[AMM 2.4 163 KM] Nie zapala się check engine
Dzięki za link.
Na razie zrobiłem diagnostykę polskim vagiem.
Było kilka błędów, po skasowaniu powrócił odrazu jeden:
18034 Magistrala CAN skrzynia biegów - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Czytałem już trochę na ten temat ale nie wiem od czego zacząć sprawdzanie.
I jest jeszcze jeden problem, pali się bezpiecznik od SAI. Był niepodłączony jeden przewód od zasobnika podciśnienia ale nie wiem czy to to było przyczyną palenia bezpiecznika.
Na razie zrobiłem diagnostykę polskim vagiem.
Było kilka błędów, po skasowaniu powrócił odrazu jeden:
18034 Magistrala CAN skrzynia biegów - brak sygnału
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Czytałem już trochę na ten temat ale nie wiem od czego zacząć sprawdzanie.
I jest jeszcze jeden problem, pali się bezpiecznik od SAI. Był niepodłączony jeden przewód od zasobnika podciśnienia ale nie wiem czy to to było przyczyną palenia bezpiecznika.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
ale ten błąd o braku CAN to z silnika? Jeśli tak to sterownik ma złe kodowanie albo masz przekładkę z automatu
Na tej naklejce z kodami masz też kod skrzyni ( getriebie no. ) podaj go.
Co do SAI to tu jest fajny temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2676 ... o-wtorego/
a tu masz filmik o demontażu pompy SAI:

Co do SAI to tu jest fajny temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2676 ... o-wtorego/
a tu masz filmik o demontażu pompy SAI:
Ok, dzięki. Postaram się w tym tygodniu to ogarnąć.
Dam znać.
Orientujesz się może, przed chłodnicą jest czujnik temperatury (tak podejrzewam). Do przewodu od tego czujnika mam dowiązany przewód dwużyłowy tak na wysokości spodu chłodnicy. Zaglądałem pod samochód ale nie znalazłem miejsca skąd mogłyby być urwane te dwie żyły. Jest tam jeszcze jakiś czujnik?
Dam znać.
Orientujesz się może, przed chłodnicą jest czujnik temperatury (tak podejrzewam). Do przewodu od tego czujnika mam dowiązany przewód dwużyłowy tak na wysokości spodu chłodnicy. Zaglądałem pod samochód ale nie znalazłem miejsca skąd mogłyby być urwane te dwie żyły. Jest tam jeszcze jakiś czujnik?
Chodzi koledze o czujnik z lewej strony na dole chlodnicy payrzac z przodu auta?
Jeżeli tak to odepnij wtyczke i zobacz ile masz styków. Jeżeli się nie mylę to były dwa rodzaje. Cztero pinowy odpowiadał za zakresy pracy wentylatora i możliwe że pracę dodatkowej pompy wody. Ale jak wiesz co silnik to inna bajka. Na pewno wypowiedzą się właściciele
twojego silnika.
Jeżeli tak to odepnij wtyczke i zobacz ile masz styków. Jeżeli się nie mylę to były dwa rodzaje. Cztero pinowy odpowiadał za zakresy pracy wentylatora i możliwe że pracę dodatkowej pompy wody. Ale jak wiesz co silnik to inna bajka. Na pewno wypowiedzą się właściciele

Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))