Jakich firm zamienniki (wahacz 3.0 tdi q)?
Master Sport? Automobilblabalbla gmbh? Made in China :D Tanie zawieszenie. No jeżdżą na tym ludzie. Biorąc pod uwagę cenę... to niektórzy twierdzą, że wolą sobie 4 zestawy kupić w cenie lemfordera i sobie wymieniać
Niektórym zaczyna pukać po 5 tysiącach, innym po 20 tysiącach. Nie przejedzie tyle co Lemforder czy TRW, ani Meyle HD.
Osobiście nawet nie biorę ich pod uwagę
Kupiłem samochód na wahaczach TRW - komplet cały - które przejechały cholera wie ile jeszcze w Niemczech. Ja po Polskich drogach zrobiłem na nich, bez ruszania, 50 tysięcy. Nic nie stuka, jednak na kanale zauważyłem na jednym wahaczu że pękła jedna guma. Nadal nic nie puka, brak luzów.

Niektórym zaczyna pukać po 5 tysiącach, innym po 20 tysiącach. Nie przejedzie tyle co Lemforder czy TRW, ani Meyle HD.
Osobiście nawet nie biorę ich pod uwagę

Kupiłem samochód na wahaczach TRW - komplet cały - które przejechały cholera wie ile jeszcze w Niemczech. Ja po Polskich drogach zrobiłem na nich, bez ruszania, 50 tysięcy. Nic nie stuka, jednak na kanale zauważyłem na jednym wahaczu że pękła jedna guma. Nadal nic nie puka, brak luzów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:47
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
A ja nie mogę polecić TRW. Wymieniłem na TRW wszystkie górne, minął rok, 15kkm, jezdzone po dobrych drogach, kola 18 na miekkich oponach, zawieszenie koza i w lewym tylnym poleciał sworzeń i to na całego. W prawym tylnym sworzeń już też jest jakiś pozbawiony sztywności, wydaje się że zaraz też poleci. Tylko 15kkm na wahaczu to lekka przesada, wsadziłem Lemfordera, zobaczymy...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Prawda jest taka, że powinno się je skręcać w pozycji takiej w jakiej pracują.mrporpoise pisze:marcelTDI, A jak wymieniałeś? Według procedury? Czy standardowo, na podnośnik, wymiana, skręceni i wio?
Dotyczy to tylko w głównej mierze tulei, sworzeń pracuje praktycznie w każdej pozycji.
W tulei chodzi o to żeby nie zerwać-przekręcić gumy.