1.8t a 2.8 v6 na lpg
metyoo, niekoniecznie.. ja mam 1.8T z LPG lekko zmodzone na ośce.
Przy zakupie kierowałem się kosztami ekonomicznymi ( opłaty , koszty napraw, spalanie), z tym że od razu wiedziałem że będzie coś dłubane w silniku.
W praktyce wyszło iż spalanie mam podobne bądź minimalnie niższe (LPG) od kolegów z 2.8, części też jakieś trzeba kupić ( np cewki jak padną, odma jak sie "zmęczy")
Dźwięk nie to samo co V ale samochodu nie kupowałem dla samego odsłuchu, a i Q bardzo by się przydało.
Przy zakupie kierowałem się kosztami ekonomicznymi ( opłaty , koszty napraw, spalanie), z tym że od razu wiedziałem że będzie coś dłubane w silniku.
W praktyce wyszło iż spalanie mam podobne bądź minimalnie niższe (LPG) od kolegów z 2.8, części też jakieś trzeba kupić ( np cewki jak padną, odma jak sie "zmęczy")
Dźwięk nie to samo co V ale samochodu nie kupowałem dla samego odsłuchu, a i Q bardzo by się przydało.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga