Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.8t a 2.8 v6 na lpg

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
rusex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 24 kwie 2015, 08:48
Lokalizacja: rzeszow

1.8t a 2.8 v6 na lpg

Post autor: rusex » 24 kwie 2015, 08:57

Witam, mam dylemat ponieważ chce kupic audi a6. Lecz mam problem z silnikiem, nie wiem który będzie lepszy czy 1.8 t, który bym zmodyfikowal do 190 KM czy 2.8 v6.
Prosze o pomoc. Przeczytałem wiele tematów na forum, lecz dalej jestem w zakłopotaniu.
Który będzie się lepiej zbierał?
Z którym będzie mniej problemów? z góry dziękuję za pomoc.

michal_bst
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michal_bst » 24 kwie 2015, 09:38

Pytanie, czy zależy Ci na Quattro. 2.8 łatwiej dorwać z Q.

Podniesiesz moc w 1.8T na 190km i ile nm? 280-290nm? W 2.8 masz 193km i 280nm.

Michał_28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 17 sie 2012, 21:53
Lokalizacja: Holandia

Post autor: Michał_28 » 24 kwie 2015, 10:11

Oba silnik ładnie pracują z lpg tyle że jak lubisz dodawać mocy to 1.8 T da ci ta możliwość w 2.8 v6 za dużo rozwiązań nie masz, ale co wolisz obecnie to wybierzesz

rusex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 24 kwie 2015, 08:48
Lokalizacja: rzeszow

Post autor: rusex » 24 kwie 2015, 10:16

Na quattro mi nie zależy. Zależy mi na bardziej na dynamice tych dwóch silników.

Michał_28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 17 sie 2012, 21:53
Lokalizacja: Holandia

Post autor: Michał_28 » 24 kwie 2015, 10:28

To szybciej 2.8 v6 znajdziesz w quattro, chodź szybko zerknelem to paparę 1.8T są też w quattro polukaj i podzwon

Awatar użytkownika
yaszczur
Moderator
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 24 kwie 2015, 11:39

V6 to V6 i wszystko w temacie, dźwięk i kultura pracy o niebo lepsza niż 1.8T. Moim zdaniem porównując silniki w serii 2.8 jest dynamiczniejszy od 1.8T, robiąc w tym drugim podstawowy program, uzyskasz zbliżoną dynamikę.
Pozdrawiam...

Awatar użytkownika
Karlos83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 17 sie 2013, 20:55
Lokalizacja: Swidnica

Post autor: Karlos83 » 24 kwie 2015, 14:10

V6 chyba, że lubisz dźwięk kosiarki przy wyższych obrotach.

Pittip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 02 lis 2010, 10:37
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Pittip » 25 kwie 2015, 18:40

V6 <spoko>

Ale opłaty niższe za 1.8T
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 26 kwie 2015, 09:51

michal_bst pisze:Pytanie, czy zależy Ci na Quattro. 2.8 łatwiej dorwać z Q.
Napewno? Podobno 2.8 z Q w dobrym stanie to biały kruk.
2.8 to konstrukcja "bezobsługowa" 1.8T wbrew pozorom jest bardziej skomplikowana, ale nie do przesady.
1.8T mozna dość mocno podkręcić, wkładając przy tym worek pieniędzy, 2.8 jest wystarczająco dynamiczny.
Co do braku quattro, OK, można bez tego żyć, ale im mocniejszy silnik, tym bardziej wskazane 4x4, przynajmniej w samochodzie n przednim napędem.
Ostatnio złoiłem ściganta w Peugeocie 406. Zanim jego koła przestały buksować, ja byłem już daleko z przodu <rotfl>
Podobną sytuację miałem z Oplem Vectra/Signum (nie pamiętam już dokładnie), ale tamten oprócz buksujących kół miał traktora pod maską, więc był z góry spisany na klęskę <lol>
Reasumując, chcesz moc? Szukaj quattro, łatwiej się jeździ, pomijając kreski z innymi zapaleńcami. Dynamiczne włączanie się do ruchu to inna bajka. Przyjdzie zima (o ile przyjdzie :| ) i pokochasz ten napęd.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 26 kwie 2015, 10:52

Też miałem podobny problem, kupiłem 1.8T bo jest tańszy w utrzymaniu niż 2.8. Jeżdżę w serii, mocy mi wystarcza, jeśli będzie mało to chipem się go pogoni- jest parę osób znających ten silnik na wylot pod tym względem. Jedyne co brakuje to quattro.

michal_bst
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michal_bst » 26 kwie 2015, 11:28

metyoo, chodziło mi o to, że łatwiej dostać z napędem na cztery łapy - co do stanu technicznego to nie mam pojęcia.

blazej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 14 sty 2014, 22:40
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Odolanów

Post autor: blazej25 » 26 kwie 2015, 12:29

Kilka razy stałem przed podobnym wyborem i zawsze brałem V-kę, lubięten dźwięk, dynamikę i ogólnie kulturę pracy tych silników. Znajomy ma 1,8t trochę zmodzone i faktycznie jedzie to ale ja tam i tak wolęV-kę. Teraz już zostało mi do wyboru tylko 4.2 V8 żeby sięnie uwsteczniać.

miałczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2015, 19:35
Lokalizacja: łuków

Post autor: miałczek » 26 kwie 2015, 22:33

Jestem uzytkownikiem 2.8 quattro i polecam silnik bezawaryjny trzeba tylko dbac o rozrzad i olej
1.8t duzo zabawy i latania po mechanikach pozatym trudno zlapac zadbane 1.8t chodzi mi o silnik
Obecnie mam malutki problem z mocą u siebie ale chlopaki stawiają na zle założony rozrzad
Silnik chodzi jak w zegarku ale brakuje mocy pozatym niemam zadnych zastrzezen do tego silnika

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 27 kwie 2015, 06:30

@up, jakieś sprzeczności w Twoim poście, niby bezawaryjny a jakieś problemy z mocą. Nie wiem też co masz na myśli pisząc że dużo zabawy i latania po mechanikach z 1.8T, jak się o auto nie dba to tak samo awaryjny będzie 2.8 jak 1.8T.

miałczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 30 mar 2015, 19:35
Lokalizacja: łuków

Post autor: miałczek » 27 kwie 2015, 12:33

powiem tak mam obecnie maly problem problem, wlasciwie niewiem czy to problem czy nie byc moze ten samochod tak ma, za tydzien samochod idzie do mechanika na sprawdzenoe czy rozrzad sie nie przestawił badz czy ktoś go zle niezalozył poniewaz mi sie zdaje, mam takie odczucia ze samochod nie przyspiesza tak jak powinien, jest to opinia nie tylko moja ale i moich kolegow ktorzy posiadają 2.8 q i wiedzą miejwiecej jak sie zbierają ich maszyny, poza tym niemam zadnych zastrzezen do samochodu,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga