Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Jakich firm zamienniki (wahacz 3.0 tdi q)?

Zawieszenie
b22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: b22 » 19 lut 2015, 18:00

róznica miedzy TRW a Lemforder to jakies 200zl a slyszal ktos o firmie MS ?
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 19 lut 2015, 18:25

Master Sport? Automobilblabalbla gmbh? Made in China :D Tanie zawieszenie. No jeżdżą na tym ludzie. Biorąc pod uwagę cenę... to niektórzy twierdzą, że wolą sobie 4 zestawy kupić w cenie lemfordera i sobie wymieniać <rotfl>

Niektórym zaczyna pukać po 5 tysiącach, innym po 20 tysiącach. Nie przejedzie tyle co Lemforder czy TRW, ani Meyle HD.

Osobiście nawet nie biorę ich pod uwagę ;)


Kupiłem samochód na wahaczach TRW - komplet cały - które przejechały cholera wie ile jeszcze w Niemczech. Ja po Polskich drogach zrobiłem na nich, bez ruszania, 50 tysięcy. Nic nie stuka, jednak na kanale zauważyłem na jednym wahaczu że pękła jedna guma. Nadal nic nie puka, brak luzów.

b22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: b22 » 19 lut 2015, 20:50

ciekawe jak to bedzie jak mam zawias -40 ??
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 19 lut 2015, 21:09

A dużo kilometrów trzaskasz po naszych drogach na takim zawiasie? Bo wygodne to to na pewno nie jest. Prawda jest taka, że co nie założysz, to rozwalisz ;)

b22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: b22 » 19 lut 2015, 21:31

wlasnie komfort jeszcze jest zachowany myslalem ze bedzie gorzej :) ale cos za cos :)
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

wawe

Post autor: wawe » 24 kwie 2015, 20:57

Panowie,

Ja u siebie sprawdziłem wahacze okazały się luzy na tulejach ale sworznie były ok.
zatem zakupiłem same tuleje Lamforder i wymieniłem :)
Wszystko ok.
Koszt tulei średnio 40-50 pln szt.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 24 kwie 2015, 21:47

Można i tak, jeśli sworznie wytrzymają i nie będą pukały to masz sukces :)

marcelTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 29 mar 2012, 21:47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marcelTDI » 07 cze 2015, 05:28

A ja nie mogę polecić TRW. Wymieniłem na TRW wszystkie górne, minął rok, 15kkm, jezdzone po dobrych drogach, kola 18 na miekkich oponach, zawieszenie koza i w lewym tylnym poleciał sworzeń i to na całego. W prawym tylnym sworzeń już też jest jakiś pozbawiony sztywności, wydaje się że zaraz też poleci. Tylko 15kkm na wahaczu to lekka przesada, wsadziłem Lemfordera, zobaczymy...

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 08 cze 2015, 08:20

marcelTDI, A jak wymieniałeś? Według procedury? Czy standardowo, na podnośnik, wymiana, skręceni i wio?

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 08 cze 2015, 21:02

mrporpoise pisze:marcelTDI, A jak wymieniałeś? Według procedury? Czy standardowo, na podnośnik, wymiana, skręceni i wio?
Prawda jest taka, że powinno się je skręcać w pozycji takiej w jakiej pracują.
Dotyczy to tylko w głównej mierze tulei, sworzeń pracuje praktycznie w każdej pozycji.
W tulei chodzi o to żeby nie zerwać-przekręcić gumy.

marcelTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 29 mar 2012, 21:47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marcelTDI » 08 cze 2015, 21:22

Chłopaki w ASO mi robili. Kazali sie przejechac ostroznie paredziesiat metrow a potem wrocilem na hale i dopiero zawieszenie bylo skrecane na wieki wiekow. Tulei nic nie jest ale sworzeń jest wytłuczony do cna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl