[AMM 2.4 163 KM] Nie zapala się check engine
[AMM 2.4 163 KM] Nie zapala się check engine
Witam,
Właśnie zaczynam przygodę z A6 C5 i od początku mam pod górkę.
Głównym problemem jest to, że nie zapala się kontrolka check engine.
Ani po przekręceniu kluczyka na zapłon ani po odpięciu któregokolwiek czujnika pod maską nie zaświeca się.
Czym może być to spowodowane? Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.
pozdrawiam
Właśnie zaczynam przygodę z A6 C5 i od początku mam pod górkę.
Głównym problemem jest to, że nie zapala się kontrolka check engine.
Ani po przekręceniu kluczyka na zapłon ani po odpięciu któregokolwiek czujnika pod maską nie zaświeca się.
Czym może być to spowodowane? Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2015, 19:52 przez pe_jot, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki. Był on spalony. Jeden przewód podciśnienia jest również nie podłączony.szydera pisze:Pompa sai
Co do licznika to możliwe że nie jest to poważna usterka?
Jest kilka innych rzeczy które zauważyłem w samochodzie:
1. Urwany przewód, przewód dwużyłowy, zawiązany był za przewód od czujnika temperatury między chłodnicą a zderzakiem.
2. Silnik na jałowym trzęsie się.
3. Nie działa światło przeciwmgłowe z tyłu, obstawiam bezpiecznik.
4. Nie działają lampki w drzwiach kierowcy.
5. Kapie niebieski płyn ze zderzaka, obstawiam czynnik chłodzący ponieważ wyjąłem luźną dolną warstwę chłodnicy (jeden pasek żeberek).
Jakby ktoś coś wiedział w powyższych tematach to będę wdzięczny.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Metyoo ale EPC też by wyciągneli? Co najwyżej mogli podkleić taśmą tarczki bo wszystko jest na diodach led nie żarówkach.
Jak zmieniałem licznik to póki prawdłowo nie zaadaptowałem sterowników w kanale 60 to nie miałem tych kontrolek , oczywiście teoretyzując wystarczy wymienić sterownik silnika na starszy bez szyny Can i efekt będzie taki sam.
Aha komunikację licznika sprawdzamy w kanale 125 bloków pomiarowych.
Jak zmieniałem licznik to póki prawdłowo nie zaadaptowałem sterowników w kanale 60 to nie miałem tych kontrolek , oczywiście teoretyzując wystarczy wymienić sterownik silnika na starszy bez szyny Can i efekt będzie taki sam.
Aha komunikację licznika sprawdzamy w kanale 125 bloków pomiarowych.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Tam żadnej procedury nie ma wielkiej: wchodzisz w 17-Instruments , sprawdź błędy Fault Codes , potem meas.block i sprawdzasz w bloku 125 jakie masz wartości.
W pierwszym okienku jest Komunikacja ze ECU - 1 jest , 0 nie ma
Wchodzisz potem Adaptation i wpisujesz kanał 60 - powinieneś mieć wartość 1025 lub 0 ( jeśli masz immo2 ) , jeśli jest inna wpisujesz jedną z powuższych i klikasz TEST a potem SAVE i gotowe.
Jeśli to nie pomoże to trzeba szukać dalej , przydadzą się tez błędy z silnika.
W pierwszym okienku jest Komunikacja ze ECU - 1 jest , 0 nie ma
Wchodzisz potem Adaptation i wpisujesz kanał 60 - powinieneś mieć wartość 1025 lub 0 ( jeśli masz immo2 ) , jeśli jest inna wpisujesz jedną z powuższych i klikasz TEST a potem SAVE i gotowe.
Jeśli to nie pomoże to trzeba szukać dalej , przydadzą się tez błędy z silnika.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
musiałbym całościowo przygotować bo to tylko wycinek i są jesze inne wartości jak jest automat ( 1027 ) lub reduktor w Allroad
spotkałem się z taką sytuacją że "fachowcy " przekaładali licznik i nie działał fis , wyśwuetlanue temperatury i biegów - w kanale 60 były jakieś bzdury wpisane , bo zmianie wszystko odżyło
spotkałem się z taką sytuacją że "fachowcy " przekaładali licznik i nie działał fis , wyśwuetlanue temperatury i biegów - w kanale 60 były jakieś bzdury wpisane , bo zmianie wszystko odżyło