Zapalające sie kontrolki ESP ABS po zmianie felg
Zapalające sie kontrolki ESP ABS po zmianie felg
Witam..panowie dziwna sprawa właśnie zmieniłem z zimówek na letnie r18,przejezdzam 100 metrów i zapalają mi się kontrolki ESP ABS i czerwony wykrzyknik,samochód przechodzi w tryb awaryjny..gaszę,odpalam jadę po prostej i miga mi ESP tak jak bym wpadał w poślizg a auto zwalnia..o co kaman? :shock: mam te alusy już 4 lata i miałem parę takich przypadków ale dopiero wyszło że to przez alusy :shock:
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Dzisiaj sprawdzę..kostka raczej nie,tak mam po zmianie rozmiarówki,ktoś wczoraj mi wspomniał ze komp nie może ABS przestawić z 16 na 18..ale reset powinien pomoc
jak jeszcze nie wiedziałem ze to przez alusy to odłączenie klemy faktycznie pomogło,wiec jak i teraz pomoże to ok ale sprawa czemu tak się dzieje..dwa podczas jazdy jak miga kontrolka ESP przy szybkim skręcaniu kierownicy lewo-prawo słychać jak by stukniecie po środku?

Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Moje auto fabrycznie wychodziło na max 18", ja założyłam 20" i nic z tych rzeczy u mnie nie występuje. Poprzednie felgi (też 20") jeździły na aucie takim jak Twoje i też nie było takich "cyrków". Spróbuj może (bez kasowania/resetowania błędów) założyć stare koła i zobaczyć czy sytuacja się zmieni czy nie 

No już po weekendzie to ogarnę,teraz były grille rodzinne itd to nie było jak
co do opon to na przodzie mam niestety niższe,z tylu 45 z przodu 40,kumpel powiedział ze miał podobnie w passacie i żeby przerzucić te z tyłu na przód i problem zniknie.. chociaż jak wcześniej miałem wszystkie pirelli p0 to również problem występował..myślę teraz co wpierw zrobić reset czy przerzucić 


Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kombinacje bo jak trafia się okazja takich kapci to trzeba brać
nie każdy ma za wydatek tylko samochód żeby kupić oponki za 2 tys
dwa w tamtym roku nie przeszkadzało jej ze ma dwa rożne kapcie a w tym już focha strzela 



Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
Qrcze, różnicę szerokości opon jeszcze wybaczę
Ale różnica profilu między osiami
Tak się nie powinno robić i tyle w temacie. Można do starych aut założyć taką kombinację alpejską ale nie jak masz czujniki na każdym kole, które pracują na podstawie pomiaru prędkości tegoż koła.
Vag do podpięcia i sprawdzić błędy. A jak nie masz Vaga to załóż zimowe koła i pojeździć chwilę i sprawdzić czy się kontrolki pojawią
Pozdrawiam
Ale różnica profilu między osiami

Tak się nie powinno robić i tyle w temacie. Można do starych aut założyć taką kombinację alpejską ale nie jak masz czujniki na każdym kole, które pracują na podstawie pomiaru prędkości tegoż koła.
Vag do podpięcia i sprawdzić błędy. A jak nie masz Vaga to załóż zimowe koła i pojeździć chwilę i sprawdzić czy się kontrolki pojawią

Pozdrawiam
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Cicho tam
człowiek nigdy nie miał tyle elektroniki napchanej to skąd miałem wiedzieć
nauczka na przyszłość jest,a dwa ze w tamtym sezonie jakoś mu nie przeszkadzało tylko w tym
dwa już się nic nie zapala odkąd zgasł mi na zakręcie,teraz z tym mam problem wiec opony schodzą na drugi plan






Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
o jakie elektronice mówisz w 15 letniej w c5blackstr8 pisze:Cicho tamczłowiek nigdy nie miał tyle elektroniki napchanej to skąd miałem wiedzieć
nauczka na przyszłość jest,a dwa ze w tamtym sezonie jakoś mu nie przeszkadzało tylko w tym
dwa już się nic nie zapala odkąd zgasł mi na zakręcie,teraz z tym mam problem wiec opony schodzą na drugi plan
![]()

to wszystko proste i dawno ogarnięte jak budowa cepa