Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Twardy pedał hamulca.

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
airwolff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 07 lip 2010, 19:30
Lokalizacja: łódzki

Twardy pedał hamulca.

Post autor: airwolff » 15 cze 2015, 09:28

Witam. W tamtym tygodniu odpaliłem samochód i pedał hamulca był twardy. Jednak postanowiłem przejechać się celem sprawdzenia po około 1 km wszystko wróciło do normy samochód zachowywał się poprawnie. Dzisiaj ta sama sytuacja wyjeżdżam rano do pracy i taki sam objaw. Ma ktoś może jakieś pomysły co może być przyczyną takiego stanu. Od czego zacząć diagnozę czy jak vag-a podłącze to coś wyjdzie? Proszę o sugestie.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2927
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 15 cze 2015, 11:32

2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Awatar użytkownika
airwolff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 07 lip 2010, 19:30
Lokalizacja: łódzki

Post autor: airwolff » 16 cze 2015, 07:20

Dzięki za linki Doc. Z tego co wytyczałem to wszyscy mieli problem który nie ustąpił a u mnie samoczynnie się "naprawia" jeśli możesz to doradź mi coś? Czy wymontować pompę wacum i wymienić wszystkie uszczelki na nowe? Jak zdiagnozować serwo?

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 16 cze 2015, 07:41

airwolff,
W sumie, jak problem ustąpi, wyłączasz silnik i po kilku minutach dalej hamulec normalnie chodzi, to znaczy że masz wszystko szczelne, i pompa Ci umiera. A jak po kilku chwilach od zgaszenia już pedał twardy, znaczy że masz nieszczelności. Takie spore uproszczenie

Awatar użytkownika
airwolff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 07 lip 2010, 19:30
Lokalizacja: łódzki

Post autor: airwolff » 17 cze 2015, 07:38

Potrzebuję porady diagnozowałem troszkę to swoje autko i to co mi się nasunęło vacum jak odepnę przewód od ściany z przodu samochodu zasysa powietrze nie wiem jakie ma podciśnienie ale jak palec przyłożę to czuć że wciąga. Przy pracującym silniku jak kilka razy szybko nacisnę pedał hamulca to robi się twardy jak się zrobi twardy naciskam cały czas i po kilku sekundach opuszcza się na dól po następnej chwili wszystko wraca do normy. I jeszcze jedno to co mi się nasunęło przewód od vacum ten co wchodzi przez z ścianę i łączy się z servo jest jakby luźny przechodzi on przez taka gumę w tej ścianie i właśnie w tym miejscu jest luz. Natomiast ten od serwo jest bardzo szczelnie osadzony w tej gumie. I to było by chyba wszystkie wnioski.

Awatar użytkownika
czarnykurczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czarnykurczak » 22 cze 2015, 12:49

U mnie z reguły po dłuższym postoju pedał hamulca robi się twardy. Po odpaleniu silnika problem ustępuje a hamulce... Cóż, wydają się takie sobie. Chociaż zdarzyło się, że od razu po zgaszeniu silnika pedał zrobił się twardy i żeby odpalić audi musiałem dość długo kręcić rozrusznikiem.
Były 2 golfy, jest audi :).

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl