21 cze 2015, 20:54

Pstrokaty pisze:Co może być przyczyną przybywania poziomu oleju poza wtryskami?
Zapchany DPF

kolczu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 lis 2013, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kolczu » 24 cze 2015, 19:36

Kolego jak już wrzucasz korekty wtryskiwaczy to tylko na rozgrzanym silniku do temperatury roboczej.

adasn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:40
Imię: Adam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: adasn » 24 cze 2015, 22:52

Koledzy,
U mnie to wygląda tak:
A
19:16:48 Group 013
-0.47 mg/str Inj. Quantity
-0.56 mg/str Inj. Quantity
1.04 mg/str Inj. Quantity

19:17:39 Group 014
-0.19 mg/str Inj. Quantity
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.28 mg/str Inj. Quantity

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

21:01:32 Group 072
8.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

21:01:48 Group 073
8.0 ms Time Corr.
14.0 ms Time Corr.
20.0 ms Time Corr.

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

21:02:04 Group 074
22.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.

Address 01: Engine (4F1 910 401 B)

21:02:18 Group 075
14.0 ms Time Corr.
24.0 ms Time Corr.
16.0 ms Time Corr.

Nie zapisałem sobie grupoy 76 i 77 ale pomiary były bardzo podobne.

Co sądzicie?
Nie przybywa oleju, ale czasem kopci przy mocniejszym dawaniu w palnik.

Z góry dzięki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja